Ja, daar erger ik mij ook wat aan.quote:Op donderdag 3 mei 2018 17:10 schreef golfer het volgende:
"Ik steek nu mijn hand uit"... wordt wel een vervelend, zich herhalend, trucje.
Vanavond weer.
Ja, ze bood in het vorige seizoen stelselmatig veel lager dan de rest. Dan denk je als kijker toch: ‘daar bied ik mijn spullen nooit aan’? Geen reclame.quote:Op zaterdag 28 april 2018 18:24 schreef Protoplanet het volgende:
Heel leuk programma inderdaad
Die handelaars zijn ook wel leuke types
Alleen die vrouw is nogal zuinig en beperkt qua soorten objecten waar ze interesse in heeft
Idd, ben toch wel benieuwd hoe dat verder gaat.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:58 schreef dexamfetamine het volgende:
Zo hee dat bord van van Gogh niet voor 20.000 euro verkopen!
Eens, maar was blijkbaar zijn eigen keuze.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:51 schreef Radegast het volgende:
Jammer dat Ebert niet meer meedoet, nu zijn er nog maar 2 kamers waar echt wat gebeurd.
Ja heel jammer. En ik erger me aan Ilse. Met haar selectieve biedingen, en haar nare trucjes om dingen gedaan te krijgen (naar voren leunen, puppy-eyes opzetten, lief stemmetje opzetten, zielig doen)quote:Op woensdag 17 april 2019 23:51 schreef Radegast het volgende:
Jammer dat Ebert niet meer meedoet, nu zijn er nog maar 2 kamers waar echt wat gebeurd.
Ja. Al had ze nu 2200 geboden waar de rest op 1500 zou blijven steken. Maar ze vist altijd alleen de krenten uit de pap, en dan komt ze ineens in beweging, bij de rest geeft ze niet thuis. Heel irritant.quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:20 schreef Scootmobiel het volgende:
Helemaal mee eens, Postbus100. Dat soort gedrag, daar erger ik me ook aan.
En bovendien biedt Ilse altijd belachelijk laag, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |