Eens, maar was blijkbaar zijn eigen keuze.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:51 schreef Radegast het volgende:
Jammer dat Ebert niet meer meedoet, nu zijn er nog maar 2 kamers waar echt wat gebeurd.
Ja heel jammer. En ik erger me aan Ilse. Met haar selectieve biedingen, en haar nare trucjes om dingen gedaan te krijgen (naar voren leunen, puppy-eyes opzetten, lief stemmetje opzetten, zielig doen)quote:Op woensdag 17 april 2019 23:51 schreef Radegast het volgende:
Jammer dat Ebert niet meer meedoet, nu zijn er nog maar 2 kamers waar echt wat gebeurd.
Ja. Al had ze nu 2200 geboden waar de rest op 1500 zou blijven steken. Maar ze vist altijd alleen de krenten uit de pap, en dan komt ze ineens in beweging, bij de rest geeft ze niet thuis. Heel irritant.quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:20 schreef Scootmobiel het volgende:
Helemaal mee eens, Postbus100. Dat soort gedrag, daar erger ik me ook aan.
En bovendien biedt Ilse altijd belachelijk laag, vind ik.
Kitsch.quote:
Veel te weinig. Als je zo happig verkoopt aan Ilse heb je de vorige seizoenen gewoon niet opgelet. Met haar benadering heeft het nauwelijks meerwaarde om het in dit programma aan te bieden.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Het enige echt mooie stuk was dat schilderij dat voor te weinig werd verkocht
Zeiden ze nou echt dat ze bereid waren een miljoen ofzo te bieden? Ik denk (hoop) dat ik dat verkeerd heb verstaan.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Veel te weinig. Als je zo happig verkoopt aan Ilse heb je de vorige seizoenen gewoon niet opgelet. Met haar benadering heeft het nauwelijks meerwaarde om het in dit programma aan te bieden.
Euhhh miljoenquote:Op donderdag 25 april 2019 19:24 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zeiden ze nou echt dat ze bereid waren een miljoen ofzo te bieden? Ik denk (hoop) dat ik dat verkeerd heb verstaan.
Oh, 5 mille zegt ie (Bert). Ik verstond echt 5 miljoenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Euhhh miljoenBert gaf in principe aan minimaal 1000 meer te willen geven, maar die vrouw was zo happig, dat het bij een andere kamervolgorde ook voor hem waarschijnlijk een gunstige(re) deal was geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |