Laat jij je nu gek maken door de poortwachters van de gevestigde orde?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kuzu is een grotere charlatan dan Krol.
TRAP ER NIET IN!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laat jij je nu gek maken door de poortwachters van de gevestigde orde?
Jaarquotum is behaald.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef Leandra het volgende:
Het blijft ook gelijk bij die ene zinnige opmerking van Roos....
Link?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:04 schreef Leandra het volgende:
Darn, Jan Roos zegt wat zinnigs.... wie het dat verwacht?!
Pechtold is wel erg casual.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef Leandra het volgende:
Het blijft ook gelijk bij die ene zinnige opmerking van Roos....
Aan het begin van Pauw en Jinek... dat hij dacht dat Wilders alles afzegt omdat hij eigenlijk niet wil.quote:
En iedereen in de hoek staan omdat ze niet islamitisch of uit Turkije komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kuzu praat zelf altijd alsof hij een sprookjesboek voorleest aan groep 2.
Wat was de wereld toch anders in 1890.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En iedereen in de hoek staan omdat ze niet islamitisch of uit Turkije komen.
[ afbeelding ]
Bovenstaande afbeelding heb ik nog meegemaakt in klas 4 lagere school. Jatte (als het kon) de borstels van het krijtbord dan deden de knieën niet zo zeer. Heb veel later dezelfde docent nog ontmoet. (+15 jr).. was een heel leuk gesprek.Herkende mij gelijk terug.
Ah, Thea heeft een geslachtsoperatie ondergaan zie ik.quote:
De man had natuurlijk al vroegtijdig door dat er niet veel van je terecht zou komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En iedereen in de hoek staan omdat ze niet islamitisch of uit Turkije komen.
[ afbeelding ]
Bovenstaande afbeelding heb ik nog meegemaakt in klas 4 lagere school. Jatte (als het kon) de borstels van het krijtbord dan deden de knieën niet zo zeer. Heb veel later dezelfde docent nog ontmoet. (+15 jr).. was een heel leuk gesprek.Herkende mij gelijk terug.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ah, Thea heeft een geslachtsoperatie ondergaan zie ik.
1973 (+/-).. Geweldige tijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:26 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat was de wereld toch anders in 1890.
Jouw pensioen (if any) is dan ook wel verdampt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
De man had natuurlijk al vroegtijdig door dat er niet veel van je terecht zou komen.
Ook hoi. Heb ik met zwart/wit TV nog meegekregen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Oliecrisis_van_1973
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |