21 is 5quote:
Guiltyquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die aan Lapo, Fipo & Vol doen.
Dan is het KNVB-Bekertopic inderdaad wel de aangewezen plek om daarover te gaan zeiken natuurlijkquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
God, het is ook werkelijk te triest voor woorden die zooi daar.
Ben toch wel benieuwd naar die milf hoorquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics van die lekkere lerares.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GGMM, attendeer jij ze er even op dat ze een fatsoenlijke bron voor dat man neergestoken bla bla posten want ik kan godverdomme nergens andere berichten vinden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SOWWWWWWWWWWquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is het KNVB-Bekertopic inderdaad wel de aangewezen plek om daarover te gaan zeiken natuurlijk
FOK! heeft journalisten ter plaatse.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, attendeer jij ze er even op dat ze een fatsoenlijke bron voor dat man neergestoken bla bla posten want ik kan godverdomme nergens andere berichten vinden.
Kan dit weggehaald worden?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er wordt hier een bericht gepost van de FrontPage, waar ik op reageer.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is het KNVB-Bekertopic inderdaad wel de aangewezen plek om daarover te gaan zeiken natuurlijk
Omdat er een man ergens in de buurt van het BBC-gebouw is neergestoken in zijn hand.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, attendeer jij ze er even op dat ze een fatsoenlijke bron voor dat man neergestoken bla bla posten want ik kan godverdomme nergens andere berichten vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |