Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Iemand die zich jarenlang structureel heeft misdragen op de Nederlandse tv en nu andere mensen de maat gaat nemen. Lachwekkend!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is een ontzettende zak hooi maar hij is wel oprecht.
Ik ga op D66 stemmen, dus ik heb me daar in verdiept, ik vind bijv Vera Bergkamp wel oprecht en enkele anderen wat lager op de lijst. En ik ga stemmen op de nummer 18, die komt uit Groningen en heb ik wel eens gesproken. Maar die kent niemand hier.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buma heeft gewoon een lelijk gezicht. Dat is inderdaad eng.
Wie vind jij dan oprecht?
Ik ga om pics van z'n zusje vragen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb Monasch vandaag uitgenodigd voor een livegesprek op FOK!
Ik vind heel veel andere partijen niks. VVD, CDA, PvdA, PVV, ChristenUnie, SGP, D66, GroenLinks, Dierenpoes, SP en DENK, bijvoorbeeld.quote:
Arbeit macht frei zeggen we dan maar.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Aanschouw de ultieme menselijke vorm:
[ afbeelding ]
je valt in herhalingquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:56 schreef DSVM het volgende:
Waarom stelt Jinek geen kritische vragen aan Klaver ?
"iets niks vinden" is al genoeg vandaag de dag om je stem uit te brengen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind heel veel andere partijen niks. VVD, CDA, PvdA, PVV, ChristenUnie, SGP, D66, GroenLinks, Dierenpoes, SP en DENK, bijvoorbeeld.
CDA vind ik wel leuk. VVD ook wel en SGP en FvD ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind heel veel andere partijen niks. VVD, CDA, PvdA, PVV, ChristenUnie, SGP, D66, GroenLinks, Dierenpoes, SP en DENK, bijvoorbeeld.
Getsie.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit uit de film Philadelphia?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Die is door de nattigheid elk vermogen kwijt om kritische vragen te stellen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:56 schreef DSVM het volgende:
Waarom stelt Jinek geen kritische vragen aan Klaver ?
Doet ze een Utrechts typetje?quote:
quote:Dit laat echter onverlet, dat de SGP bij ernstige levensdelicten het opleggen van de doodstraf door een wettige overheid een legitieme straf vindt.
Niet echt met elkaar te vergelijken toch? Depressieve mensen hebben geen andere mensen vermoord.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:59 schreef Arcee het volgende:
Haha, die Van der Staaij die tegen hulp bij zelfdoding is, maar wel voor de doodstraf is.
[..]
Omdat het een wel mag van de heer en het ander neitquote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:59 schreef Arcee het volgende:
Haha, die Van der Staaij die tegen hulp bij zelfdoding is, maar wel voor de doodstraf is.
[..]
Zelfs dat kan, ja. Gelukkig kun je ook nog stemmen op partijen die je wel leuk vindt. Mijn shortlist bevat eigenlijk alleen nog Nieuwe Wegen, VNL en Forum voor Democratie. En omdat ik links ben, wordt het de eerste.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:57 schreef Handleiding het volgende:
[..]
"iets niks vinden" is al genoeg vandaag de dag om je stem uit te brengen.
Hij had betaald.quote:
Ik heb zelfs een vriendinnetjequote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:00 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Rustig maar, jouw tijd komt nog wel
In de jaren 70 had iedereen seks met iedereen. Gewoon.quote:
Niet helemaal je keert hem ook de andere wang toe.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat het een wel mag van de heer en het ander neit
Kloonaccounts tellen niet mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een vriendinnetje![]()
![]()
Dus wie weet
Het argument is volgens mij dat enkel God over leven en dood beschikt. Of niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet echt met elkaar te vergelijken toch? Depressieve mensen hebben geen andere mensen vermoord.
Dat is niet mijn argument in elk geval.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Het argument is volgens mij dat enkel God over leven en dood beschikt. Of niet?
Zeer goed argument waarom we daar voor zouden moeten zijn, dat kan geen menswaardig leven zijn als je met Dolf in contact bent geweest.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja en het slachtoffer heeft nu hulp bij zelfdoding nodig.
Het argument is, hoe erg ze het ook bedekken, altijd 'omdat god het zegt'. In de Bijbel mag doodstraf wel en zelfdoding nietquote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Het argument is volgens mij dat enkel God over leven en dood beschikt. Of niet?
Prachtig hè, dat soort hypocrisie.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh daar had ik ook al weer uitstekende argumenten gepost.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prachtig hè, dat soort hypocrisie.
Ik heb mijn probleem met hun standpunt hier uiteengezet: KLB / CDA, CU, SGP: "Gooi jezelf maar voor de trein"
Dit is het ja.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het argument is, hoe erg ze het ook bedekken, altijd 'omdat god het zegt'. In de Bijbel mag doodstraf wel en zelfdoding niet
Volgens de Bijbel mag je ook niet in kleding lopen gemaakt van 2 soorten stof. Volgens de Bijbel mag enkel God oordelen over anderen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het argument is, hoe erg ze het ook bedekken, altijd 'omdat god het zegt'. In de Bijbel mag doodstraf wel en zelfdoding niet
Niemand hier denk ikquote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens de Bijbel mag je ook niet in kleding lopen gemaakt van 2 soorten stof. Volgens de Bijbel mag enkel God oordelen over anderen.
Ik zou niet graag leven in een samenleving waar figuren van de SGP de wetten maken.
Dat boeit ze niets, dat betalen wij met z'n allen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:00 schreef YazooW het volgende:
Wat zou dat nou kosten zo'n band elke avond?
Helaas willen steeds meer mensen dat hier wel. Laten we hopen dat het vrijdagavond humor isquote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens de Bijbel mag je ook niet in kleding lopen gemaakt van 2 soorten stof. Volgens de Bijbel mag enkel God oordelen over anderen.
Ik zou niet graag leven in een samenleving waar figuren van de SGP de wetten maken.
De beschaving is er toch wel over eens dat een scheiding tussen kerk en staat een goed idee is, maar er zijn helaas nog steeds uitzonderingen die eerst een bijbel raadplegen voordat ze een wet voorstellen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee God vindt het niet goed als anderen ingrijpen in zijn schepping.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:04 schreef JimmyDean het volgende:
God is ook voor abortus. God zou geen SGP stemmen.
Ze zijn een beetje zoals de Republikeinen in de VS.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel de malafide website van GL willen zien waar we gedateerde legbatterijen zien.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:04 schreef Klopkoek het volgende:
Klaver had de feiten helaas niet paraat. De feiten over de bio industrie. De animal protection index.
https://www.partijvoorded(...)ustrie-vee-industrie
Nog het minste van allemaal. Dolf Jinek en Pauw tikken de Balkenende norm aan. Pauw zit er zelfs boven.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:00 schreef YazooW het volgende:
Wat zou dat nou kosten zo'n band elke avond?
Goed nieuws: over een jaar ken je ze ook niet meer met dat kleurloze nummer van ze. De CDA onder de Songfestival deelnemers.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:06 schreef JimmyDean het volgende:
Ik had nog nooit van die OG3NE gehoord.
Prijs je een gelukkig mens.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:06 schreef JimmyDean het volgende:
Pauw verdient meer dan Pauw?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:07 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Nog het minste van allemaal. Dolf Jinek en Pauw tikken de Balkenende norm aan. Pauw zit er zelfs boven.
De SGP streeft gewoon een theocratie na, dus ik begrijp het gedweep met die fossielen niet zo. Nou, mooi dat van der Staaij goed z'n verhaal kan doen. Maar het blijft een man met achterlijke denkbeelden.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De beschaving is er toch wel over eens dat een scheiding tussen kerk en staat een goed idee is, maar er zijn helaas nog steeds uitzonderingen die eerst een bijbel raadplegen voordat ze een wet voorstellen.
Als je de balkenendenorm aantikt, kan je er ook overheen. Dit spreekt elkaar niet tegenquote:
Ik was vroeger wel fan van Lisa Amy en Shelleyquote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:06 schreef JimmyDean het volgende:
Nee, ze zijn zoals de eerste de beste fundamentalistische moslim.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje zoals de Republikeinen in de VS.
Ik van Bassie en Adriaan dus laten we die het podium op rollen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik was vroeger wel fan van Lisa Amy en Shelley
Precies.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, ze zijn zoals de eerste de beste fundamentalistische moslim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |