Laatste wat ik erover zeg tegen jou. Wat voor jou maar heel moeilijk te begrijpen is: nee het punt over weinig te zien is geen feit dat is een mening. Dat is blijkbaar lastig voor je...quote:Op maandag 5 januari 2026 08:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat er weinig te doen valt is een feit, ook jij in je promotie praatje benoemt maar heel weinig dingen.
Of jij bent gewoon snel tevreden met weinig en vindt dat als veel.
Daarmee zeg ik niet dat jij er niet van kan genieten, natuurlijk wel.
Kerken zijn interessant om vooral van buitenaf te bekijken. Maar laten we nou niet doen alsof dat nou een hoofd punt is voor een reis. Het is interessant om te bekijken als je toch al in een stad bent.
Dat je er in 1 dag klaar kunt zijn toont toch juist precies aan dat er weinig te doen is![]()
Er is niet zo veel te zien en wat er te zien is is ook nog eens centraal bij elkaar gecentreerd.
Ik snap niet wat daar nou zo lastig aan is om te begrijpen.
Maar nogmaals: Daarmee zeg ik niet dat iemand er niet van kan genieten en ook voor langer. Zeker als je dagtripjes mee neemt.
Als jij tot in de kleinste puntjes een kerk gaat onderzoeken top, of dat kasteel alles gaat lezen en bestuderen.
Of het uitgaansleven meeneemt. Geniet ervan zou ik zeggen.
Zelfs op plekken met weinig te zien kan je gewoon genieten.
Het aantal dingen wat je kan bezoeken is een feit.quote:Op maandag 5 januari 2026 08:05 schreef Redefine het volgende:
nee het punt over weinig te zien is geen feit dat is een mening. Dat is blijkbaar lastig voor je...
Zoetermeer en Den helder zijn ook grauw. Nogal logisch dat een woonwijk anders aanvoelt dan het centrum met historie, lijkt me.quote:Op zondag 4 januari 2026 15:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja sure, direct zeiken op iemand anders en doen alsof die persoon de stad niet gezien heeft. Stel je voor zeg dat iemand anders denkt.
Voor mij heeft de binnenstad, wat maar 1 bij 1km is ofzo, als enige iets boeiends. De rest is geen bal aan en gwn saaie woonwijken.
Ja, Polen is grauw. Typisch Oostblok. En nee dat houdt natuurlijk niet in dat sommige kleine delen kleur kunnen hebben.
Ja, natuurlijk. Zo´n ontzettend oud centrum heeft ook niets te maken met de rest van een stad.quote:Op maandag 5 januari 2026 14:59 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Zoetermeer en Den helder zijn ook grauw. Nogal logisch dat een woonwijk anders aanvoelt dan het centrum met historie, lijkt me.
kan je nagaan dat je bij die wijken in polen nog een spannend, consistent verhaaltje kan vertellenquote:Op maandag 5 januari 2026 15:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Zo´n ontzettend oud centrum heeft ook niets te maken met de rest van een stad.
Qua bouwperiode dan. Dat grauwe komt van de Oostblok periode, het stadscentrum niet.
Wonende in een land waar je nog veel sovjetwijken kan vinden kan ik je vertellen dat je die verhalen niet merkt hoor haha.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:51 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
kan je nagaan dat je bij die wijken in polen nog een spannend, consistent verhaaltje kan vertellen
dat gaat je bij menig naoorlogse/nieuwere wijk in nederland niet lukken
maar dan begrijp ik ook beter waarom toeristen opgewonden raken van Nowa Huta
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |