Ja inderdaad. En hoe zit het bij die Con Grip ding zodat je van 2 joy cons een controller maakt. Neem aan dat ze dan ook niet goed werken.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat volgens mij sowieso wel. Denk dat ze dan niet eens meer draadloos gebruikem. Ze verbinden elektrisch met de console als je ze er in stwekt..
Rijke tataquote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:30 schreef Maver24 het volgende:
Ook ik heb de switch gekocht. Komt straks binnen maar ik ga denk ik maar even de pro controller kopen als ik zo de problemen lees met de joy cons. Is dat echt niet op te lossen ?
Nadat ik de pro controller gebruikt had, vind ik de joycons in de houder echt 100% Kut :pquote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met update doen de Joycons het beter. Nog niet achter m'n rug, maar ja, zo game ik ook niet natuurlijk
Pro controller is voor Zelda wel fijner sowieso.
Hmm. Ik heb net isax een request gestuurd. Ze stond in de suggestielijst omdat miitomo geloof ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Misschien een idee om de friend codes te benoemen? Voor zover ik zie is dat de enige manier om iemand toe te voegen namelijk
Mijne: SW 1156 9327 1516
Nog geen problemen met Joy cons, maar nog niet veel gespeeld.
Er valt van beide iets te zeggen. Namen zijn makkelijker te onthouden, maar persoonlijk vind ik (als iemand met dyslexie) codes fijner. Zeker als mensen rare gebruikersnamen hebben met kleine en hoofdletters door elkaar.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:16 schreef mschol het volgende:
alweer die ellendige friendcodes?
leren ze het niet bij nintendo dat dat beter moet?
euj das luxe.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb net isax een request gestuurd. Ze stond in de suggestielijst omdat miitomo geloof ik.
ik heb dyslexie en dyscalculie.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Er valt van beide iets te zeggen. Namen zijn makkelijker te onthouden, maar persoonlijk vind ik (als iemand met dyslexie) codes fijner. Zeker als mensen rare gebruikersnamen hebben met kleine en hoofdletters door elkaar.
zat op de playstation te gamen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat je gebrek aan reactie verder licht kwetsend is.
Nee, gewoon nee. En Reggie maar volhouden dat ze het niet zouden doen. Nee Nintendo. Foei.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Er valt van beide iets te zeggen. Namen zijn makkelijker te onthouden, maar persoonlijk vind ik (als iemand met dyslexie) codes fijner. Zeker als mensen rare gebruikersnamen hebben met kleine en hoofdletters door elkaar.
Nou ja. Kan je eens wisselen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook wel Nice![]()
Alleen jammer dat het stickers zijn.
Ja. De launch heeft bijna een soort van betatest gevoel.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:52 schreef Pheno het volgende:
En mijn eerste indruk heb ik ook online gezet. Eens kijken of jullie je er in kunnen vinden:
Eerste indruk Nintendo Switch
Goed geschreven recensiequote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:52 schreef Pheno het volgende:
En mijn eerste indruk heb ik ook online gezet. Eens kijken of jullie je er in kunnen vinden:
Eerste indruk Nintendo Switch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het splitsen van de joycons voelt meer als een prima ad-hoc oplossing voor onderweg dan echt een fantastische manier om samen te spelen in huis.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 18:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Goed geschreven recensie![]()
![]()
Ik dacht alleen dat je geen extra controllers nodig had om met twee man te kunnen spelen? Allebei een controller, toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden/gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |