Was in die tijd heel gewoon, dat titels van b-kanten prominent op de hoes stonden. Er zijn heel wat b-kanten van The Beatles die hit zijn geworden. Sowieso wil ik ooit nog eens wat met b-kanten doen. Een mix van bekend geworden b-kantjes en verborgen pareltjes.quote:
Ja dat weet ik. Maar One of Us (is crying) met de B-Kant should I Laugh or Cry er bijquote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was in die tijd heel gewoon, dat titels van b-kanten prominent op de hoes stonden. Er zijn heel wat b-kanten van The Beatles die hit zijn geworden. Sowieso wil ik ooit nog eens wat met b-kanten doen. Een mix van bekend geworden b-kantjes en verborgen pareltjes.
NB: De Pet Shop Boys brachten ooit eens een dubbele A-kant uit. Op de ene kant stond een combi-cover: Where The Streets Have No Name, gekoppeld aan I Can't Take My Eyes Of You van Franki Valli. De andere A-kant was een track van hun album Behaviour: How Can You Expect To Be Taken Seriously?
Op de hoes stond dus:
Where The Streets Have No Name (I Can't Take My Eyes Of You) / How Can You Expect To Be Taken Seriously?
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij mag Melting zeggen.
[ afbeelding ]
Ik geef de boodschap door. Wie weet volgende week.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]Dan heb ik zelfs Rita Corita nog liever!
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geef de boodschap door. Wie weet volgende week.
Ah, zo jaquote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar One of Us (is crying) met de B-Kant should I Laugh or Cry er bij
Hij zag er toen wel goed uit. Als ik alleen die foto had gezien, had ik nooit geraden dat het Bryan Adams was.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij mag Melting zeggen.
[ afbeelding ]
Ja tegenwoordig heeft hij geen cirkel meer die over zijn wang en zijn borst loopt!quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij zag er toen wel goed uit. Als ik alleen die foto had gezien, had ik nooit geraden dat het Bryan Adams was.
Geeft toch wat extra cachet.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig heeft hij geen cirkel meer die over zijn wang en zijn borst loopt!
Uiteraard!quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:48 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zelfs na dit hoesje heb ik nog steeds geen ideequote:
Dillinger.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zelfs na dit hoesje heb ik nog steeds geen idee
Nog steeds geen ideequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |