SPOILER: Deadly_KissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SilverSjoiisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WolkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PeacefulllOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EvilaurianOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Whiteflower18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MissladybugOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DevilsAndDustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DebsterrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MemoruOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PhilomijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KrisvcOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DonnaRushOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KirbOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: coccinelleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BellaaElisaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G![]()
- DevilsAndDust
Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik knijp niet in menstruatie bloed want dat is het naar mijn ervaring niet, maar wilde gwn voelen aan die stuk weefsel of wat het ook was.![]()
Ik vind het ook echt raar want ik verlies verder geen bloed? Heb google ook even aangeslingerd, maar daar kom ik ook niet echt uit. Het is niet echt weefsel of slijmvlies het lijkt meer op vlees. Heb ook echt hele erge buik krampen. Naja ik wacht nog even af en als de buikpijn heviger wordt ga ik aan de bel trekken.![]()
Als er zonder te bloeden hompen vlees uit je vagina komen lijkt het me sowieso hoog tijd om even een arts te informeren.disclaimer![]()
Bij mijn ms verloor ik onwijs veel bloed naast mijn 'homp' vlees. Mijn tante verloor een 'homp' vlees en dat was een vleesboom.
Denk dat je beter even doorverwijzing naar de gyn kan vragen.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Als je zonder bijlezen alleen deze post leest dan kan je een soort van vreemde mental image krijgenquote:Op donderdag 2 maart 2017 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
Als er zonder te bloeden hompen vlees uit je vagina komen lijkt het me sowieso hoog tijd om even een arts te informeren.![]()
![]()
dit dus 😂quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:59 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Als je zonder bijlezen alleen deze post leest dan kan je een soort van vreemde mental image krijgenS. 2014
J. 2016![]()
Nou.. MET bijlezen is het niet veel beterquote:Op donderdag 2 maart 2017 17:59 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Als je zonder bijlezen alleen deze post leest dan kan je een soort van vreemde mental image krijgen
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Sorry mensen ik ben alleen bekend met broek en wc papier loeren en niet met in menstuatiebloed/weefsel knijpen
Hier nog geen bloed, maar dacht net wel een klein zweempje roze op het toiletpapier te zien tijdens net loeren. Wachten duurt lang!![]()
Ik ben slecht bijgelezen, wanneer is je NOD ook alweer?quote:Op donderdag 2 maart 2017 18:47 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Sorry mensen ik ben alleen bekend met broek en wc papier loeren en niet met in menstuatiebloed/weefsel knijpen
Hier nog geen bloed, maar dacht net wel een klein zweempje roze op het toiletpapier te zien tijdens net loeren. Wachten duurt lang!Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Goede vraag, ik vermoed in het uiterste geval vandaag, dag 29 van mijn cyclus. Knip- plak uit het vorige topic:quote:Op donderdag 2 maart 2017 18:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben slecht bijgelezen, wanneer is je NOD ook alweer?
De vorige 2 cyclussen (na miskraam in november) waren 29 en 25 dagen.![]()
Normaal knijp ik er ook niet in hoor. Dat vindt ik maar een beetje een vieze gedachten, maar omdat dit alleen een stuk vlees of weefsel was wilde ik voelenquote:Op donderdag 2 maart 2017 18:47 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Hier nog geen bloed, maar dacht net wel een klein zweempje roze op het toiletpapier te zien tijdens net loeren. Wachten duurt lang!![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat dit dan een streepjes/plakkerfestijn wordt!quote:Op donderdag 2 maart 2017 18:57 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Goede vraag, ik vermoed in het uiterste geval vandaag, dag 29 van mijn cyclus. Knip- plak uit het vorige topic:
De vorige 2 cyclussen (na miskraam in november) waren 29 en 25 dagen.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Sorry hoor maar...quote:Op donderdag 2 maart 2017 18:57 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Normaal knijp ik er ook niet in hoor. Dat vindt ik maar een beetje een vieze gedachten, maar omdat dit alleen een stuk vlees of weefsel was wilde ik voelen![]()
![]()
![]()
Sorry, was een z&g-dingetjequote:Op donderdag 2 maart 2017 19:52 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Als ik Google op previa krijg ik afbeeldingen van een Toyota Previa![]()
![]()
Misschien kun je er een goede boullion van trekken met grote hompen vlees?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
![]()
![]()
Ik moet hier met mijn misselijkheid niet meer lurken![]()
![]()
Maar serieus: ik zou naar de huisarts gaan![]()
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’![]()
OMG!!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
Die klontjes na de bevalling 😍quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoop dat er op korte termijn es wat vlees uit míjn vagijn komt, onderhand.
Oh als je de beeb bedoelt- niet in knijpen hoor.![]()
Niet te hard knijpen dan, da's zielig.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoop dat er op korte termijn es wat vlees uit míjn vagijn komt, onderhand.![]()
En geen soep van trekkenquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:30 schreef Cygne het volgende:
[..]
Niet te hard knijpen dan, da's zielig.![]()
![]()
Nee. Placenta's hebben ook gevoelens.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
In de placenta mag het toch wel? Das m'n wens![]()
![]()
Pate van maken. Of stoofpotje.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
In de placenta mag het toch wel? Das m'n wensI am unconditionally and irrevocably in love with him.
Precies. Knijpen doe je maar lekker in je slak hoor. Culinair gezien ook veel interessanter trouwens.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:35 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nee. Placenta's hebben ook gevoelens.![]()
Waar zit mn slak?quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:25 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Precies. Knijpen doe je maar lekker in je slak hoor. Culinair gezien ook veel interessanter trouwens.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:25 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Precies. Knijpen doe je maar lekker in je slak hoor. Culinair gezien ook veel interessanter trouwens.![]()
![]()
Ik ga morgen langs de huisarts.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ga je nou de dokter bellen of niet?![]()
Whiteflower wat fijn dat je vriend toch een zaadonderzoek heeft gedaan!
Bella, succes bij de dokter morgen.
Neem je de homp mee zodat de dokter er ook even in kan knijpen?![]()
MLB onderzoeken lijkt me een beter planquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:07 schreef Missladybug het volgende:
![]()
Zo dan, ik heb 'm: de overduidelijke ovutest met teststreep donkerder dan de controlestreep!
Ja doe eens niet zo grappig.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:07 schreef Missladybug het volgende:
Whiteflower wat fijn dat je vriend toch een zaadonderzoek heeft gedaan!
![]()
Wat goed!quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:50 schreef Debsterr het volgende:
Zo dan, ik heb 'm: de overduidelijke ovutest met teststreep donkerder dan de controlestreep!
![]()
![]()
Ik ben er gewoon trots op! Gisteren nog geklust en vriend is nu nog niet thuis, dus morgen ontkomt 'ie niet aan me
. En zaterdag ook nog even klussen denk ik.
ga er voor debsterr!quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben er gewoon trots op! Gisteren nog geklust en vriend is nu nog niet thuis, dus morgen ontkomt 'ie niet aan me
. En zaterdag ook nog even klussen denk ik.
[ afbeelding ]disclaimer![]()
Hoe zou het met elisaa de homp vlees zijn? Zou de dokter er al in geknepen hebben?I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Zo Debsterr geen twijfel mogelijk![]()
Fuchsia stom, maar nog niets te merken van (aankomende) menstruatie? Dan duim ik nog door!
Hier nog steeds geen streep op de ovulatietest. Maar het goede nieuws is dat vandaag CD21 is en nog geen menstruatie te bekennen dus mijn cyclus wordt in ieder geval weer iets langer
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
Ohw het was bedoeld als serieuze opmerking. Ik was benieuwd of ze het weefsel mee zou nemen om te kunnen laten onderzoeken.quote:
Succes Debster!!!![]()
Lekker Debster! Flink aan de klus!
Fuchs wat ontzettend stomDikke kus
![]()
Kirb, fijn dat je cyclus weer wat meer richting normaal gaat!
Ik zit ook tegen de eisprong aan en hij zit links dit keer *auw*.![]()
Wat bijzonder dat je dat zo goed voelt! Ik heb wel het idee dat ik nu wat dingetjes begin te herkennen die ik misschien voorheen ook voelde maar niet bewust van was, maar echt heel specifiek is het allemaal niet heb ik het idee.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:16 schreef Peacefulll het volgende:
Lekker Debster! Flink aan de klus!
Fuchs wat ontzettend stomDikke kus
![]()
Kirb, fijn dat je cyclus weer wat meer richting normaal gaat!
Ik zit ook tegen de eisprong aan en hij zit links dit keer *auw*.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
go go go Debster!!![]()
![]()
Fuchsia wat stom![]()
Klinkt positief Kirb! Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.
En Peace ook een ei! Woeii.
Ik ben dit wknd een weekend weg met vriendinnen. Hoe zal ik dat eens gaan doen met ovutesten... en hoe doen jullie dat doorgaans? Piesen op het werk over dat stickie? En dan weer in tas moffelen?
@Skittles over gewicht: toen ik een jaar geleden stopte met de pil woog ik 71 kilo bij een lengte van 166 cm. Een jaar later was dit ong 58 kilo, en de afgelopen twee maanden (dus olv de voedingscoach eten) zijn er nog 2 kilo af gegaan, dus misschien is dat het? Gyn zei dat die 15 kilo extra niet schrikbarend was, dat er veel meer voor nodig is. Maar ja, ontpillen in combi met afvallen? Who knows.Dit, dat, alles.![]()
Ik doe ze 's avonds rond 7 uur normaliter, na het eten. Gewoon piesen in een maatbekertje en daarin dippen. Laatst ook meegenomen naar mijn oudersquote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:23 schreef Philomijn het volgende:
go go go Debster!!![]()
![]()
Fuchsia wat stom![]()
Ik ben dit wknd een weekend weg met vriendinnen. Hoe zal ik dat eens gaan doen met ovutesten... en hoe doen jullie dat doorgaans? Piesen op het werk over dat stickie? En dan weer in tas moffelen?
@Skittles over gewicht: toen ik een jaar geleden stopte met de pil woog ik 71 kilo bij een lengte van 166 cm. Een jaar later was dit ong 58 kilo, en de afgelopen twee maanden (dus olv de voedingscoach eten) zijn er nog 2 kilo af gegaan, dus misschien is dat het? Gyn zei dat die 15 kilo extra niet schrikbarend was, dat er veel meer voor nodig is. Maar ja, ontpillen in combi met afvallen? Who knows..
Ik test meestal direct uit mijn werk thuis (tussen half 6 en half 7).quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:23 schreef Philomijn het volgende:
go go go Debster!!![]()
![]()
Fuchsia wat stom![]()
@Skittles over gewicht: toen ik een jaar geleden stopte met de pil woog ik 71 kilo bij een lengte van 166 cm. Een jaar later was dit ong 58 kilo, en de afgelopen twee maanden (dus olv de voedingscoach eten) zijn er nog 2 kilo af gegaan, dus misschien is dat het? Gyn zei dat die 15 kilo extra niet schrikbarend was, dat er veel meer voor nodig is. Maar ja, ontpillen in combi met afvallen? Who knows.
Je bent wel een hoop afgevallen dan Philomijn, wie weet doet het inderdaad toch wel wat! In ieder geval een fijn weekend gewenst
Nou, ik denk dat ik het nu ook beter herken. Eerder dacht ik vast dat mijn darmen aan het kutten waren. Maar dit is de tweede ronde dat ik heel duidelijk specifieke krampen en een 'vol gevoel' voel aan één kant. Vast heel stom, maar misschien heeft het nog iets te maken met de fertiloscopie van twee maanden terug. Alles is toen wel even grondig schoongemaakt. En wie weet is het dikke, vette onzinquote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat bijzonder dat je dat zo goed voelt! Ik heb wel het idee dat ik nu wat dingetjes begin te herkennen die ik misschien voorheen ook voelde maar niet bewust van was, maar echt heel specifiek is het allemaal niet heb ik het idee.feit is wel dat het eitje op springen staat, zegt meneer de ovutest.
Philo, wat goed dat je al zo veel afgevallen bent! Knap.
En veel plezier dit weekend met vriendinnen. Dat soort weekenden geven mij altijd zo veel energie (hoewel het ook veel nachtrust kost). Ik neem zo'n ovutest gewoon mee in de tas en stop alles er weet in als ik hem gebruikt heb of gooi het in een prullenbakje
![]()
![]()
Dank lieve meiden! Inmiddels ook bloedIk leid mijzelf af met allerlei klusjes en vanavond met chips en series op de bank! (Ik ben niet zo van de chocolade
)
Het hele rataplan kan weer van vooraf aan beginnen. We zijn dit keer een weekje op vakantie tijdens m'n eisprong, dus ik ga ervoor om weer een vakantiebaby te maken
Succes met de eisprong allemaal![]()
![]()
Fuchsia wat jammerhet klonk hoopvol. Vakantiebaby klinkt goed
.
Jammer Fuchsia, hopelijk is het de volgende ronde wel raak.
Ben vandaag naar de huisarts geweest, en heb dat "vlees" "weefsel" meegemomen. Ze kon er niet veel over zeggen, dus weet nu nog niet waar ik sta. Ze heeft het op kweek gezet en ik ben doorverwezen naar de gyn daar kan ik pas over 3 week terecht. Moet als het erger wordt wel contact opnemen met de gyn (de huisarts heeft me gegevens al als het goed is opgestuurd, dus kan het gelijk via de gyn doen.) omdat ik als het gebeurt heel duizelig wordt.![]()
Ja..precies.. ik ga bladeren nu ^^,quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:59 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Als je zonder bijlezen alleen deze post leest dan kan je een soort van vreemde mental image krijgenSchudden voor gebruik![]()
Babywangetjes knijpenquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:29 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Die klontjes na de bevalling 😍
Oh als je de beeb bedoelt- niet in knijpen hoor.
Schudden voor gebruik![]()
Is het nog meer gebeurd dan? Omdat je zegt dat je duizelig wordt als het gebeurd?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:09 schreef BellaaElisa het volgende:
Jammer Fuchsia, hopelijk is het de volgende ronde wel raak.
Ben vandaag naar de huisarts geweest, en heb dat "vlees" "weefsel" meegemomen. Ze kon er niet veel over zeggen, dus weet nu nog niet waar ik sta. Ze heeft het op kweek gezet en ik ben doorverwezen naar de gyn daar kan ik pas over 3 week terecht. Moet als het erger wordt wel contact opnemen met de gyn (de huisarts heeft me gegevens al als het goed is opgestuurd, dus kan het gelijk via de gyn doen.) omdat ik als het gebeurt heel duizelig wordt.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik snap niet zo goed hoe temperaturen en cervixslijm bespreken niet je ding is, maar hompen vlees knijpen wel. Anyway, ik hoop dat het snel over is voor je.
Ik zit op CD 25. Uitgaande van het halve ovulatiestreepje ongeveer op 10dpo en m'n tepels branden. Ik ben zo sago dat ik niet eens zin heb om te hypochonderen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje![]()
Balen Krisvc, dat de voortekenen niet goed zijn. Wie weet valt het toch nog goed uit.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Balen Fuchsia, maar hopelijk is de volgende ronde dan raak !
Ik zit ondertussen op cyclusdag 58 en begin het nu wel vervelend te vinden.. morgen waag ik nog 1 keer een test en als die negatief is ben ik definitief niet zwanger en duurt het gewoon lang voordat mijn menstruatie opgang komt na het stoppen met de pil..![]()
Hoe is het nu Bella?
En met de rest van de dames? Nog in afwachting van streepjes of eitjes?Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Lekker rustig hierEi is geweest en nu dus wachten op NOD. Dit vind ik altijd de meest relaxte week. Geen gedoe en hormonen, heerlijk
![]()
![]()
Wat is jouw datum? Ik zou de 18e meer moeten weten. Spannend!quote:Op maandag 6 maart 2017 09:25 schreef Peacefulll het volgende:
Lekker rustig hierEi is geweest en nu dus wachten op NOD. Dit vind ik altijd de meest relaxte week. Geen gedoe en hormonen, heerlijk
De 15e weer terug naar de gyn voor controle, gelukkig nu met het klussen geen bloedverlies meer gehad dus het lijkt geholpen te hebben dat ze dat weefsel hebben weggehaald.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Wanneer is je NOD Kriscv?
Hoe smaakte de chips Fuchsia?
Kan me voorstellen dat het heel frustrerend is Dromertje. Hopelijk komt die cyclus snel op gang.
Ook benieuwd hoe het nu met Bella is...
Ei gevonden Peace? Duimen draaien maar!
Ook wachtweken dus voor jou Debster? Hopelijk krijg je goed nieuws bij de gyn! Geen bloedingen lijkt me iig een goed teken.
Ik kom net bij de gyn vandaan. Het beeld van de PCOS is onveranderd ondanks dat ik dus nu een cyclus van 38 en 31 dgn heb gehad. Nog steeds eiblaasjes te zien. Dat was wel een beetje een klap. Heb in de auto terug een potje zitten janken.
Bmslijmvlies was dun en er was nog geen aanloop tot eisprong te zien. (Nu cyclusdag 11.) Besproken dat we even wachten tot nieuwe menstruatie en dan beginnen met clomid om eisprong op te wekken. Hij raadde aan om zeker te behandelen als cyclus langer was dan 35 dagen.
Eenmaal thuis met man gebeld (die kon deze x niet mee). En die vraagt zich af waarom ik niet gewoon met provera begin om menstruatie op te wekken en dan met clomid aan de slag. Dat voelde voor mij wat tegennatuurlijk ofzo maar ja die hele shit met clomid is natuurlijk tegennatuurlijk.
Man is straks echter drie weken weg naar het buitenland dus we moeten even agenda's gaan trekken om te kijken wat handig is. Zou zonde zijn als ik helemaal met echo's aan de slag ga, er een eisprong is en we er vervolgens geen gebruik van kunnen maken.
Nu weer ah werk proberen te gaan, ben even leeg en moe.Dit, dat, alles.![]()
Philosnap dat je ergens de hoop had dat het nu wat normaler liep met die kortere cyclussen. Ik hoop dat jullie snel met de vervolgstappen verder kunnen en dat het dan alsnog snel raak is! Wie weet is de Clomid net het duwtje wat jullie nodig hebben.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Forum Opties Forumhop: Hop naar: