Bij mijn verloskundige gaven ze die tabletten niet gelijk, dus vandaar mijn vraag. Hopelijk komt het allemaal in 1x goed op gang. Met of zonder tablettenquote:Op zaterdag 18 maart 2017 09:59 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me voor nu de fijnste oplossing. Thuis, samen. Je hoort wel eens verhalen dat niet alles los komt er er alsnog een curretage plaats moet vinden, maar we gaan van het beste uit.

Ik moet er morgen ook voor naar de gyn idd. Helaas niet gelijk bij de VK. Zou wel prettig zijn, nu duurt het maar 'lang'.quote:Op zondag 19 maart 2017 16:04 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Bij mijn verloskundige gaven ze die tabletten niet gelijk, dus vandaar mijn vraag. Hopelijk komt het allemaal in 1x goed op gang. Met of zonder tabletten

Ik heb ook een goed gevoelquote:Op zaterdag 18 maart 2017 08:13 schreef Krisvc het volgende:
Ik heb besloten dat het hem gaat worden deze maand.En een goed begin is het halve werk.

Ik ben nog aan het twijfelen wat ik ga doen, wel of niet ovutesten. En op dit moment is er nog nergens sprake van want m'n menstruatie is nog niet over. Ben wel extra zenuwachtig voor komende ronde, is echt de laatste "normale" kans om voor mijn 30e te bevallen (zonder vroeggeboorte enzo).quote:Op maandag 20 maart 2017 09:56 schreef Krisvc het volgende:
Peace, Philo, Deb, hoe gaat het daar? Zijn de hulptroepen van Ben en Jerry nog nodig of zijn jullie klaar voor de volgende ronde?
MLB, ik ben een beetje kwijt waar jij bent in je cyclus?
Hier ronde 3 met ovutesten en gister voor het eerst een echt positieve test. Dus we zijn vol in de aanval. Geen ontkomen aan, dat ei.

De eerste miskraam tel ik eigenlijk niet mee (de gyn ook niet) omdat dat zo vaak voor komt en als ik niet was flauwgevallen van m`n 'menstruatie' had ik het ook niet geweten. Mocht het nu vaker voor gaan komen dan telt het wel mee, maar er is geen reden om daar bang voor te zijn.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:12 schreef Peacefulll het volgende:
Donna, ik blijf het verdrietig vinden dat je weer een miskraam hebt. Je klinkt er erg nuchter en rustig onder. Is dat ook echt zo of kom je alleen zo over op papier? Sterkte bij de gyn

Heel knap van je Donna. Het verdriet toelaten en toch relativeren met 'het natuurlijke selectieproces'. Zo denk ik er zelf ook over, maar ik ken de emotionele kant van het zwanger zijn en het hebben van een miskraam niet.quote:Op maandag 20 maart 2017 16:25 schreef Debsterr het volgende:
Peace, bijzonder hoe we een beetje in hetzelfde schuitje zitten. Dat onderzoek lijkt me wel spannend, wat je zegt benadrukt het alles nog wel meer maar aan de andere kant biedt het je misschien ook de ruimte om de emotionele kant goed te blijven monitoren zeg maar. Moet je daar dan veel voor naar het ziekenhuis?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |