abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 maart 2017 @ 09:55:07 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_169259283
Echt, ik blijf er bij, gewoon normaal doen is het beste. Al die gare diëten zijn slechts tijdelijke lapmiddelen.
Dat, en op een gegeven moment ook gewoon tevreden zijn met jezelf. Als ik zie hoe mensen met een normaal gezond lichaam zichzelf soms kwellen omdat ze vinden dat ze toch nog wat moeten afvallen ;( daar word ik echt droevig van.
disclaimer
  vrijdag 3 maart 2017 @ 09:55:14 #27
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_169259287
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 09:50 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik wil geen low carb volgen hè? Ik heb geen overgewicht. Het gaat me om elke uitzondering tov de rest van je gezin waarbij je dus of dubbele dingen staat klaar te maken of je kind aan een dieet mee laat doen.
Ik geloof er in dat als je een gezond eetpatroon hebt dat het helemaal niet nodig is en je dan meteen het goede voorbeeld geeft. En als je de hele week groente eet is 1x per week rijst of pasta ook prima.
Dubbel maken moet hier toch vaak vind ik dan ook geen probleem. Ik kan/mag niet alles eten. Kind allergisch en een man die niet alles lust fijne combo :+
  Licht Ontvlambaar vrijdag 3 maart 2017 @ 09:55:18 #28
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_169259288
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 09:50 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik wil geen low carb volgen hè? Ik heb geen overgewicht. Het gaat me om elke uitzondering tov de rest van je gezin waarbij je dus of dubbele dingen staat klaar te maken of je kind aan een dieet mee laat doen.
Ik geloof er in dat als je een gezond eetpatroon hebt dat het helemaal niet nodig is en je dan meteen het goede voorbeeld geeft. En als je de hele week groente eet is 1x per week rijst of pasta ook prima.
ik denk er ook zo over Lazi :Y
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_169259294
Wauw 85kg, wat veel!

Een collega van mij is veel afgevallen door Paleo. De dingen die hij meenam als lunch zagen er wel altijd lekker uit :Y)
Ik denk dat als ik eens zou minderen met koekjes het al heel veel zal schelen :') Ik ben zwak ;(
pi_169259316
Die koekjes idd of ' s avonds chips. Alcohol is mijn probleem niet maar de zoetigheid wel.
pi_169259352
Hebben jullie ook de gemeenteheffingen ed. ontvangen? Ik vergeet elk jaar dat die ook nog komt en schrik dan weer van het bedrag. Leuk hoor dat de huizenprijzen stijgen maar mijn woz hoeft echt niet hoger.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 10:01:01 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_169259358
Ik ontbijt en lunch toch zelden hetzelfde als de kinderen, dus daar zit hier de variatie in. Idd kwark, salades maar ook andere dingen terwijl zij gewoon brood eten.
's Avonds eten we over het algemeen hetzelfde, maar ook wel eens niet omdat ik iets wil eten dat zij niet lusten en ik weiger om tot ze het huis uit te zijn voor saai middle-of-the-road eten te gaan. Dan maar een groente en aardappeltjes en slavink (daar zijn ze verzot op) voor hen terwijl wij een lekkere curry eten. ;)

Hier ook zeer groot slowcooker fan. Ik gebruik hem veel in het weekend of op de dagen dat ik thuis ben/werk maar dat is meer omdat ik er nog geen handigheid in heb 's ochtends vroeg genoeg op te staan om het ding te vullen en aan te zetten. ;)

We gaan vanvond voor pulled pork en morgen voor hache uit de slowcooker! :9

En verder sport ik sinds begin januari vrij fanatiek, 2 keer in de week bootcamp en nog een keer hardlopen. Ik liep wel 3x in de week hard eerst, maar had even een boost nodig. De weegschaal doet nog niet veel, maar ik zie mijn lijf al wel veranderen door de krachttraining.

(En ik ben nog steeds niet helemaal snoep en snaaivrij... :@ Zondag weer op werk-reis voor 8-9 dagen... dat gaat weer zwaar worden, alleen maar hotel en restaurant eten... Goeie keuzes maken kan, uiteraard, maar toch... als het er allemaal staat... )

Oh, en ik voel mezelf gezegend dat ik sowieso vrijwel nooit alcohol drink, dat schelen weer een aantal kcals waar ik niet vanaf hoef te komen.
***
pi_169259367
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 09:42 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook 3 weken gedaan :')

Ik wacht op mooi weer (en meewerkende kinderen want die moeten dan naar school lopen)
Ik kan ook op woensdag gaan fietsen. Maar elke woensdag is er wel iets. Regen of een afspraak er na waardoor ik het niet red. Aankomende woensdag dan maar.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 10:05:57 #34
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_169259442
Ik woog tot ik kinderen kreeg 50 kilo. Daar kwam in de loop van de jaren 50 bij. Is ook wel weer wat af maar niet heel veel.

Ik kreeg altijd van iedereen te horen dat ik meer moest eten en dat de anorexia look niet mooi is. Nu eet ik graag en is dat te zien en is het ook niet meer goed..

Ik vind het alleen kleding technisch niet zo leuk.
pi_169259539
Wauw Bubseltje, wat knap!

Succes allemaal met afval- en gezond eet perikelen! Ik vind mezelf best gezond eten dus verschuil me daarachter, maar ik weet dat er ook nog een hoop te winnen valt :P of eigenlijk vooral te verliezen, haha. Gelukkig heb ik net m'n fiets ingewisseld voor een auto om naar m'n werk te komen, dat zet vast zoden aan de dijk :+ Ter compensatie maak ik vaak salades om mee te nemen als lunch.

Zo'n slowcooker klinkt wel goed moet ik zeggen! Al zou ik het idd wel eng vinden m m aan te zetten als we niet thuis zijn. Ik heb wel een stomer, die gebruik ik regelmatig, daar ben ik ook erg tevreden over en die hoeft maar max een uurtje aan, dat lukt wel.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 10:15:44 #36
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_169259569
Mijn wasmachine of droger staan ook wel aan als ik weg ben. Die slowcooker is daar niet anders in vind ik zelf.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_169259641
Da's wel een goeie ja! Mijn wasmachine zet ik ook gewoon aan inderdaad.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 10:32:10 #38
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169259792
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 10:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Hebben jullie ook de gemeenteheffingen ed. ontvangen? Ik vergeet elk jaar dat die ook nog komt en schrik dan weer van het bedrag. Leuk hoor dat de huizenprijzen stijgen maar mijn woz hoeft echt niet hoger.
Jup, 700 eurootjes weer ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 10:34:38 #39
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169259821
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 09:43 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Zelf geen aardappel/paste/rijst eten scheelt al een hoop.
Zo eet ik ook mee met de rest soms.

Ik ben op de verbouw manier 85 kg afgevallen.
Heb je dan ook de verbouwing qua buikwandcorrectie ed?
85 kilo dat is gewoon een flink volwassen persoon afgevallen, dat is enorm.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169259995
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, ik blijf er bij, gewoon normaal doen is het beste. Al die gare diëten zijn slechts tijdelijke lapmiddelen.
Dat, en op een gegeven moment ook gewoon tevreden zijn met jezelf. Als ik zie hoe mensen met een normaal gezond lichaam zichzelf soms kwellen omdat ze vinden dat ze toch nog wat moeten afvallen ;( daar word ik echt droevig van.
Dit vooral. En als je lichaam niet 'normaal' of zelfs 'gezond' is, mag je er nog steeds van houden.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 11:00:46 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169260209
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 10:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Hebben jullie ook de gemeenteheffingen ed. ontvangen? Ik vergeet elk jaar dat die ook nog komt en schrik dan weer van het bedrag. Leuk hoor dat de huizenprijzen stijgen maar mijn woz hoeft echt niet hoger.
Dik ¤ 950 :{
Gelukkig amper meer dan vorig jaar, ondanks de hogere WOZ, dus de gemeente heeft de tarieven verlaagd.
Ze hebben ook het aantal termijnbetalingen gewijzigd van 6 naar 10, en gezien ik in de 6 maanden dat ze niet afschreven hetzelfde bedrag automatisch spaarde moet ik dat even aanpassen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 3 maart 2017 @ 11:11:27 #42
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169260353
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dik ¤ 950 :{
Gelukkig amper meer dan vorig jaar, ondanks de hogere WOZ, dus de gemeente heeft de tarieven verlaagd.
Ze hebben ook het aantal termijnbetalingen gewijzigd van 6 naar 10, en gezien ik in de 6 maanden dat ze niet afschreven hetzelfde bedrag automatisch spaarde moet ik dat even aanpassen :')
aangezien je het bedrag de afgelopen 6 maanden toch al apart had staan kun je m ook in 1x aftikken.

:D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169260387
Wasmachine zet ik ook wel aan als ik weg ben, maar de droger niet.
En maar goed ook, want de monteur kwam laatst langs voor een gebrek aan alle drogers van ons model, en daar bleek hij nog maar een paar rondes nodig te hebben om vlam te vatten :{ ik had er niet aan moeten denken.

Dit jaar geen gemeentebelastingen, die zijn al verrekend met de hypotheek, ook wel een keer leuk :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169260395
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 10:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jup, 700 eurootjes weer ofzo.
Ja. Hier 10 termijnen van 75.
Met een meidenkwartet
  vrijdag 3 maart 2017 @ 11:30:02 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_169260632
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 10:15 schreef laziness het volgende:
Mijn wasmachine of droger staan ook wel aan als ik weg ben. Die slowcooker is daar niet anders in vind ik zelf.
Dat is precies wat ik ook zeg, of de cv ketel... die draait ook de hele dag. Het is echt zo veilig.
En vooral superlekker!
Ik maak nu deze, echt daar eet je je vingers bij op!
http://www.culy.nl/recept(...)k-uit-de-slowcooker/

:9~
***
  vrijdag 3 maart 2017 @ 11:31:05 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_169260658
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

aangezien je het bedrag de afgelopen 6 maanden toch al apart had staan kun je m ook in 1x aftikken.

:D
Dat gaat hier gelukkig dit jaar ook lukken, hebben we iig niet maandelijks die klap extra. ;)
***
pi_169260681
Dan valt het bij ons nog mee als ik jullie bedragen zie.

Onze droger is dus een keer in brand gegaan die zet ik nooit alleen aan.

Nieuwe besteld zou deze week komen. Droger al uitgebouwd komt hij wk 11. Hoor zelf niks van de winkel, keukenloods geen aanrader dus.
pi_169260734
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 10:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Hebben jullie ook de gemeenteheffingen ed. ontvangen? Ik vergeet elk jaar dat die ook nog komt en schrik dan weer van het bedrag. Leuk hoor dat de huizenprijzen stijgen maar mijn woz hoeft echt niet hoger.
640 geloof ik
In 10 termijnen...

Onze woz was ineens 12000 hoger..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_169260821
Door jullie verhalen wil ik nu ook een slowcooker! Wij eten vaak best laat en dat vind ik niet fijn. Is ook niet handig met het bedritueel :+

Hier is de aanslag 750 ofzo. Is nieuwbouw opgeleverd in 2016, dus flink hoger dan vorig jaar :+ Altijd leuk.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 11:39:45 #50
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_169260843
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dik ¤ 950 :{
Gelukkig amper meer dan vorig jaar, ondanks de hogere WOZ, dus de gemeente heeft de tarieven verlaagd.
Ze hebben ook het aantal termijnbetalingen gewijzigd van 6 naar 10, en gezien ik in de 6 maanden dat ze niet afschreven hetzelfde bedrag automatisch spaarde moet ik dat even aanpassen :')
oh my goodness, ik vond ons met 850 al heeel hoog, ook de eerste volledige aanslag van dit huis voor een heel jaar , dit was niet wat ik had verwacht dus ik had een rolberoerte :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')