abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 maart 2017 @ 03:25:05 #226
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169297546
Ik zie toch wel weer een aantal leuke gesprekjes ontstaan :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_169297629
Net 2nd date gehad met een meisje

Heel de avond geneukt :D
  zondag 5 maart 2017 @ 10:25:03 #228
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169299025
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 04:39 schreef Zolder het volgende:

Fijn voor je, mooiste aan prille relaties toch? Tevens het meest belangrijke...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 5 maart 2017 @ 11:44:54 #229
47102 Elvi
miemkwien
pi_169300064
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 04:39 schreef Zolder het volgende:

pi_169301020
En toen we juist een café zochten kwam ik die ex van 32 tegen met mijn date naast mij. Super awkward. :') Ex gaf me een kus en voerde een kort gesprekje en zei dat hij even weg moest om geld te halen; Ik vroeg aan date om toch ergens anders te gaan. Date kwam terug op zijn woorden dat hij er toch geen profiteur uitzag omdat hij wel een goed uiterlijk had en er wel jonger uitzag dan 30.

Hij durft me wel nog niet zo goed aan te raken. Ik speelde wel al met zijn haar, zijn arm aanraken, op zijn schouder leunen, met mijn been zijn been aanraken, mijn hoofd heel dicht bij zijn hoofd als ik iets zeg ... Helemaal op het einde heeft hij wel even zijn hand op mijn bovenbeen gelegd en me een kleine knuffel gegeven . :9
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zondag 5 maart 2017 @ 12:35:46 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169301083
quote:
11s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:33 schreef Subpoena het volgende:
En toen we juist een café zochten kwam ik die ex van 32 tegen met mijn date naast mij. Super awkward. :') Ex gaf me een kus en voerde een kort gesprekje en zei dat hij even weg moest om geld te halen; Ik vroeg aan date om toch ergens anders te gaan. Date kwam terug op zijn woorden dat hij er toch geen profiteur uitzag omdat hij wel een goed uiterlijk had en er wel jonger uitzag dan 30.

Hij durft me wel nog niet zo goed aan te raken. Ik speelde wel al met zijn haar, zijn arm aanraken, op zijn schouder leunen, met mijn been zijn been aanraken, mijn hoofd heel dicht bij zijn hoofd als ik iets zeg ... Helemaal op het einde heeft hij wel even zijn hand op mijn bovenbeen gelegd en me een kleine knuffel gegeven . :9
Jij bent dus een beetje wanhopig?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_169301213
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Jij bent dus een beetje wanhopig?
Nee hoezo?
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
  zondag 5 maart 2017 @ 12:41:31 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169301243
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:40 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Nee hoezo?
Die gast lijkt totaal niet te sporen man :D
pi_169301248
quote:

[..]

Nee hoezo?
lol
  zondag 5 maart 2017 @ 12:42:20 #235
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169301261
quote:

[..]

Nee hoezo?
Kidding? Lees je eigen reacties eens terug :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_169302257
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kidding? Lees je eigen reacties eens terug :P.
Maar daarom ging het ook even minder tussen ons en nam ik een beetje afstand. Erna ging het weer beter en daarom maak ik mij niet meer druk over de discussie van ervoor. :)
  zondag 5 maart 2017 @ 13:26:21 #237
108913 Godshand
guide4you
pi_169302425
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:46 schreef Andromache het volgende:
Tinder is weer aan de praat :)
Hier weer verwijderd, ondanks dat ik een Fokster net naar rechts swipete :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_169302532
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 13:19 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Maar daarom ging het ook even minder tussen ons en nam ik een beetje afstand. Erna ging het weer beter en daarom maak ik mij niet meer druk over de discussie van ervoor. :)
maar waarom niet? Door afstand veranderd het karakter toch niet?
pi_169303825
Vraagje voor de experts, wat houden jullie ongeveer aan als het om het afspreken voor een tweede keer gaat? Doe je dat gelijk, of wacht je een paar dagen of weken voor je erover begint?

Na mijn first date van gisteren wil ik zelf wel graag, maar t komt misschien nogal wanhopig over als ik er nu al over zou beginnen :')
pi_169303999
quote:

[..]

Maar zoiets is toch enorm tekenend voor een persoon? Snap niet dat je dan niet afknapt.
pi_169304047
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar zoiets is toch enorm tekenend voor een persoon? Snap niet dat je dan niet afknapt.
ik zou me ook afvragen wat er nog onder de oppervlakte zit
Want na 1 date zie je alleen de oppervlakte, wat mensen denken dat goed is om te laten zien. Als hij dit acceptabel vind dan ben ik benieuwd naar de 'donkere randjes' van zijn karakter
pi_169304207
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:20 schreef Allures het volgende:

[..]

ik zou me ook afvragen wat er nog onder de oppervlakte zit
Want na 1 date zie je alleen de oppervlakte, wat mensen denken dat goed is om te laten zien. Als hij dit acceptabel vind dan ben ik benieuwd naar de 'donkere randjes' van zijn karakter
Of hij zit op het spectrum en is zich niet bewust van de ongepastheid van zijn uitspraken. Ik lees net dat hij ook niet zo aanrakerig is, dus wie weet.

Hoe dan ook, snap ik sowieso niet wat je met iemand moet die zo raar denkt :{ Voor mij zou de klik dan weg zijn, maar bij haar werkt dat blijkbaar anders.
pi_169304303
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of hij zit op het spectrum en is zich niet bewust van de ongepastheid van zijn uitspraken. Ik lees net dat hij ook niet zo aanrakerig is, dus wie weet.

Hoe dan ook, snap ik sowieso niet wat je met iemand moet die zo raar denkt :{ Voor mij zou de klik dan weg zijn, maar bij haar werkt dat blijkbaar anders.
daar zou ik ook niet op zitten te wachten eigenlijk :@
Het is voor mij hoe dan ook een red flagrante en iets waar je continu tegen aan gaat lopen als het zo al begint. Wat de achtergrond er van ook is
  zondag 5 maart 2017 @ 14:27:58 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169304340
quote:

[..]

Een man waar je écht moeite voor moet doen en voor moet vechten O+
pi_169304430
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:14 schreef GlenSpey het volgende:
Vraagje voor de experts, wat houden jullie ongeveer aan als het om het afspreken voor een tweede keer gaat? Doe je dat gelijk, of wacht je een paar dagen of weken voor je erover begint?

Na mijn first date van gisteren wil ik zelf wel graag, maar t komt misschien nogal wanhopig over als ik er nu al over zou beginnen :')
In de taxi terug vaak al afgestemd wanneer het weer in de 2 schema's zou passen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169304972
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

In de taxi terug vaak al afgestemd wanneer het weer in de 2 schema's zou passen.
Hmm nou dan zal ik er maar niet al te lang mee wachten inderdaad.
Moet zeggen dat het nu weer angstvallig stil is op de app de hele tijd (eigenlijk hetzelfde als een paar dagen voorafgaand aan de date). Dus de vraag is nu vooral of er uberhaupt nog interesse is eigenlijk :')
  zondag 5 maart 2017 @ 15:20:57 #247
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_169305882
quote:
14s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:50 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hmm nou dan zal ik er maar niet al te lang mee wachten inderdaad.
Moet zeggen dat het nu weer angstvallig stil is op de app de hele tijd (eigenlijk hetzelfde als een paar dagen voorafgaand aan de date). Dus de vraag is nu vooral of er uberhaupt nog interesse is eigenlijk :')
Je hebt niet geappt na de date dat je het gezellig vond?
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 5 maart 2017 @ 15:24:06 #248
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169305974
quote:

[..]

Oogkleppen van een roze bril noemen ze dat toch?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_169306667
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je hebt niet geappt na de date dat je het gezellig vond?
Nee dat hadden we irl al uitgesproken :@
pi_169309281
quote:

[..]

Daarvoor wist ik dat hij vrij weinig ervaring had met vrouwen dus ik denk dat hij het gewoon zelf niet weet hoe onhandig die uitspraken zijn ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')