Ben al terug, heb verwijzing voor verslavingszorg gehad. Hij zei hetzelfde als wat madamApril zei. Eerst moet die verslaving weg anders gaat geen een therapie me helpen. Hoop niet dat ze weer over klinieken e.d beginnen want dat wil ik niet.quote:
Draai het eens om.quote:Op maandag 6 maart 2017 10:19 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ben al terug, heb verwijzing voor verslavingszorg gehad. Hij zei hetzelfde als wat madamApril zei. Eerst moet die verslaving weg anders gaat geen een therapie me helpen. Hoop niet dat ze weer over klinieken e.d beginnen want dat wil ik niet.
Ik wil niet zo lang thuis weg zijn, ik doe dit op dit moment vooral uit eigenbelang, op deze manier ben ik de rechtbank te slim afquote:Op maandag 6 maart 2017 10:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Draai het eens om.
Wil je dat Kim en je dochter de harde landing op hun schouders krijgen.
Zo kliniek zou jou echt een goede kickstart geven om het stoppen in gang te zetten.
Als het nu de eerste keer was dat je zou gaan proberen te stoppen.
Beetje sporten, beetje wandelen.
Goede stok achter de deur om de eerste periode nuchter te blijven en je tranen in een veilige omgeving te kunnen laten lopen.
Geloof me als ik zeg dat je nu niets moet willen, maar dat je gewoon een periode moet doen wat nodig is.
Je mag alles vragen over klinieken aan Madam-April en mij en anderen (zitten er zat op Fok!)
Vind het wel stoer van je dat je het probleem (weer) bespreekbaar heb gemaakt.
ps. die vragen kan je beter in het verslavingstopic stellen.
kan je dit topic gebruiken mbt. je openingspost
Wat heeft de rechtbank ermee te maken?quote:Op maandag 6 maart 2017 10:46 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ik wil niet zo lang thuis weg zijn, ik doe dit op dit moment vooral uit eigenbelang, op deze manier ben ik de rechtbank te slim af
Heb iets uiterst dom gedaan onder invloed van drank en coke, en ik ben bang dat ik straks gedwongen moet afkicken. Nu mag ik nog kiezen + op deze manier kom ik veel beter bij de rechter over.quote:Op maandag 6 maart 2017 12:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat heeft de rechtbank ermee te maken?
Ik denk dat dit stuk veel beter bij het topic over verslaving past.quote:Op maandag 6 maart 2017 12:47 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Heb iets uiterst dom gedaan onder invloed van drank en coke, en ik ben bang dat ik straks gedwongen moet afkicken. Nu mag ik nog kiezen + op deze manier kom ik veel beter bij de rechter over.
Juist vanwege hun wil ik niet gedwongen ergens opgesloten worden.quote:Op maandag 6 maart 2017 12:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
PS: de rechtbank als motivatie gebruiken gaat niet werken. Dan ga je geheid terugvallen.
Best wel schokkend trouwens dat je in eerste instantie niet voor jezelf, je dochter of je vriendin wil stoppen.
Verslavingsproblematiek mag je hier R&P / FOK!ers die willen stoppen met alcohol #7 plaatsen.quote:Op maandag 6 maart 2017 12:57 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Juist vanwege hun wil ik niet gedwongen ergens opgesloten worden.
Dank U.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Verslavingsproblematiek mag je hier R&P / FOK!ers die willen stoppen met alcohol #7 plaatsen.
Dan blijft dit topic een mooie verzamelplek voor mensen die hun geliefde zijn verloren.
Anders komen jouw verslavingsproblemen in teveel topics ter sprake
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |