Dat is Twentequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja joh, hef de 4e club van Nederland maar op.
Ik vind hem wel sympathiek overkomen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk pedant bij VI gaan zitten ookwat kansloos.
Die man is in zichzelf gaan gelovenquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Op basis waarvan de 4e club?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja joh, hef de 4e club van Nederland maar op.
Het is echt een heel eng mannetjequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel sympathiek overkomen.
Wat erg zeg!!!11!!quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Veronica kijken geen optie?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik dacht al
Echt irritant die vertraging ja
Derksen is een seniele gek.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor Derksen hem ook kritisch gaat benaderen.
Oke Arnoquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die VI kijken
Kan ik niet serieus nemen
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omg ik wist niet eens dat die ook uitzonden
Thanks
Luinge was dan weer het andere uiterstequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:22 schreef Caland het volgende:
Nijhuis werd jaren geleden altijd de kanker ingescholden in de Kuip bij zijn warming up. En dan ging hij altijd pal voor die gasten uitgebreid zijn rekoefeningen doen op de boarding terwijl hij een beetje naar die lui aan het grijnzen was.
Tot zover deze anekdote
Luinge die klapte dan gewoonquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Luinge was dan weer het andere uiterste
vieze hond was dat
http://www.tubantia.nl/sp(...)lek-4-of-9-1.6029570quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Eredivisie:
[ afbeelding ]
Waarom pak je dan niet de gehele historie van Nederlandse kampioenschappen?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Eredivisie:
[ afbeelding ]
Was ook geliefd in Amsterdam en Rotterdamquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kwam de middencirkel niet uit joh.
Bossen ja...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:24 schreef Caland het volgende:
Temmink en Bossen. Dat was wel echt pure aids.
Omdat er dan andere clubs hoger staan natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom pak je dan niet de gehele historie van Nederlandse kampioenschappen?
Wat was er eerder? De klappertjes of AZ?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat er dan andere clubs hoger staan natuurlijkEn omdat AZ nog niet bestond.
Klappertjes tussen 2001 en 2015 geloof ik, AZ bestaat 50 jaar, reken maar uit.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat was er eerder? De klappertjes of AZ?
Okquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat was er eerder? De klappertjes of AZ?
db:rollback:0 #jeweettoch.quote:
Ohquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de melding die je krijgt als je 2 keer te snel achter elkaar post.
Qua fanbase is AZ niet de 4e club natuurlijk, vooral die kampioenschappen behaald door geldschieters.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat er dan andere clubs hoger staan natuurlijkEn omdat AZ nog niet bestond.
Dat klopt.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Vroeger stond er dan nog gewoon dat je niet twee keer in 10 seconden kon posten ofzo
Insgelijksquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:28 schreef Slobeend het volgende:
Als Ties en Paxcon in het topic zijn weet je zeker dat de sfeer goed is.
Wat lief, dat is wederzijdsquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:28 schreef Slobeend het volgende:
Als Ties en Paxcon in het topic zijn weet je zeker dat de sfeer goed is.
Dan moet het in 2019 wel geregeld zijnquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik heb er een feedback topic over geopend 3 maanden terug. Toen beloofde Danny dat het snel opgelost zou worden.
Ben ik het niet mee oneens.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua fanbase is AZ niet de 4e club natuurlijk, vooral die kampioenschappen behaald door geldschieters.
Waarom zou hij zich haasten dan?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik heb er een feedback topic over geopend 3 maanden terug. Toen beloofde Danny dat het snel opgelost zou worden.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:30 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder, ik kan dat topic niet meer vinden.
NEEquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga denk ik maar stoppen met kijken.
Waaromquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga denk ik maar stoppen met kijken.
Omdat een beetje lichamelijke inspanning in zijn geval geen kwaad kan.quote:
Ik begin me nu echt af te vragen of die verwijderd is.quote:
Pardon?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat een beetje lichamelijke inspanning in zijn geval geen kwaad kan.
Noord-Korea is er niks bijquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begin me nu echt af te vragen of die verwijderd is.
Er zat wel een sneer in richting de devvers op FOK.
Sherlock maar, ik maak deze grap wekelijksquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In je hoofd? Ik zie het namelijk niet gepost.
Geboren en getogen in Enschedequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe zijn jullie supporter geworden van de club waar je supporter van bent eigenlijk?
Gewoon zoals het hoort, via m'n vader.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe zijn jullie supporter geworden van de club waar je supporter van bent eigenlijk?
BUG / Foutmelding klopt niet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begin me nu echt af te vragen of die verwijderd is.
Er zat wel een sneer in richting de devvers op FOK.
Oh excuus danquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sherlock maar, ik maak deze grap wekelijks
Mijn vader natuurlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Pa.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb dit gevonden via de handige Mycroft functiequote:Op donderdag 2 maart 2017 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
WAT DE FUCK HOE KON IK HEM DAN NIET VINDEN
bedankt
Kalm Stijn.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX roept veel agressie in me op.
Ja, zoiets had ik ook, Alkmaar was het dichtstbij.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Enschede
#supportyourlocalfootballclub
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon zoals het hoort, via m'n vader.
quote:
quote:
Tja JL-niveau. Daar zijn wij niet zo van. He?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik er geen ruk aan vind.
Haalde je deze reactie van Voetbalzone.nl?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Chunees het volgende:
Ik snap dat je liever Cambuur tegenkomt in de finale, maar des te pijnlijker zou het zijn als je die verliest. Ik zou denk ik liever tegen een slecht-draaiend AZ spelen 😂
Maar zonder die geldschieters waren ze gewoon niveautje Telstar geweestquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee oneens.Wel echt lokale geldschieters, geen Arabieren ofzo, dat vind ik dan wel weer mooi.
Lees meer op voetbalzone.nlquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Chunees het volgende:
Ik snap dat je liever Cambuur tegenkomt in de finale, maar des te pijnlijker zou het zijn als je die verliest. Ik zou denk ik liever tegen een slecht-draaiend AZ spelen 😂
🤔quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Chunees het volgende:
Een beetje zoals de gemiddelde jood dusquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik ook, Alkmaar was het dichtstbij.
[..]
[..]
[..]Mijn vader is voor Ajax, al kan ie tegenwoordig geen speler meer opnoemen die er speelt
Ja geweldig, stop maar weer met die kut-'emoji's', gebruik maar gewoon de FOK!-smileys.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Chunees het volgende:
Ik zocht met de zoekfunctie:quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb dit gevonden via de handige Mycroft functie
Je had geen eigen mening dus.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon zoals het hoort, via m'n vader.
Alzheimer is een bitch.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik ook, Alkmaar was het dichtstbij.
[..]
[..]
[..]Mijn vader is voor Ajax, al kan ie tegenwoordig geen speler meer opnoemen die er speelt
Wow dit is bij mij precies andersom. Ik voor Ajax en hij voor AZ, maar hij kent ook bijna geen enkele speler meer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader is voor Ajax, al kan ie tegenwoordig geen speler meer opnoemen die er speelt
Wordt deze search nog wel bijgewerkt?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zocht met de zoekfunctie:
[ afbeelding ]
Daar staat hij niet tussen. :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |