abonnement Unibet Coolblue
pi_169267523
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Grappig is dat hè. Ik vond het de eerste keer 'wel leuk maar geen winnaar' en inmiddels krijg ik er echt geen genoeg van. Heerlijk dat je het refrein zo snel mee kunt lallen :D
OCCIDENTALIS KAAARMAAAA DUDUDUDUDUDUD LALALAL IK KAN GEEN ITALIAANS
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 18:10:47 #227
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169267531
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:09 schreef Nexum het volgende:

[..]

Nee oke, ik zal heel eerlijk zeggen: ik denk ook niet dat we winnen.

Maar ik heb goede hoop op een top 10 plaatsje, omdat hun stemmen live.... O+

Die kunnen dit gewoon verkopen daar in Kiev.
gewoon vertrouwen erin hebben, Emmelie De Forest had dat vertrouwen ook met only teardrops en die won uiteindelijk :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169267545
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:10 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

gewoon vertrouwen erin hebben, Emmelie De Forest had dat vertrouwen ook met only teardrops en die won uiteindelijk :)
Zlata was robbed dat jaar!
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_169267547
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:10 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

gewoon vertrouwen erin hebben, Emmelie De Forest had dat vertrouwen ook met only teardrops en die won uiteindelijk :)
Douwe Bob ook, en won hij?
  vrijdag 3 maart 2017 @ 18:11:44 #230
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169267552
maar misschien wordt ik vanavond al overtuigd bij RTL Late Night als ze live zingen O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 3 maart 2017 @ 18:12:23 #231
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169267567
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:11 schreef Nexum het volgende:

[..]

Zlata was robbed dat jaar!
:N, dat was veels te musical vond ik, Emmelie heeft echt uitstraling en een goede stem :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 maart 2017 @ 18:12:48 #232
163650 Greys
pi_169267577
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:09 schreef Nexum het volgende:

[..]

Nee oke, ik zal heel eerlijk zeggen: ik denk ook niet dat we winnen.

Maar ik heb goede hoop op een top 10 plaatsje, omdat hun stemmen live.... O+

Die kunnen dit gewoon verkopen daar in Kiev.
Nou dat zal ik je geven, ik sluit top 10 ook niet (meer) uit. :)
Inderdaad omdat ze het live vast heel goed gaan zingen en alleen dat al indruk zal maken. En omdat de rest nog niet echt veel geweldige is tot nu toe.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169267582
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:12 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

:N, dat was veels te musical vond ik, Emmelie heeft echt uitstraling en een goede stem :)
Emmelie was ook wel een terechte winnaar, maar ik zelf was voor Zlata toen (god zij kan zo goed zingen tis gewoon magisch)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_169267585
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het is zeker niet vernieuwend nee, maar goed, misschien werkt het ineens toch wel. Maar ben het met je eens dat we volgend jaar wel weer iets frisser voor de dag mogen komen
Het gaat me meer om het feit dat ik het idee heb dat Jan op zoek is naar een typisch songfestival lied. Daar waren we nou net van afgestapt.
pi_169267603
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou dat zal ik je geven, ik sluit top 10 ook niet (meer) uit. :)
Inderdaad omdat ze het live vast heel goed gaan zingen en alleen dat al indruk zal maken. En omdat de rest nog niet echt veel geweldige is tot nu toe.
DAT LAATSTE IS ZO ZWAAR

serieus je wil niet weten he, ik volg ELKE nationale finale (heb cijferlijsten, tops, alles in me laptop staan). EN SERIEUS ELKE KEER FLIKT HET LAND WEER OM MIJN FAVORIET (EN DE FAVORIETEN VAN VELE ANDEREN) niet te sturen!

Malta had Brooke... gaan ze voor saaie nietszeggende ballad...
Slovenië had BQL of Raiven, gaan ze voor Omar....
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_169267609
Ik vind het een mooi liedje, maar ze gaan er niet mee winnen :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 3 maart 2017 @ 18:15:07 #237
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169267614
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:14 schreef Nexum het volgende:

[..]

DAT LAATSTE IS ZO ZWAAR

serieus je wil niet weten he, ik volg ELKE nationale finale (heb cijferlijsten, tops, alles in me laptop staan). EN SERIEUS ELKE KEER FLIKT HET LAND WEER OM MIJN FAVORIET (EN DE FAVORIETEN VAN VELE ANDEREN) niet te sturen!

Malta had Brooke... gaan ze voor saaie nietszeggende ballad...
Slovenië had BQL of Raiven, gaan ze voor Omar....
ja Malta is meestal een van mijn favoriete landen, ik dacht wat bezielt hun om dit saaie lied te kiezen :'(
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 maart 2017 @ 18:15:29 #238
163650 Greys
pi_169267620
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:59 schreef messi124 het volgende:
http://www.rtllive.nl/ite(...)t_songfestivalnummer
Kan Jan alsjeblieft uit de selectiecommissie worden gezet..
Hij is super blij dat er twee modulaties in zitten en een klap refrein. Met Jan gaan we echt 20 jaar terug in de tijd. Het hoofd van Cornald is ook goud.
Hahaha dat hoofd van Cornald idd als Jan over het klappen staat te jubelen :D

Verder heeft Cornald gelijk (en dat uit mijn mond...) dat de dames het verhaal over de zieke moeder daar dan maar aan elke journalist moeten gaan vertellen ook, zodat de kijkers weten waar het nummer over gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169267623
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:55 schreef Nexum het volgende:
Ik wil even iets weten:

Zijn er hier mensen, even heel eerlijk, die OG3NE vanaf het begin al geen kans hebben gegeven? Al vanaf het moment dat we hoorden dat ze naar Kiev gingen? Want van sommige mensen krijg ik sterk die ik indruk
Ik was vanaf het begin niet enthousiast, maar dat lag niet helemaal aan OG3NE zelf. Het is eerder dat meidengroepen op het ESF vrijwel zonder uitzondering hebben gefaald. Daarnaast is het Amerikaans aandoende mierzoete genre wat ze doorgaans zingen ook regelmatig een reden voor een slechte klassering gebleken. Met die combinatie is het heel moeilijk om te scoren, dus ik verwachtte er niet veel van.

Nu is het liedje uit, en dat is zeker niet heel slecht ofzo, maar wel te onopvallend, te gedateerd en het blijft niet goed genoeg hangen om mee te doen om de prijzen. Het wordt zelfs al lastig genoeg om de finale te halen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_169267676
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:55 schreef Nexum het volgende:
Ik wil even iets weten:

Zijn er hier mensen, even heel eerlijk, die OG3NE vanaf het begin al geen kans hebben gegeven? Al vanaf het moment dat we hoorden dat ze naar Kiev gingen? Want van sommige mensen krijg ik sterk die ik indruk
Hoi :W

Die meiden passen nog steeds niet heel erg in mijn straatje en ik zou ze persoonlijk nooit naar Kiev hebben gestuurd. Als ik er objectief naar kijk gaan ze nu met een lied wat in lijn is met wat van ze verwacht mocht worden en waar de opbouw en hun live-stemmen het verschil zullen moeten maken. Neemt niet weg dat ze nog steeds kansloos uitgeschakeld kunnen worden of een top 10 kunnen halen. Dat is van veel meer factoren afhankelijk zoals de concurrentie, en daar doen ze met dit lied in mijn ogen nog niet voor onder tot op dit moment.

Het is in ieder geval geen lied waarvoor je je hoeft te schamen, ik vind het oprecht een betere compositie dan wat we stuurden met Treble, Edsilia 2.0, Hind, Toppers, Sieneke, de J's en Trijntje.

Van de laatste inzendingen komen ze voor mij dus achter Anouk; TCL, Douwe en Joan Franka.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_169267688
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:55 schreef Nexum het volgende:
Ik wil even iets weten:

Zijn er hier mensen, even heel eerlijk, die OG3NE vanaf het begin al geen kans hebben gegeven? Al vanaf het moment dat we hoorden dat ze naar Kiev gingen? Want van sommige mensen krijg ik sterk die ik indruk
Als ze nu exact maken en zingen wat ze altijd hebben gedaan, is het dan terecht of niet dat mensen het net zulke bagger als eerst vinden? ;)

Ik had toch hoop dat die vader net even iets anders zou doen.
En ook dat het 3 minuten harmonieën zijn, had ik niet verwacht -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169267690
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hoi :W

Die meiden passen nog steeds niet heel erg in mijn straatje en ik zou ze persoonlijk nooit naar Kiev hebben gestuurd. Als ik er objectief naar kijk gaan ze nu met een lied wat in lijn is met wat van ze verwacht mocht worden en waar de opbouw en hun live-stemmen het verschil zullen moeten maken. Neemt niet weg dat ze nog steeds kansloos uitgeschakeld kunnen worden of een top 10 kunnen halen. Dat is van veel meer factoren afhankelijk zoals de concurrentie, en daar doen ze met dit lied in mijn ogen nog niet voor onder tot op dit moment.

Het is in ieder geval geen lied waarvoor je je hoeft te schamen, ik vind het oprecht een betere compositie dan wat we stuurden met Treble, Edsilia 2.0, Hind, Toppers, Sieneke, de J's en Trijntje.

Van de laatste inzendingen komen ze voor mij dus achter Anouk; TCL, Douwe en Joan Franka.
Ik schaamde me niet voor Sieneke :@
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 18:22:13 #243
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169267727
zoals de tekst van Kroatië zegt Do your best, Take your chance, sell your dream and make it real O+ O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169267734
SERIEUS KAN IEMAND ME UITLEGGEN HOE DIT NIET WON:


LEG MIJ DIT UIT PLS?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_169267747
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
zoals de tekst van Kroatië zegt Do your best, Take your chance, sell your dream and make it real O+ O+

Kroatië..... ik zal er maar niet over beginnen. :')
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 18:28:10 #246
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169267817
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:54 schreef Greys het volgende:
Oh Christus. Do zegt net in RTL Live dat ze ook naar het Eurovisie wil.
Samen met DJ Sammy. *O*
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 maart 2017 @ 18:28:38 #247
163650 Greys
pi_169267820
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:22 schreef Nexum het volgende:
SERIEUS KAN IEMAND ME UITLEGGEN HOE DIT NIET WON:


LEG MIJ DIT UIT PLS?
Wie werd het ook alweer wel? Dan luister ik allebei even. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169267855
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Wie werd het ook alweer wel? Dan luister ik allebei even. :@
Claudia Faniello - Breathlessly
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_169267911
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben het in ieder geval nu wel weer zover weten te brengen dat ik me de komende periode toch weer ga zitten afvragen of we niet gewoon kneiterhoog gaan eindigen. _O- Dit lied is niet heel speciaal en origineel, maar het zit wel slim in elkaar en daarnaast is de concurrentie nog verre van moordend, Italie uitgesloten. Het is daarnaast wel een sound die ook in Oosteuropa aan zou kunnen slaan...
Macedonie, Montenegro houden wel van dat 80's gitaartje :D
~The present is all there is~
pi_169267948
Oke, mijn nieuwe top met OG3NE erin:

1. Albanië
2. Denemarken
3. Italië
4. Hongarije
5. Nederland
6. Zwitserland
7. Belarus
8. Moldavië
9. Georgië
10. Polen
11. Letland
12. Frankrijk
13. Cyprus
14. United Kingdom
15. Finland
16. Oostenrijk
17. Oekraïne
18. Duitsland
19. Spanje
20. Slovenië
21. Malta
22. Kroatië
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')