neequote:
het is me niet opgevallen in elk gevalquote:Op maandag 3 april 2017 21:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, niet af en toe bij de boten net?
is nog bezigquote:Op maandag 3 april 2017 21:34 schreef RedFever007 het volgende:
oh is dit op maandag op TVHmmmm eerste aflevering gemist dan
quote:
ben maar even live gaan kijkenquote:Op maandag 3 april 2017 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
tot nu toe vind ik het erg leuk en spannend
quote:
Zouden wij toch ook zijn?quote:Op maandag 3 april 2017 21:41 schreef Prisha het volgende:
Ik sta altijd versteld van die gastvrijheid van mensen daar
Ongelooflijk ja. Bij mij hoeft niemand aan te komen hoorquote:Op maandag 3 april 2017 21:41 schreef Prisha het volgende:
Ik sta altijd versteld van die gastvrijheid van mensen daar
Als ik een wildvreemde hier aan de deur zou krijgen die hier wilt slapen...ik denk niet dat ik dat zou doen. Helemaal omdat ik hier alleen ben. maar dan nog...neequote:
Met cameraploeg erbij ook niet?quote:Op maandag 3 april 2017 21:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ik een wildvreemde hier aan de deur zou krijgen die hier wilt slapen...ik denk niet dat ik dat zou doen.
hmm lastig. Nee denk het niet.quote:
quote:
Haha, ja dan wel natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2017 21:45 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en als je daarmee het geluksdubbeltje kunt bemachtigen ook niet?
quote:Op maandag 3 april 2017 21:45 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zou het geweldig vinden. Maar mijn vriend is Indisch, dus er is ook altijd eten voor 600 man.
Waar kan ik aanbellen?quote:Op maandag 3 april 2017 21:45 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zou het geweldig vinden. Maar mijn vriend is Indisch, dus er is ook altijd eten voor 600 man.
wax on..wax offquote:
quote:
ja 8 koppelsquote:Op maandag 3 april 2017 21:49 schreef DonnaRush het volgende:
Waren er vroeger trouwens meer koppels?
Choreograaf van die dans programma's enzo.quote:Op maandag 3 april 2017 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord![]()
![]()
wie is deze man?
zo'n dans kerel. Van die dans programma's.quote:Op maandag 3 april 2017 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
wie is deze man?
Deze man is al zoveel jaar op de Nederlandse tv bij allerlei dansprogramma's, maar kan nog steeds geen Nederlands.quote:Op maandag 3 april 2017 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
wie is deze man?
ze kunnen het niet laten BN'ners erin te stoppenquote:
Ook wel bekend als Danquote:Op maandag 3 april 2017 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
wie is deze man?
Alsof het zonder BNer niet genoeg kijkers heeft.. Pff.quote:Op maandag 3 april 2017 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze kunnen het niet laten BN'ners erin te stoppen
Af is af opzouttenquote:Op maandag 3 april 2017 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zou het toevoegen van Dan Kerity zoveel extra kijkers opleveren danquote:Op maandag 3 april 2017 21:54 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Alsof het zonder BNer niet genoeg kijkers heeft.. Pff.
Geen ideequote:Op maandag 3 april 2017 21:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zou het toevoegen van Dan Kerity zoveel extra kijkers opleveren danLijkt mij sterk eerlijk gezegd
Vast niet.quote:Op maandag 3 april 2017 21:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zou het toevoegen van Dan Kerity zoveel extra kijkers opleveren danLijkt mij sterk eerlijk gezegd
ja was leukquote:Op maandag 3 april 2017 21:55 schreef Cee het volgende:
Oké, ik vond het redelijk als vanouds! Zit er weer helemaal in.
ja volgende week weer!quote:Op maandag 3 april 2017 21:57 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vond het ook super. Is het alweer volgende week maandag?![]()
![]()
Nog nooit van die gast gehoord dus voor mij is het geen BN-er.quote:Op maandag 3 april 2017 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb m nog op Net5 ja. Lijkt ook wel leuk.quote:Op maandag 3 april 2017 22:00 schreef RedFever007 het volgende:
kijkt iemand ook de wereld rond in 6 stappen wat er nu op is?
het is eigenlijk ook geen Nederlander bedenk ik me nu.quote:Op maandag 3 april 2017 22:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nog nooit van die gast gehoord dus voor mij is het geen BN-er.
Voor mij een OB'er dus. Onbekende Buitenlander.quote:Op maandag 3 april 2017 22:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
het is eigenlijk ook geen Nederlander bedenk ik me nu.
die vind ik wel leukquote:Op maandag 3 april 2017 22:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Voor mij een OB'er dus. Onbekende Buitenlander.
Blijven ze er nu dan in voor alleen 1 etappe? Ik had dat niet helemaal begrepen.quote:Op maandag 3 april 2017 23:04 schreef egelhond het volgende:
Leuke eerste aflevering! Vind het wel grappig dat ze bekende bn ers gebruiken. Wie is er volgende week? Peter Beense?
Ze doen weer gewoon mee, dus als ze niet weer laatste worden hoeven ze er niet uit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Blijven ze er nu dan in voor alleen 1 etappe? Ik had dat niet helemaal begrepen.
Maar die Dan Karaty, is die er dan de hele tijd bij of alleen die ene etappe? Weet jij dat?quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze doen weer gewoon mee, dus als ze niet weer laatste worden hoeven ze er niet uit.
Alleen de volgende etappe.quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar die Dan Karaty, is die er dan de hele tijd bij of alleen die ene etappe? Weet jij dat?
quote:
Volgens mij 1 etappe. Net zoiets als voorheen dat ze een geit als handicap hadden voor 1 etappe. Daarom vind ik het wel leuk en vernieuwend. Zoiezo ook weer leuk omdat het even geleden is. Vorig seizoen niet gezien. Vond er op een of ander manier niet zoveel aan door de presentator die wortelboer.quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Blijven ze er nu dan in voor alleen 1 etappe? Ik had dat niet helemaal begrepen.
oh ja die geitquote:Op dinsdag 4 april 2017 08:06 schreef egelhond het volgende:
[..]
Volgens mij 1 etappe. Net zoiets als voorheen dat ze een geit als handicap hadden voor 1 etappe. Daarom vind ik het wel leuk en vernieuwend. Zoiezo ook weer leuk omdat het even geleden is. Vorig seizoen niet gezien. Vond er op een of ander manier niet zoveel aan door de presentator die wortelboer.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:44 schreef Remzz het volgende:
Jammer van de kijkcijfers 350.000 is niet om over naar huis te schrijven.
beetje offtopic hier maar vond het echt een leuk programmaquote:Op maandag 3 april 2017 22:00 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik heb m nog op Net5 ja. Lijkt ook wel leuk.
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGBEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRTTquote:Op dinsdag 4 april 2017 18:45 schreef egelhond het volgende:
Zelf in Thailand en Laos wesen backpacken. Denk zeker wel dat locals je laten slapen. Maar of er hier en daar gescript is? Was ook ooit in het nieuws bij de eerste seizoenen dat er liften ingezet waren door de crew.
Ik verwacht nog wel oud spelers Reinier als oude bekende in het spelof die Egbert met die chick
Ontzettend irritant inderdaad. Komt omdat beide delen 'seizoen 2017 aflevering 1' heten. Recorder ziet dat kennelijk als een herhaling. Als ik het tweede deel van de aflevering wil opnemen krijg ik de melding dat dat niet kan, omdat het programma al opgenomen is.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:52 schreef heywoodu het volgende:
Aflevering moeten downloaden, want schijnbaar flikkert NET5 er zo'n onzinprogramma van een minuut tussendoor en beide delen opnemen kon niet(zal vast al uitgebreid besproken zijn
)
Ja precies! En 'vroeger' kon je dan gewoon van xx:xx tot xx:xx opnemen op zender Y, ongeacht de programmering, maar dat gaat ook niet meerquote:Op woensdag 5 april 2017 16:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Ontzettend irritant inderdaad. Komt omdat beide delen 'seizoen 2017 aflevering 1' heten. Recorder ziet dat kennelijk als een herhaling. Als ik het tweede deel van de aflevering wil opnemen krijg ik de melding dat dat niet kan, omdat het programma al opgenomen is.
Onzin?! ik weet nu hoe ik mij moet kleden.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Ontzettend irritant inderdaad. Komt omdat beide delen 'seizoen 2017 aflevering 1' heten. Recorder ziet dat kennelijk als een herhaling. Als ik het tweede deel van de aflevering wil opnemen krijg ik de melding dat dat niet kan, omdat het programma al opgenomen is.
quote:Op woensdag 5 april 2017 16:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Onzin?! ik weet nu hoe ik mij moet kleden.
Ruitjes!quote:Op woensdag 5 april 2017 16:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Onzin?! ik weet nu hoe ik mij moet kleden.
Wat voor onbeschoft gedrag?quote:Op woensdag 5 april 2017 22:20 schreef RipCity het volgende:
Sowieso is niemand van hen ooit in Azie geweest? Zo ontzettend onbeschoft volk.
Op Kijk misschien? Van Net5 gemist?quote:Op donderdag 6 april 2017 21:00 schreef Adrie072 het volgende:
Het opnemen is n beetje misgegaan en ik wil dit topic (nog) niet teruglezen. Hoe kan ik de aflevering, stuk na het slapen terug zien?
Bij programma gemist, krijg ik weer de 1:12 die ik al had opgenomen. Iemand anders hier ook last van?quote:Op donderdag 6 april 2017 21:09 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Op Kijk misschien? Van Net5 gemist?
Perfect!quote:Op donderdag 6 april 2017 21:14 schreef praadje het volgende:
http://www.kijk.nl/net5/p(...)52xLgL5/aflevering-1
Ik moet nog een beetje wennen aan het hysterische van de zus, maar ik geloof dat ik hun ook wel leuk vind. En de achtvlinders ook.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:27 schreef Remqo het volgende:
Leuk dat het weer begonnen is![]()
Maar waarom moet die popi-jopie ineens mee met team politie?
Had liever Reinier uit het eerste seizoen terug gezien als blok aan het been![]()
Mijn sympathie gaat nu uit naar broer-zus en de nachtvlinders.
dit zou ik ook graag terug willen zien.quote:Op woensdag 5 april 2017 16:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja precies! En 'vroeger' kon je dan gewoon van xx:xx tot xx:xx opnemen op zender Y, ongeacht de programmering, maar dat gaat ook niet meer
Waar heb jij naar gekeken?quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:28 schreef Adrie072 het volgende:
Sir sir sir roepend tegen een rijdende gesloten auto, niet een beetje vreemd?
Camerabeelden van omkleden, inzoomen, zeg maar functioneel bloot voor de kijkcijfers past niet/hoort niet bij dit programma.
De eerste opdracht voor een amulet was nou niet een wonder van creativiteit of wel.
Overnachtingsplaatsen lijken vooraf besproken te zijn, maar naar 10x thank you is de boodschap wel duidelijk.
Kortom; blij dat het weer begonnen is, maar graag iets minder hysterisch, kinderachtig gedrag.
Tuurlijk zit er geluk bij, dat is ook altijd al zo geweest. Je kan een snelle lift hebben maar als die dan niet tot het eindpunt rijdt en je ergens afzet in the middle of nowhere waar maar mondjesmaat auto's langskomen is je voorsprong bijv zo weer weg.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:58 schreef THEALPHA het volgende:
Mooi dat het weer op tv is, heb me voorgenomen dit jaar maar eens te gaan kijken. Wel onvoorspelbaar wie er als eerste aankomt iedere keer. Zit daar ook niet een bepaalde dosis geluk bij? Die twee agentes leken vrij snel een lift gevonden te hebben, alleen bij een een chauffeur die het liefst twintig reed, wel apart. Belgisch studentenstel (is het een stelletje?) Heeft veel geluk gehad met die overnachting en supergoede lift aangezien ze ver achterlagen.
Nou ja, dat filmen terwijl dat ene mens daar in haar string stond vond ik ook wat onnodig om eerlijk te zijn.quote:
Ik had daar helemaal geen bezwaar tegen...quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:54 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou ja, dat filmen terwijl dat ene mens daar in haar string stond vond ik ook wat onnodig om eerlijk te zijn.
vond ik ook wel apart..past niet bij PEquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:54 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou ja, dat filmen terwijl dat ene mens daar in haar string stond vond ik ook wat onnodig om eerlijk te zijn.
in 2006 zag je zelfs even blote tieten toen ze aan het wassen waren in een meertje in Laosquote:
Ook in de vroeger jaren had je echt wel mensen die op een wat aparte en opdringerige manier aan een lift probeerden te komenquote:Op vrijdag 7 april 2017 11:51 schreef ITrade het volgende:
Matige aflevering na 5 jaar... Rare manier van liften ook, portieren opentrekken of "television television" roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |