Meen je dit serieus?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die ken ik heel goed. Noem mij eens de onderdrukking van vrouwen uit het verkiezingsprogramma.
Heb dit op Feesboek gestaan?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:25 schreef timmmmm het volgende:
Waarom is een pil van Drion minder waardig dan een eigen gecreerde cocktail of jezelf in het trapgat verhangen?
Lekker de dood van alle slachtoffers gemaakt door depressie als onwaardig wegzetten, zo kom je er wel
Ze zijn allebei niet waardig.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:25 schreef timmmmm het volgende:
Waarom is een pil van Drion minder waardig dan een eigen gecreerde cocktail of jezelf in het trapgat verhangen?
Lekker de dood van alle slachtoffers gemaakt door depressie als onwaardig wegzetten, zo kom je er wel
De ongelijkheid van man en vrouw staat gewoon in hun partijbeginsel, dat weer gebaseerd is op de Bijbel. Ken je die?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die ken ik heel goed. Noem mij eens de onderdrukking van vrouwen uit het verkiezingsprogramma.
Hier heeft het CDA natuurlijk net zo hard aan mee gedaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:24 schreef Nintex het volgende:
Het is wel slim. Je haalt eerst alle psychische hulp weg. Dan vernietig je de banen. Verdamp je het spaargeld en het pensioen. En vervolgens zeg je: "Maak er zelf maar een einde aan".
Ach, het is een stuk realistischer dan de SP/GL/PvdD coalitie die jij voor ogen hebt.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De oorlogs- en eencelligen coalitie.
Even een citaat uit het verkiezingsprogramma graag.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:26 schreef gelly het volgende:
[..]
De ongelijkheid van man en vrouw staat gewoon in hun partijbeginsel, dat weer gebaseerd is op de Bijbel. Ken je die?
760Li, ¤ 250K, high rolling.quote:
Dat zou evengoed het kapotmaken van Nederland zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach, het is een stuk realistischer dan de SP/GL/PvdD coalitie die jij voor ogen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |