Maikuuuul ouwe playboy! Waar zit je nu?quote:Op donderdag 2 maart 2017 07:18 schreef Maikuuul het volgende:
Gewoon alleen op reis gaan joh. Je maakt heel makkelijk contact met anderen. Veel mensen gaan naar een hostel vanwege het sociale/de kosten inderdaad.
Wat een vrienden heb jij in het echte levenjeetje
Mensen die zogenaamd backpacken door Azie terwijl je alles met een koffer kan doenben pas 4 mensen tegen gekomen die echt een backpack nodig hadden.
Je stapt immers uit bij het dichtsbijzijnde station/uit de taxi en loopt zo je hostel in. Alsof je een of andere jungle doormoet met je 20kg rugzak
Daarom reis ik al 11 maanden met een koffer
11 Maanden op reis en pas 4 mensen met backpack gezien, waar ben je geweest?quote:Op donderdag 2 maart 2017 07:18 schreef Maikuuul het volgende:
Gewoon alleen op reis gaan joh. Je maakt heel makkelijk contact met anderen. Veel mensen gaan naar een hostel vanwege het sociale/de kosten inderdaad.
Wat een vrienden heb jij in het echte levenjeetje
Mensen die zogenaamd backpacken door Azie terwijl je alles met een koffer kan doenben pas 4 mensen tegen gekomen die echt een backpack nodig hadden.
Je stapt immers uit bij het dichtsbijzijnde station/uit de taxi en loopt zo je hostel in. Alsof je een of andere jungle doormoet met je 20kg rugzak
Daarom reis ik al 11 maanden met een koffer
Nicequote:Op woensdag 1 maart 2017 23:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Wil je met mij mee?
Ik heb een C63 AMG Black Series ter beschikking (van mijn broer).
Precies. Gewoon dominicaanse republiek gaan en in ieder stadje een wipje. Wel rubbertjes meenemen btwquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan ga je ergens heen met het doel een leuk meisje te scoren.
Vakantieliefdes![]()
![]()
Gewoon gaan ts. Boek een ticket en niet zo zeuren.
Er is meer dan napelsquote:Op zondag 19 maart 2017 19:35 schreef Aiciu het volgende:
1 april naar Napels
9 september naar Palermo![]()
Maar 1 keer per jaar op reis gaan
Zal jij wel weer weten he ransbak.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:05 schreef Horzula het volgende:
[..]
Pas op, Eden_88, je moet mee naar de mannenontmoetingsplaats.
Italië is een mooi land het is alleen zo jammer van de lokale bevolking.quote:Op zondag 19 maart 2017 19:35 schreef Aiciu het volgende:
1 april naar Napels
9 september naar Palermo![]()
Maar 1 keer per jaar op reis gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |