abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 april 2017 @ 10:52:53 #101
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170187091

Ilinca en Alex backstage bij eurovision in concert, beetje jammen met de acts van zwitserland en san marino, zoiets vind ik wel leuk om te zien O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 13 april 2017 @ 10:55:37 #102
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170187119


Ilinca haar nieuwe kapsel, ziet er best mooi uit vind ik al zeg ik het zelf, en ze is er superblij mee :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 19 april 2017 @ 10:24:43 #103
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170325722
oke sorry voor deze foto, het was een pruik :)

maar heel binnenkort komt de videoclip O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170326560
Vind dit echt een vreselijk nummer, maar zal helaas nog wel doorgaan ook.
  vrijdag 21 april 2017 @ 13:02:18 #105
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170380231

hier is de videoclip van Yodel It, ik vind het mooi en lekker vrolijke sfeer O+

maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 25 april 2017 @ 17:34:19 #106
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170480556
sommigen hier mogen dit het trollenlied noemen, maar het is een vrolijk liedje, en net zoals Golden Boy van Israel 2015 of Polen 2014 en 2016, een potentiele publieksliefhebber :)

O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 25 april 2017 @ 23:16:02 #107
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170489682
Als de zangers haar jodel houdt, dan vind ik het nog best een leuk liedje. Maar je kan natuurlijk niet je nummer Yodel it! noemen en vervolgens niet gaan jodelen, dus dat hoort er helaas bij. Dus dan krijgen we helaas dit gekweel die alle straatkatten uit de buurt spontaan het op een rennen laten zetten een paar minuten te horen. Want niet alleen het gejodel is verschrikkelijk, maar ook haar gewone zangstukken kan de zangeres wat mij betreft beter maar niet doen.

Gezien er altijd mensen van smakeloosheid houden, zal dit zeker wel naar de finale doorgaan, waardoor je nog een keer tegen dat kattengejank moet luisteren :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 26 april 2017 @ 09:24:56 #108
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170493057
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:16 schreef Redefine het volgende:
Als de zangers haar jodel houdt, dan vind ik het nog best een leuk liedje. Maar je kan natuurlijk niet je nummer Yodel it! noemen en vervolgens niet gaan jodelen, dus dat hoort er helaas bij. Dus dan krijgen we helaas dit gekweel die alle straatkatten uit de buurt spontaan het op een rennen laten zetten een paar minuten te horen. Want niet alleen het gejodel is verschrikkelijk, maar ook haar gewone zangstukken kan de zangeres wat mij betreft beter maar niet doen.

Gezien er altijd mensen van smakeloosheid houden, zal dit zeker wel naar de finale doorgaan, waardoor je nog een keer tegen dat kattengejank moet luisteren :{
ja oke, misschien moet je het nog een keertje luisteren en dan de videoclip versie ervan kijken en luisteren, nog meer mensen die het eerst zoals jij niks vonden, die vinden het nu top

er is nu veel meer positiviteit hierover op YouTube ook :) maar ook op Facebook en Twitter zie ik wel wat positiviteit

net zoals Polen 2016 kan dit misschien de publieksfavoriet worden, maar ja dat was Israel in 2015 ook met Golden Boy
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 26 april 2017 @ 14:05:35 #109
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170499055
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:24 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ja oke, misschien moet je het nog een keertje luisteren en dan de videoclip versie ervan kijken en luisteren, nog meer mensen die het eerst zoals jij niks vonden, die vinden het nu top

er is nu veel meer positiviteit hierover op YouTube ook :) maar ook op Facebook en Twitter zie ik wel wat positiviteit

net zoals Polen 2016 kan dit misschien de publieksfavoriet worden, maar ja dat was Israel in 2015 ook met Golden Boy
Waarom zou ik het nummer bij een zevende, achtste wel opeens goed gaan vinden als ik het na het keer op keer luisteren alleen maar slechter ga vinden? Want de eerste keer viel mij nog niet zo op dat de zangeres behoorlijk vals zingt, maar na meerdere keren luisteren des te meer.

En naar de videoclip gaan kijken om het nummer beter te gaan slaat natuurlijk nergens op. Want een liedje wordt niet opeens goed door een videoclip. En straks horen we het tijdens de halve finale ook live. Dus dan heeft een studioversie ook weinig meerwaarde.

Wat betreft favoriet bij het publiek zou het best kunnen, want zoals ik al zei smakeloosheid is best populair. Dan was Golden Boy nog wel een stuk beter dan dit. En de vergelijking met Polen vorig gaat mank. Want dat was geen 'zo slecht dat het goed wordt' liedje, maar een weinig opvallend nummer dat bij een deel van het reguliere publiek behoorlijk in de smaak viel, maar vooral zo hoog kwam door diaspora voting.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 26 april 2017 @ 14:54:45 #110
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170500128
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 14:05 schreef Redefine het volgende:

[..]

Waarom zou ik het nummer bij een zevende, achtste wel opeens goed gaan vinden als ik het na het keer op keer luisteren alleen maar slechter ga vinden? Want de eerste keer viel mij nog niet zo op dat de zangeres behoorlijk vals zingt, maar na meerdere keren luisteren des te meer.

En naar de videoclip gaan kijken om het nummer beter te gaan slaat natuurlijk nergens op. Want een liedje wordt niet opeens goed door een videoclip. En straks horen we het tijdens de halve finale ook live. Dus dan heeft een studioversie ook weinig meerwaarde.

Wat betreft favoriet bij het publiek zou het best kunnen, want zoals ik al zei smakeloosheid is best populair. Dan was Golden Boy nog wel een stuk beter dan dit. En de vergelijking met Polen vorig gaat mank. Want dat was geen 'zo slecht dat het goed wordt' liedje, maar een weinig opvallend nummer dat bij een deel van het reguliere publiek behoorlijk in de smaak viel, maar vooral zo hoog kwam door diaspora voting.
ik vind de studioversie eigenlijk zelf ook niet echt goed, de live versies vind ik beter, en zeker tijdens de promo feestjes in Amsterdam, Madrid en Tel Aviv, maar ook in Londen ging het publiek uit z'n dak, qua mee zwaaien

dat vind ik wel cool, want ik vind publiek en mensen thuis ook belangrijker dan bv een vakjury :)

maar ja het is top dat jij lekker je eigen eerlijke mening hebt :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 26 april 2017 @ 22:43:37 #111
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170510650
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 14:54 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ik vind de studioversie eigenlijk zelf ook niet echt goed, de live versies vind ik beter, en zeker tijdens de promo feestjes in Amsterdam, Madrid en Tel Aviv, maar ook in Londen ging het publiek uit z'n dak, qua mee zwaaien

dat vind ik wel cool, want ik vind publiek en mensen thuis ook belangrijker dan bv een vakjury :)

maar ja het is top dat jij lekker je eigen eerlijke mening hebt :D
Het zal best wel dat er mensen enthousiast worden bij het optreden van dit liedje, want aanstekelijk is het best wel. En natuurlijk is het publiek heel erg belangrijk, want juist ook een jury maakt nogal eens gekke sprongen. Maar als je het volledig aan het publiek zou overlaten krijg je dat sommige landen weer elk jaar in de top tien eindigen puur door diaspora voting.

En een uitgesproken mening hoort er ook wel bij als het om ESF gaat :P Waarbij jij uiteraard dit wel een heel leuk nummer mag vinden, des te beter juist, want dan heb je bij het bekijken meer plezier.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 27 april 2017 @ 09:40:27 #112
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170515005
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 22:43 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het zal best wel dat er mensen enthousiast worden bij het optreden van dit liedje, want aanstekelijk is het best wel. En natuurlijk is het publiek heel erg belangrijk, want juist ook een jury maakt nogal eens gekke sprongen. Maar als je het volledig aan het publiek zou overlaten krijg je dat sommige landen weer elk jaar in de top tien eindigen puur door diaspora voting.

En een uitgesproken mening hoort er ook wel bij als het om ESF gaat :P Waarbij jij uiteraard dit wel een heel leuk nummer mag vinden, des te beter juist, want dan heb je bij het bekijken meer plezier.
Ilinca en Alex vind ik ook hele leuke mensen, lekker normaal, niet zo uit de hoogte of zo doen :)

een roemeense vriendin van mij die schreef op haar Facebook, want Ilinca zei dat er 2 verrassingen in het optreden in Kiev zitten, en Mary (zo heet die roemeense vriendin) die schreef wel de haarstijl van de gymnastiek kampioenschappen gebruiken, en niet die van de nationale finale, en Ilinca vond die post leuk O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170531608
https://pbs.twimg.com/media/C-bT5I2XgAUglk4.jpg:large schapen op de vloer. Stond blijkbaar op de Roemeense Facebookpagina, maar het is nu verwijderd.
Hopelijk hebben wij voor het contrast een chique, smaakvolle act.
Portugal - Nederland 2014.
  vrijdag 28 april 2017 @ 09:58:22 #114
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170538464
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 22:13 schreef messi124 het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/C-bT5I2XgAUglk4.jpg:large schapen op de vloer. Stond blijkbaar op de Roemeense Facebookpagina, maar het is nu verwijderd.
Hopelijk hebben wij voor het contrast een chique, smaakvolle act.
Portugal - Nederland 2014.
schapen en yodelen past gewoon goed bij elkaar hoor, en ik heb liever dat ze dit liedje echt behandelen als een lied voor de humor of zoals je het noemt een fun song, ja je kunt geen serieuze staging bij zoiets hebben dat past niet

en ja je moet ook respect hebben voor het yodelen in het algemeen O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2017 @ 10:26:40 #115
368283 ato
pi_170538866
Vergelijk onderstaande clip met het amateur gejodel en troep wat jij zo adoreert.

Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 28 april 2017 @ 10:34:15 #116
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170538972
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 10:26 schreef ato het volgende:
Vergelijk onderstaande clip met het amateur gejodel en troep wat jij zo adoreert.

deze heb ik allang gezien hoor, en dit weet Ilinca ook, dit vind zij helemaal geweldig, vooral dat ene meisje bij amerika's got talent die deed yodelen, dat was haar inspiratie om het zelf te proberen om het ook te leren

ik vind dat schaapjes idee origineel bedacht, het past bij het thema, en ja alles moet bij elkaar passen, lied staging en act

amateur gejodel omg, dat is een beetje overdreven zoals jij het zegt, Ilinca is een professioneel yodeler hoor :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170691940
Tijdens de eerste repetitie ging het niet altijd lekker.
adrltw twitterde op dinsdag 02-05-2017 om 15:11:55 Caída de Alex Florea de Rumania en el ensayo con realización #eurovision #esc2017 https://t.co/QnTJ8RroPZ reageer retweet
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  vrijdag 12 mei 2017 @ 00:53:48 #118
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170873460
Het nummer valt heel erg op tussen de andere nummers. En als live perfomance werkt het nog best aardig. Maar de zangeres is bij de zangstukken (dus het niet gejodel), echt heel erg zwak. En sowieso is dat gejodel natuurlijk iets wat alleen op een bonte avond past.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 00:55:08 #119
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_170873480
Vrolijk feestje op het podium, prachtige visuals. Top vijf is mogelijk.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_170873504
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 00:53 schreef Redefine het volgende:
Het nummer valt heel erg op tussen de andere nummers. En als live perfomance werkt het nog best aardig. Maar de zangeres is bij de zangstukken (dus het niet gejodel), echt heel erg zwak. En sowieso is dat gejodel natuurlijk iets wat alleen op een bonte avond past.
Wel bijzonder want jodelen is moeilijker dan gewoon een stukje zingen op een normale toonhoogte :P Dit gaat heel hoog eindigen. Hopelijk niet winnen, want dan weet ik alweer wat de kranten gaan schrijven;

Na de vrouw met de baard nu een Sound of Music winnaar.

Zo blijft het ESF verbonden met carnaval.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 01:00:30 #121
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170873557
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 00:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wel bijzonder want jodelen is moeilijker dan gewoon een stukje zingen op een normale toonhoogte :P
Dit gaat heel hoog eindigen. Hopelijk niet winnen, want dan weet ik alweer wat de kranten gaan schrijven;

Na de vrouw met de baard nu een Sound of Music winnaar.

Zo blijft het ESF verbonden met carnaval.
Ik pikte nog net een stukje van Pauw mee en daar zei Tanja Kross dat het heel erg moeilijk is om vanuit die jodelstem terug te schakelen naar normaal zingen. Daar zal het dan waarschijnlijk wel aan liggen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_170873568
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:00 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik pikte nog net een stukje van Pauw mee en daar zei Tanja Kross dat het heel erg moeilijk is om vanuit die jodelstem terug te schakelen naar normaal zingen. Daar zal het dan waarschijnlijk wel aan liggen.
Jup dat is ook zo. Dat meiske is wel bloedje mooi trouwens koekoek
  vrijdag 12 mei 2017 @ 01:01:56 #123
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170873583
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Jup dat is ook zo. Dat meiske is wel bloedje mooi trouwens koekoek
Absoluut ja :o O+ Dat is toch altijd ook weer een van die pluspunten van het ESF, mooie dames uit alle windstreken voorbij zien komen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_170873594
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

Absoluut ja :o O+ Dat is toch altijd ook weer een van die pluspunten van het ESF, mooie dames uit alle windstreken voorbij zien komen.
Altijd he Oostblokgenot maar toen ik in Macedonië op vakantie was zag ik alleen van de Oostblokkertjes met 3 tanden in hun mond :')
  vrijdag 12 mei 2017 @ 01:05:56 #125
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170873645
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 01:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Altijd he Oostblokgenot maar toen ik in Macedonië op vakantie was zag ik alleen van de Oostblokkertjes met 3 tanden in hun mond :')
Haha ja dat valt dan vies tegen ineens. :P Maar wat betreft juist wel de mooie dames, vind ik het altijd wel grappig dat het toch steeds weer een homo feestje wordt genoemd. Terwijl je bij het ESF juist ongegeneerd naar hele mooie vrouwen uit alle regionen kunt kijken, die vaak ook nog eens schaars gekleed zijn :P

Maar om weer OT te gaan, ik hoop niet dat dit zaterdag te hoog gaat scoren, want ik vind het echt helemaal niks. Maar ja dat wordt dit jaar denk ik toch wel een probleem, want Portugal en Hongarije schijnt ook helemaal geweldig gevonden te worden, terwijl ik die echt helemaal niks aan vind.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')