neequote:
het is me niet opgevallen in elk gevalquote:Op maandag 3 april 2017 21:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, niet af en toe bij de boten net?
is nog bezigquote:Op maandag 3 april 2017 21:34 schreef RedFever007 het volgende:
oh is dit op maandag op TVHmmmm eerste aflevering gemist dan
quote:
ben maar even live gaan kijkenquote:Op maandag 3 april 2017 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
tot nu toe vind ik het erg leuk en spannend
quote:
Zouden wij toch ook zijn?quote:Op maandag 3 april 2017 21:41 schreef Prisha het volgende:
Ik sta altijd versteld van die gastvrijheid van mensen daar
Ongelooflijk ja. Bij mij hoeft niemand aan te komen hoorquote:Op maandag 3 april 2017 21:41 schreef Prisha het volgende:
Ik sta altijd versteld van die gastvrijheid van mensen daar
Als ik een wildvreemde hier aan de deur zou krijgen die hier wilt slapen...ik denk niet dat ik dat zou doen. Helemaal omdat ik hier alleen ben. maar dan nog...neequote:
Met cameraploeg erbij ook niet?quote:Op maandag 3 april 2017 21:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ik een wildvreemde hier aan de deur zou krijgen die hier wilt slapen...ik denk niet dat ik dat zou doen.
hmm lastig. Nee denk het niet.quote:
quote:
Haha, ja dan wel natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2017 21:45 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en als je daarmee het geluksdubbeltje kunt bemachtigen ook niet?
quote:Op maandag 3 april 2017 21:45 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zou het geweldig vinden. Maar mijn vriend is Indisch, dus er is ook altijd eten voor 600 man.
Waar kan ik aanbellen?quote:Op maandag 3 april 2017 21:45 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zou het geweldig vinden. Maar mijn vriend is Indisch, dus er is ook altijd eten voor 600 man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |