Verstopeieren hebben in welgeteld 1 folder gestaan van de Hema. Wat een dramaquote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Bovendien staat de cultuur daar niet onder druk.
In Nederland is in enkele jaren tijd Zwarte Piet verdwenen, kerstfeest is winterfeest geworden, negerzoenen mogen niet meer, de efteling wordt racistisch genoemd, kerststol is feeststol, paaseieren zijn verstopeieren, overal hoofddoekjes...in amper 10 jaar tijd is Nederland onherkenbaar veranderd. Dat is in Canada het geval niet.
Geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 5 maart 2017 08:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verstopeieren hebben in welgeteld 1 folder gestaan van de Hema. Wat een dramaVerder stonden er gewoon Paasartikelen in die folder. De negerzoenen is een publiciteitsstunt van een bedrijf geweest. Ik heb hier voor het eerst van een winterfeest gehoord. Misschien gaat er in de opvoeding van Nederlanders iets mis. Bij jou bijvoorbeeld. Je liegt. En je herhaalt je leugens ook nog eens.
De Jamin heeft ook al sinds jaar en dag verstopeieren. Verstop eieren zelfs, meen ik me van een soortgelijke discussie vorig jaar te herinneren. Heel dwingend, dus.quote:Op zondag 5 maart 2017 08:00 schreef Toefjes het volgende:
Verstopeieren hebben in welgeteld 1 folder gestaan van de Hema. Wat een dramaVerder stonden er gewoon Paasartikelen in die folder. De negerzoenen is een publiciteitsstunt van een bedrijf geweest. Ik heb hier voor het eerst van een winterfeest gehoord. Misschien gaat er in de opvoeding van Nederlanders iets mis. Bij jou bijvoorbeeld. Je liegt. En je herhaalt je leugens ook nog eens.
Het zou daadwerkelijk fantastisch zijn als er 5 boze negers een klacht indienen tegen Ponypark Slagharen. Dat het racistisch zou zijn. Kan dat ook als argument gebruikt worden: "Ze vinden allemaal ponypark Slagharen racistisch, we raken ons land kwijt"quote:Op zondag 5 maart 2017 08:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Jamin heeft ook al sinds jaar en dag verstopeieren. Verstop eieren zelfs, meen ik me van een soortgelijke discussie vorig jaar te herinneren. Heel dwingend, dus.
Het is een trend!!11!!! Open je ogen, vier het voorjaar niet; prijs Pasen!
Wees gerust, diep van binnen ben ik een vrolijk kereltje.quote:Op zondag 5 maart 2017 08:34 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Zo zuur en halstarig dom doen op een zondag ochtend.
Dat is de zachte aanpak?quote:Op zondag 5 maart 2017 08:28 schreef WodanIsGroot het volgende:
Het christendom is maar een hele korte periode. En het christendom 'hoort' hier ook niet en is ook 'doelbewust' geinviltreerd.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kerstening_van_de_Friezen
Grappig. Iemand verwijten dom te zijn maar ondertussen zelf 'halstarig' uit je poten krijgenquote:Op zondag 5 maart 2017 08:34 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Zo zuur en halstarig dom doen op een zondag ochtend.
Ik dacht dat ss ongewenst was.quote:Op zondag 5 maart 2017 08:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Grappig. Iemand verwijten dom te zijn maar ondertussen zelf 'halstarig' uit je poten krijgen
De Christelijke identiteit die Nederland dient te behouden!!! Want het was ooit zo!!!quote:
Dan moeten we gaan infiltreren. Maar met zachte hand, dus gaan we inviltreren.quote:Op zondag 5 maart 2017 08:42 schreef Dven het volgende:
De Christelijke identiteit die Nederland dient te behouden!!! Want het was ooit zo!!!
Met de ss en rr. Zo zien de Duitsers het graagquote:
Daar heb je een punt. De spelling van de gemiddelde Nederlander wordt er ook niet beter op.quote:Op zondag 5 maart 2017 08:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Grappig. Iemand verwijten dom te zijn maar ondertussen zelf 'halstarig' uit je poten krijgen
Grad?quote:Op zondag 5 maart 2017 08:42 schreef Dven het volgende:
[..]
De Christelijke identiteit die Nederland dient te behouden!!! Want het was ooit zo!!!
Jan z'n betachterkleinkinderen zullen op fok! schreeuwen dat het suikerfeest onderdeel van de Nederlandse identiteit is en derhalve nooit mag verdwijnen
Hun betovergrootvader zo verloochenen door precies als hem te redeneren. Die weet niet meer of hij rondjes moet gaan draaien of dst hij kan blijven stilliggen in dat grad van hem
Jij mag dat gerust laf noemen hoor. Daar lig ik geen seconde wakker vanquote:Op zondag 5 maart 2017 08:46 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Grad?
Maar er is toch niks mis mee dat Jan iets verkiest? Ik krijg soms wel idee dat sommigen mensen het liefst zo neutraal mogelijk willen zijn.
Laf noemde men dat vroeger ook wel.
Dat hoeft ook niet. Maar wat heb je tegen stellingname of iets verkiezen? (Aangezien jij je aangesproken voelt)quote:Op zondag 5 maart 2017 08:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij mag dat gerust laf noemen hoor. Daar lig ik geen seconde wakker van
Hier meng ik me ook even in. Wat is het bezwaar dat iemand na een stellingname op een discussieforum de wind van voren krijgt? Dat overkomt ons allemaal hier zo nu en dan.quote:Op zondag 5 maart 2017 08:50 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar wat heb je tegen stellingname of iets verkiezen? (Aangezien jij je aangesproken voelt)
Ik stel dan ook nergens dat ik tegen 'stellingname' ben.quote:Op zondag 5 maart 2017 08:50 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar wat heb je tegen stellingname of iets verkiezen? (Aangezien jij je aangesproken voelt)
Het zijn dan ook vaak de halve extremistjes die zo graag hun stelling op het forum willen gooien. Het is evident dat je daar dan weer veel commentaar op krijgt aangezien er maar weinig mensen iets in het extreme willen doortrekken en van de mensen die dat alsnog willen globaal genomen de helft de andere extremiteit verkiest.quote:Op zondag 5 maart 2017 08:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier meng ik me ook even in. Wat is het bezwaar dat iemand na een stellingname op een discussieforum de wind van voren krijgt? Dat overkomt ons allemaal hier zo nu en dan.
Als er 3,7 miljoen allochtonen zijn wat ga je dan doen met die 9 miljoen Nederlanders die nog moeten verdwijnen om aan de 4 miljoen te komenquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dit is wat ik al tijden roep: Nederland is al totaal onleefbaar wordt een totale hel.
Volgens het artikel zal het aantal moslims flink oplopen, zelfs als de PVV aan de macht komt en de grenzen sluit. Ook dat roep ik al tijden hier. De PVV kan het ook niet veranderen, tenzij ze lef hebben en inzetten op gedwongen remigratie. Alleen vergaande maatregelen kunnen Nederland herstellen.
Een leefbaar Nederland heeft hooguit 4 miljoen inwoners waarvan hooguit 1% van niet-westerse afkomst is.
Het zou hier inderdaad een stuk minder laf worden als iedereen nog mag reageren met de woorden: "Ja, inderdaad"!quote:Op zondag 5 maart 2017 08:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Het zijn dan ook vaak de halve extremistjes die zo graag hun stelling op het forum willen gooien. Het is evident dat je daar dan weer veel commentaar op krijgt aangezien er maar weinig mensen iets in het extreme willen doortrekken en van de mensen die dat alsnog willen globaal genomen de helft de andere extremiteit verkiest.
quote:Op zondag 5 maart 2017 09:03 schreef vipergts het volgende:
[..]
Als er 3,7 miljoen allochtonen zijn wat ga je dan doen met die 9 miljoen Nederlanders die nog moeten verdwijnen om aan de 4 miljoen te komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |