abonnement Unibet Coolblue
pi_169410158
Ik heb daar toen nagekeken toen de onze net na 3jr kapot ging. Was 125 oid. Maar de onze toch maar laten maken.

Ik zit al een poos in de zon niks te doen :@ sac is met klei aan het spelen en ik moet eigenlijk nog heel veel doen.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 12:38:15 #227
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169410199
zon?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169410215
Ja heel veel zon zelfs. Echt lekker weer hier.
pi_169410368
lekker FR!
Hier is de zon net weg.

Net eindelijk de kast naar de stort kunnen brengen.

Oei, balen Tico! Die van ons was een aantal jaar geleden ook stuk.. konden toen pas na een half jaar een nieuwe kopen. Gelukkig is hier momenteel niks kapot *HEEL HARD AFKLOPPEN*

En stemmen... ik zweef nog een klein beetje. Ben wel enigszins aan het landen. Moet nog even goed het programma doorlezen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 12:47:36 #230
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_169410379
Ja het is heerlijk. En mijn vrije dag is soms om gewoon lekker te niksen ipv te rennen. Klusjes komen de dag erna wel weer.
Maar de zon inspireert me om kleur voor de tuin te halen. Kom maar door met die lente *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_169410483

Kijk tico een van de zon genietende kat.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 13:26:49 #232
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169411169
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kijk tico een van de zon genietende kat.
Ik hou wel van genietende poezen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169411407
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:17 schreef laziness het volgende:
Ik heb net gehoord dat deze maand het schip met geld binnen komt dus als een echte vrouw ben ik nu bezig vakanties uit te zoeken om het in 1x weer uit te geven :')

Misschien toch ook maar een deel naar de aflossing van het huis laten gaan :+ Ik haat verstandige volwassen keuzes :P
Deze maand verlaat dat schip met geld juist ons huis :')

Vloer en keuken hakt er aardig in. ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 14:04:23 #234
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_169411892
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:37 schreef Tally het volgende:

[..]

Deze maand verlaat dat schip met geld juist ons huis :')

Vloer en keuken hakt er aardig in. ;(
Ja dat soort zaken kosten flink geld. Dat zit in mijn hypotheek dus daarom maar aflossen 😉

Maar je krijgt er wat moois voor terug *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_169414533
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 14:04 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja dat soort zaken kosten flink geld. Dat zit in mijn hypotheek dus daarom maar aflossen 😉

Maar je krijgt er wat moois voor terug *O*
Wij hebben daardoor dan weer een lagere hypotheek :P

En ja O+ Het word echt prachtig.

Vloertegels leggen kan ik ook op mijn lijstje er bij zetten. Maar dat doe ik echt niet voor de lol :') En doe ik ook niet meer.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 18:31:57 #236
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_169416755
Heb je geen foto van het resultaat Tally?

Ik vind het in ieder geval stoer ^O^
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_169421988
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 18:31 schreef laziness het volgende:
Heb je geen foto van het resultaat Tally?

Ik vind het in ieder geval stoer ^O^
Van de tegels die ik zelf gelegd heb?
Zal ik morgen eens maken. De tegelzetter had de vloer gedaan maar mijn meneer had gevraagd door te leggen naar de muur toe en dat heeft hij niet gedaan dus heb ik er wat tegels bij gelegd en morgen stort ik de rest gelijk aan de tegels met cement :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 23:11:11 #238
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_169423401
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:22 schreef laziness het volgende:

[..]

O heeft volgende maand weer een nieuwe meting dus dan moeten we wellicht ook weer aan een nieuwe. Ik vind de prijzen voor kinderen nog meevallen.
Dit is bril 4 denk ik. Twee keer een nieuwe omdat meneertje 'm kapot maakte }:|
Afhankelijk van waar je de bril koopt, heb je ook garantie plannen. Kost iets van 20 euro. Die neem ik er altijd bij. Heeft mij al een hoop geld gescheeld.

Vandaag ook bij een aantal opticiens geweest. Bij 1 daarvan kwamen we op 250 euro uit :'(

Kinderbril. ...
pi_169442412
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:22 schreef laziness het volgende:

[..]

O heeft volgende maand weer een nieuwe meting dus dan moeten we wellicht ook weer aan een nieuwe. Ik vind de prijzen voor kinderen nog meevallen.
Dit is bril 4 denk ik. Twee keer een nieuwe omdat meneertje 'm kapot maakte }:|
Jongste mag volgende maand ook weer, die heeft ook zo'n fijne sterkte dat we van die extra dunne glazen erin doen, want anders heeft ze van die glazen met dikke randen.
Ik ben wel blij dat ze bij onze opticiën nog wel eens wat met de prijs doen (maar we zijn dan ook met 3 uit het gezin klant ;) )
Maar het zou mij niks verbazen als de sterkte veranderd is... ze kon laatst niet goed op het bord kijken achterin de klas (zit nu voorin, opgelost ;) ), maar nu klaagt ze ook vaker over hoofdpijn, ik ben benieuwd...

Ze draagt nu haar 4e bril, eigenlijk nummer 3, maar na een val een jaar terug was haar bril stuk (kind ook en dat kan je nog steeds zien), toen hebben we zelfde montuur, andere kleur besteld en gelukkig van de verzekering een heel stuk vergoed gekregen.
Over het algemeen gaat het best goed, ze staan wel eens scheef, maar dat is het dan wel.
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 18 maart 2017 @ 15:56:53 #240
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169609141
Weer even een kick, want ik was hem weer kwijt.

Ik heb net mijn katten ontwormd met een nieuw pilletje. Volgens de bijsluiter had deze een lekkere smaak wat het toedienen zou vergemakkelijken. Mijn vertrouwen in dat soort verkooppraatjes is 0, dus ik maakte me alweer op voor het gevecht. Maar ik hoefde ze alleen maar voor hun neus te houden en ze aten ze zelf op *O* *O*

Had nou niemand dat jaren eerder uit kunnen vinden?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169609250
Dat is nou eens een leuke meevaller livelink :D!
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 18 maart 2017 @ 18:46:54 #242
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_169612378
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 15:56 schreef livelink het volgende:
Weer even een kick, want ik was hem weer kwijt.

Ik heb net mijn katten ontwormd met een nieuw pilletje. Volgens de bijsluiter had deze een lekkere smaak wat het toedienen zou vergemakkelijken. Mijn vertrouwen in dat soort verkooppraatjes is 0, dus ik maakte me alweer op voor het gevecht. Maar ik hoefde ze alleen maar voor hun neus te houden en ze aten ze zelf op *O* *O*

Had nou niemand dat jaren eerder uit kunnen vinden?
Echt waar? Oh, die gaan op het lijstje om mee terug te nemen deze zomer. Een van onze poezen is een ramp met slikken.

Wij zijn op het moment aan het proberen een nieuw poesje te laten wennen, en een paar dagen geleden kwam ik erachter dat ze vreselijk last van lintworm heeft. Ieuw, ieuw, ieuw!!! Meteen druppels in de nek gegeven, en aangezien we vandaag toch bij de dierenarts langs moesten voor bloedtesten en vaccinaties, hebben we er ook nog een pil achteraan gegooid. Kill!

Arme meisje is nu wel een beetje misselijk volgens mij, en de injectieplaats van de vaccinatie doet nogal zeer. Arm humpeltje.
pi_169612630
Ah gos gao. Is lintworm besmettelijk?

Livelink welke waren het? Mijn reuze kat moet er voor zijn geweest wel 2a3 iets wat hij zo op eet lijkt mij ideaal.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 19:04:54 #244
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169612680
Het merk is Milpro, ferrari-rood.

En Gao, ik wil ook nog druppels geven, maar ik was bang dat allebei tegelijk een beetje overkill voor de beestjes zijn. Dus over een paar dagen volgen de druppels.

Ik kan me wel voorstellen dat jouw katje het nu wel even gehad heeft.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169612718
Ga ik daar naar kijken. Ik ben erg slecht met ontwormen :@
  zaterdag 18 maart 2017 @ 19:36:46 #246
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_169613206
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah gos gao. Is lintworm besmettelijk?
Nee, maar er komen wormsegmenten uit die gevuld zijn met eitjes. Die worden, mits aanwezig, opgegeten door vlooienlarven die uitgroeien tot vlooien, die vervolgens door de kat worden opgegeten tijdens het schoonmaken, et voilá....
  zondag 19 maart 2017 @ 10:59:59 #247
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169623013
Wat is dat toch met mensen (helaas vooral vrouwen) dat ze de neiging hebben om anderen hun overtuigingen op te leggen. Heel facebook staat vol met berichten van vrouwen die willen laten zien hoe goed en bijzonder ze wel niet zijn en die hun wijsheid/goedheid aan anderen op willen leggen.

Vandaag ook weer een bericht van een vrouw die 'een ingrijpende levensverandering' heeft meegemaakt (een scheiding dus) en die het verlangen heeft haar ervaring en wijsheid te delen en samen (met haar nog niet verlichte vrienden) te vieren. En daarom wil ze ons haar 7 gouden sleutels bij levensveranderingen bieden :r .

Echt, hoe meer van dit soort berichten ik lees hoe meer anti-alles ik word.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 19 maart 2017 @ 14:09:08 #248
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_169626670
:D Ik snap je irritatie wel, maar aan de andere kant vind ik het ook weer wel waardevol dat mensen denken "He, hier kan ik misschien wel iemand mee helpen." Of dat nou perse met 7 gouden sleutels moet.... mwa... :D Een vriendin van mij heeft haar leven heel erg veranderd na zo'n 'ingrijpende levensverandering' (als in: ze heeft een dag vastgezeten in een trein, onder de grond, na de grote aardbeving in Japan van 2011, niet wetend of ze gered zouden worden) en soms denk ik 'yo, zweef eens niet zo', maar meestal is ze gewoon heel aanstekelijk. Nou ja, en ze is ook psycholoog en therapeut, ze heeft behalve veel gezweef ook veel kennis.
  zondag 19 maart 2017 @ 15:00:27 #249
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_169627918
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 14:09 schreef Gaoxing het volgende:
:D Ik snap je irritatie wel, maar aan de andere kant vind ik het ook weer wel waardevol dat mensen denken "He, hier kan ik misschien wel iemand mee helpen." Of dat nou perse met 7 gouden sleutels moet.... mwa... :D Een vriendin van mij heeft haar leven heel erg veranderd na zo'n 'ingrijpende levensverandering' (als in: ze heeft een dag vastgezeten in een trein, onder de grond, na de grote aardbeving in Japan van 2011, niet wetend of ze gered zouden worden) en soms denk ik 'yo, zweef eens niet zo', maar meestal is ze gewoon heel aanstekelijk. Nou ja, en ze is ook psycholoog en therapeut, ze heeft behalve veel gezweef ook veel kennis.
Ik kan er heel slecht tegen, maar dat is meer vanwege de onderliggende evangelische boodschap. Natuurlijk is advies fijn, maar dat kan gewoon in een normaal gesprek of als iemand er daadwerkelijk om vraagt. Het posten op facebook is waar ik problemen mee heb.

En dit voorbeeld is misschien niet eens het beste voorbeeld. Het zijn ook de voorbeelden van 'hé, ik ben ineens gaan sporten, nou moet iedereen gaan sporten' of 'ik ben gestopt met het eten van suiker, nou moet iedereen weten hoe slecht suiker wel niet is en hoe goed ik ben dat ik het licht heb gezien wat betreft suiker'.

Dat ze een maand later weer gewoon suiker eten wordt dan wijselijk niet vermeld.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_169627951
Wel herkenbaar hoor livelink ;).
Ik heb ook een kennis die zulke dingen post, ik vind het af en toe wat "sekte achtig" aandoen.
Ach ja, ieder zn ding en als het voor hen werkt, prima.
Meestal lees ik er overheen. En soms kom ik ineens iets tegen waar ik wat mee kan, mooi meegenomen ;).
Mama van 2 lieve meiden :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')