En de heren moeten hun steunbetuiging aan Duitsland uiten wat betreft W.O. II.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja jongens, nu even allemaal lachen en gek doen. Doen we net of we een leuk teamuitje hebben met de afdeling
Zet die auto correct uit...quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
typen en iPad, voor mij niet de meest gelukkige combinatie.
Vaker naar mijn shows luisteren dusquote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:46 schreef ToT het volgende:
FAAAAAAAAAAK!!!!!
Kolere, zo lang niet gehoord, deze!
Ja, je hoort nog eens wat hier.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:46 schreef ToT het volgende:
FAAAAAAAAAAK!!!!!
Kolere, zo lang niet gehoord, deze!
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja jongens, nu even allemaal lachen en gek doen. Doen we net of we een leuk teamuitje hebben met de afdeling
Whehehe!quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vaker naar mijn shows luisteren dus
Betrapt
geprobeerd maar vind ik ook niet fijn. Misschien moet ik SwiftKey op twee talen zetten.quote:
Swiftkey?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
geprobeerd maar vind ik ook niet fijn. Misschien moet ik SwiftKey op twee talen zetten.
We hebben Vout dinsdag heel ver gekregen. Eens kijken of dat bij Melting ook lukt. Kan trouwens wel zijn dat ik zo nog weg moet.quote:
Merel heeft zo'n horlogequote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ook speech to text, hoef je helemaal niks meer te doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |