Ben je los van het vleesding nog wel ongesteld geworden?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 19:41 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Dat moet ik morgen even navragen. Hoe dan ook we hadden een gesprek gehad, ze voelde wat aan m'n buik. En moet 22 maart terug komen voor inwendig onderzoek, wel ga ik ervan uit dat ze het naar een lab hebben gestuurd en laten controleren bij een patholoog. Anders dan kunnen ze de link niet leggen naar een stuk weefsel i think..
Wist je dat ik serieus tranen in mijn ogen krijg als ik denk aan je dochter en aan het lot dat je ongeboren kindje te wachten staat?quote:Op donderdag 23 maart 2017 17:44 schreef JohnShooter het volgende:
Twee streepjes hier, zo blij.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een miskraam en lang proberen verders.
Ik hoop op een zoontje
Wat een ontzettend onaardige post.quote:Op donderdag 23 maart 2017 19:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wist je dat ik serieus tranen in mijn ogen krijg als ik denk aan je dochter en aan het lot dat je ongeboren kindje te wachten staat?
Mensen zoals jij zouden geen kinderen mogen krijgen.. echt ik walg van jouw/jullie onverantwoordelijke egoïstische gedrag..
Hij is verslaafd aan cocaïne en alcohol. Hij is psychotisch (zijn laatste psychose is enkele weken geleden). Zijn vriendin is een ex prostituee, die sinds kort bij hem is ingetrokken. Zij kan niet zo goed met zijn dochter over weg. Oh en zijn vriendin haalt zonder overleg ineens mensen in huis en vertelt hen dat ze maanden mogen blijven. Er hangt hem trouwens ook een rechtzaak voor poging tot doodslag boven het hoofd. Oh zijn vriendin heeft trouwens ook nog schulden.quote:Op donderdag 23 maart 2017 19:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat een ontzettend onaardige post.
Klinkt als een gezellige boel.quote:Op donderdag 23 maart 2017 20:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij is verslaafd aan cocaïne en alcohol. Hij is psychotisch (zijn laatste psychose is enkele weken geleden). Zijn vriendin is een ex prostituee, die sinds kort bij hem is ingetrokken. Zij kan niet zo goed met zijn dochter over weg. Oh en zijn vriendin haalt zonder overleg ineens mensen in huis en vertelt hen dat ze maanden mogen blijven. Er hangt hem trouwens ook een rechtzaak voor poging tot doodslag boven het hoofd. Oh zijn vriendin heeft trouwens ook nog schulden.
Ik kan nog wel even doorgaan..
Oké. Jij hebt hem iets meer gevolgd dan ik.quote:Op donderdag 23 maart 2017 20:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij is verslaafd aan cocaïne en alcohol. Hij is psychotisch (zijn laatste psychose is enkele weken geleden). Zijn vriendin is een ex prostituee, die sinds kort bij hem is ingetrokken. Zij kan niet zo goed met zijn dochter over weg. Oh en zijn vriendin haalt zonder overleg ineens mensen in huis en vertelt hen dat ze maanden mogen blijven. Er hangt hem trouwens ook een rechtzaak voor poging tot doodslag boven het hoofd. Oh zijn vriendin heeft trouwens ook nog schulden.
Ik kan nog wel even doorgaan..
quote:Op woensdag 22 maart 2017 23:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat spannend! Misschien dat we dan toch nog eens samen zwanger zijn
Oh nee, wat vermoeden ze? Of weet je dat (nog) niet?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:46 schreef Whiteflower18 het volgende:
Ik wacht nu op een vriendin die onderweg is naar mij. Moet naar het ziekenhuis. Heb ineens ontzettend buikpijn en ze vertrouwen het niet
Aw liefquote:Op donderdag 23 maart 2017 21:06 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]lieverd ik hoop voor jullie dat je mij voor bent!
het is je zo gegund! (Gek om te zeggen maar ik hoop het zo!)
Die innestelingsbloeding is erg onwaarschijnlijk, een ovulatiebloeding zou het eerder kunnen zijn. Een innesteling vindt 6 tot 10 dagen na de eisprong plaats, dan zou je ei gesprongen zijn op dag 6-10. Dat lijkt me wel erg vroegquote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:05 schreef Kirb het volgende:
NouCD16 en ik heb opeens wat last van spotting
. Had toch inmiddels wel de hoop dat mijn cyclus zich enigszins hersteld had.
Spannend stippel, nu is het weer voor het echiequote:Op vrijdag 24 maart 2017 14:01 schreef Stippelrientje het volgende:
Bij de huisarts geweest ik mag straks in de OP![]()
Spiraal eruit laten halen. Maar het zal nog wel even duren daar ik nog altijd veel borstvoeding geef aan wurm. We zullen het wel zien hoe het gaat het eerste jaar ^^,
Oh euh voor diegene die mij op fb hebben. Daar wil ik dat graag stil houden :p
Oef dat klinkt niet best. Sterkte!quote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:46 schreef Whiteflower18 het volgende:
Ik wacht nu op een vriendin die onderweg is naar mij. Moet naar het ziekenhuis. Heb ineens ontzettend buikpijn en ze vertrouwen het niet
Ik wacht het allemaal maar af. Heb nu cyclussen van 19, 21 en 26 dagen achter de rug dus ik kan er geen touw aan vast knopenquote:Op vrijdag 24 maart 2017 15:50 schreef MaJo het volgende:
Die innestelingsbloeding is erg onwaarschijnlijk, een ovulatiebloeding zou het eerder kunnen zijn. Een innesteling vindt 6 tot 10 dagen na de eisprong plaats, dan zou je ei gesprongen zijn op dag 6-10. Dat lijkt me wel erg vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |