Dit had ik niet willen missenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
Wat een KNOTSGEKKE wedstrijd is dit toch jongens

Nee joh.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij willen de meeste Spartanen toch wel Rotterdams succes?

#SWAGquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
jezus die trainer van sparta heeft zijn golf pakkie maar aangetrokken

Totaal niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Bij hem specifiek zou ik het niet weten, maar in het algemeen is dat niet echt bij Sparta hoorquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik altijd bij mensen als Hugo Borst.

Excelsior is een parodie op een clubquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij hem specifiek zou ik het niet weten, maar in het algemeen is dat niet echt bij Sparta hoor
Dan eerder bij Excelsior ofzo

Nee oké, verder gunnen Sparta en Ajax het elkaar meer ja. Heb ik het idee.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij hem specifiek zou ik het niet weten, maar in het algemeen is dat niet echt bij Sparta hoor

Dat zal je nog verbazen. Iets met een groot minderwaardigheidscomplex volgens mij. Mensen gelijk mad hier door het woord 'Feyenoord', prachtig.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Spartagodenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:21 schreef Caland het volgende:
Ik ben ooit op het kasteel geweest voor de derby en toen gingen ze juichen toen Ajax voor stond
Sindsdien heb ik niet zoveel meer met Sparta.

Wel leuk om ze vanuit de collegezaaltjes te zien trainen maar dat is het wel jaquote:

Misschien speelde Ajax tegen een directe concurrent van Spartaquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:21 schreef Caland het volgende:
Ik ben ooit op het kasteel geweest voor de derby en toen gingen ze juichen toen Ajax voor stond

Veel Ajaxfans hebben ook sympathie voor Sparta. Vooral als ze uit de buurt van Rotterdam komen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:21 schreef Caland het volgende:

Ik dacht dat Excelsior helemaal bestaat uit halve Feyenoorders. Hadden toch ook gezamelijke opleiding tot een tijdje terug?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]

Yes. Satellietclub geweest ookquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat Excelsior helemaal bestaat uit halve Feyenoorders. Hadden toch ook gezamelijke opleiding tot een tijdje terug?

Dit is wel waar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel Ajaxfans hebben ook sympathie voor Sparta. Vooral als ze uit de buurt van Rotterdam komen.

kap eens met je acts kut mod. Zo crewbashquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
Wat een KNOTSGEKKE wedstrijd is dit toch jongens

Ik was ook vrij mad zondag.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je tirade in het Feyenoord topic was echt briljant gewoon. Zonde dat dat weg is.

quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sparta is ook gewoon met afstand de mooiste club van Rotterdam.

Nou nou nou hafcquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
kap eens met je acts kut mod. Zo crewbash

Excelsior!!quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sparta is ook gewoon met afstand de mooiste club van Rotterdam.

hafcfan geeft geen FUCKquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
kap eens met je acts kut mod. Zo crewbash

quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sparta is ook gewoon met afstand de mooiste club van de Randstad.

Zitten wel veel lui die een scc hebben voor beide clubs.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat Excelsior helemaal bestaat uit halve Feyenoorders. Hadden toch ook gezamelijke opleiding tot een tijdje terug?

Yep maar Excelsior staat op eigen benen nu. Doen ze ontzettend goed allemaal daar. Ook een genot om daar te komen om een wedstrijdje te kijken en een biertje te drinken. In feite is het gewoon een grote amateurclub in de Eredivisie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]

Misschien als ik geld toe kreeg.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zitten wel veel lui die een scc hebben voor beide clubs.
Ik ben sinds afgelopen december ook in het bezit van een halve seizoenskaart van Excelsior. Dus mocht er iemand gratis willen gaan, gebruik hem toch maar 1 keer

Kom je met een halve kaart wel door het poortje heen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zitten wel veel lui die een scc hebben voor beide clubs.
Ik ben sinds afgelopen december ook in het bezit van een halve seizoenskaart van Excelsior. Dus mocht er iemand gratis willen gaan, gebruik hem toch maar 1 keer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |