Moet je dan, ehh, switchen tussen personages?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:48 schreef isax het volgende:
dus singleplayer van snipperclips moet je beide personages bedienen.
clever woordspeling mattie, clever.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet je dan, ehh, switchen tussen personages?
heb je de joycons in het tablet ding geschoven tijdens update? if not even opnieuw opstarten.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:55 schreef aesop het volgende:
Zo, buit is binnen, aangesloten, nog even de update van zelda installeren en ik ben de komende uren niet meer bereikbaar.
Wat een slick apparaat trouwens, echt veel kleiner dan ik dacht, prachtig. Ik had wel wat problemen met de linker joycon. Hopelijk is dat tijdelijk. Voor de zekerheid maar de procontroller aan het werk gezet.
Is het zo erg?twitter:bol_com_games twitterde op vrijdag 03-03-2017 om 13:00:46Schijnbaar zijn er wat problemen met de joy-con controllers. De geruchten zijn dat Nintendo dit zal verhelpen middels een update, hierbij reageer retweet
Nee, maar ik had ook begrepen dat de update niet de joycon betrof.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:01 schreef isax het volgende:
[..]
heb je de joycons in het tablet ding geschoven tijdens update? if not even opnieuw opstarten.
Een losse A/C adapter.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:57 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Waarom koopt iedereen een losse accu? Zit er niet één al bij de Switch?
als je de met joycon erin reboot is het verholpen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:09 schreef aesop het volgende:
[..]
Nee, maar ik had ook begrepen dat de update niet de joycon betrof.
Het is allemaal wel nog speculaas tot nu toe he. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:21 schreef isax het volgende:
[..]
als je de met joycon erin reboot is het verholpen.
ik heb in ieder geval geen probleem.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is allemaal wel nog speculaas tot nu toe he. Ik ben benieuwd.
Volgens mij twee updates.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:27 schreef JaafkeEHV het volgende:
Ben nog even aan het werken, hoelang duurt het ongeveer vanaf het aansluiten voor je aan de gang kan met zelda? veel updates??
Denk niet echt dat mensen daar al een heel eerlijk antwoord op kunnen geven op dit forum, de meeste hebben hem net pas of nog niet.quote:
Ik had de Switch firmware update in 5 minuten binnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:47 schreef KingRadler het volgende:
zou er een verschil zijn als je in de ochtend update? kwa snelheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |