Een goede samenvatting. Doe wel veel leuke dingen maar ben nu moe.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt niet bijzonder positief, maar ook niet slecht.
Nice. In ieder geval voldaan moe.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een goede samenvatting. Doe wel veel leuke dingen maar ben nu moe.
Ja dat wel, maar ben nu moe van werk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. In ieder geval voldaan moe.
Me2.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ben nu moe van werk.
Er is verder ook niemand hierquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik voel de lobi tussen jou en mij.
wat is er met AZ?quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:08 schreef Flippiee het volgende:
Ik laat me weer eens op de kast jagen mbt AZ
dat moet je inmiddels toch wel gewend zijnquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze missen en ik raak te snel gefrustreerd
Ja maar alleen dit seizoen incl met nodige frustratiesquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat moet je inmiddels toch wel gewend zijn
Hij heeft het echt op je gemuntquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vast die mod die ook steeds m'n tts verpest
kloptquote:Op zondag 5 maart 2017 02:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar gaat dat over? Orthodoxy doet me aan iets christelijks denken
Klinkt als zware kostquote:Op zondag 5 maart 2017 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt
http://www.goodreads.com/book/show/87665.Orthodoxy
vermakelijk wel
die heb ik ook wel eens gezienquote:Op zondag 5 maart 2017 02:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik kijk de film Pope Joan. Ook niet best voor zaterdagnacht
Tsja. Het is lastig om het ooit nog met 100% zekerheid te wetsn. Kan me zeer goed voorstellen dat als er bewijs is dat dit zeer goed verborgen is en anders allang vernietigd.quote:
Ik heb me er wel eens in verdiept.quote:Op zondag 5 maart 2017 02:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja. Het is lastig om het ooit nog met 100% zekerheid te wetsn. Kan me zeer goed voorstellen dat als er bewijs is dat dit zeer goed verborgen is en anders allang vernietigd.
Dat is dan ook wel vreemdquote:Op zondag 5 maart 2017 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb me er wel eens in verdiept.
Lijkt me stug allemaal.
Vooral omdat de eerste vermelding 100en jaren na dato is gevonden
Natuurlijk. Zeker als het zo een machtig instituut betreft als de kerk. Met al zijn (mogelijke) kennis toch iets mysterieusquote:Op zondag 5 maart 2017 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het heeft wel wat magisch verder, katholieke kerk
over magisch gesprokenquote:Op zondag 5 maart 2017 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het heeft wel wat magisch verder, katholieke kerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |