nee, ik slordig, ik heb vorig jaar een mail gemist waarin stond dat ik naar het bureau moest komen, maar die kan ook in de spam gekomen zijnquote:
Uh oh. Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef just me het volgende:
nee, ik slordig, ik heb vorig jaar een mail gemist waarin stond dat ik naar het bureau moest komen, maar die kan ook in de spam gekomen zijn![]()
nu volgende week vrijdagmiddag een afspraak
333quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
tot mijn schande moet ik bekennen dat ik die nu even niet heb (ondanks dat ik veel gecheckt had) Die hou je te goed.
Andere keuze?
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
tot mijn schande moet ik bekennen dat ik die nu even niet heb (ondanks dat ik veel gecheckt had) Die hou je te goed.
Andere keuze?
Daar waar de mail van de politie thuis hoort?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
nee, ik slordig, ik heb vorig jaar een mail gemist waarin stond dat ik naar het bureau moest komen, maar die kan ook in de spam gekomen zijn![]()
nu volgende week vrijdagmiddag een afspraak
mijn eigen fiets vorig jaar teruggevonden en ik had daarmee naar het bureau moeten komen, hadden ze dat toen maar door de telefoon moeten zeggenquote:
Vuige crimineel dat je d'r bent!quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:11 schreef just me het volgende:
mijn eigen fiets vorig jaar teruggevonden en ik had daarmee naar het bureau moeten komen, hadden ze dat toen maar door de telefoon moeten zeggen
We horen wel wanneer het bezoekuur is...quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vuige crimineel dat je d'r bent!
ik bak wel een cake met een vijl erinquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We horen wel wanneer het bezoekuur is...
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vuige crimineel dat je d'r bent!
alsof ze het wistquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:17 schreef Symphonic het volgende:
De timing oeuvreprijs gaat unaniem naar Peaceman
Met of zonder voorkennis?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik mag ook een nummer kiezen van peaceman![]()
![]()
Ik kies voor : 250
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |