Daar ben ik in seizoen 3 of zo mee gestopt, en na een losse scène gezien te hebben van dat met die knuppel waar prikkeldraad omheen zit denk ik ook niet dat ik daar zo rouwig om voor hoef te zijn.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik luister nog wel hoor. Ik kijk niet naar The Walking Dead
Hehe tof!quote:Op maandag 27 februari 2017 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Hier heb ik 30 jaar geleden mijn speakers mee uitgezocht.
Bevallen nog steeds, hoewel de set inmiddels iets uitgebouwd is...
die scene was idd niet bepaald fijn, maar dat gebeurt niet elke week hoor..integendeelquote:Op maandag 27 februari 2017 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar ben ik in seizoen 3 of zo mee gestopt, en na een losse scène gezien te hebben van dat met die knuppel waar prikkeldraad omheen zit denk ik ook niet dat ik daar zo rouwig om voor hoef te zijn.
Ik ben voorspelbaar.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:50 schreef Sfeermaker het volgende:
ik wilde deze al aanvragen, maar toen dacht ik neeeeh die komt vanzelf wel langs
Ik ben gestopt na 5 seizoenen... ik vond het verhaal steeds op hetzelfde neerkomen en die lopende doden begonnen me erg tegen te staan.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar ben ik in seizoen 3 of zo mee gestopt, en na een losse scène gezien te hebben van dat met die knuppel waar prikkeldraad omheen zit denk ik ook niet dat ik daar zo rouwig om voor hoef te zijn.
zijn geld aan het uitgeven...quote:Op maandag 27 februari 2017 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben voorspelbaar.
En Oscar had 'm ook al aangevraagd.
Waar is die gebleven?
Naar bed gegaan??quote:Op maandag 27 februari 2017 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben voorspelbaar.
En Oscar had 'm ook al aangevraagd.
Waar is die gebleven?
Nee maar ik heb ook gehoord dat de serie nu steeds meer draait om de interactie tussen de mensen en dat de zombies er amper meer toe doen.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
die scene was idd niet bepaald fijn, maar dat gebeurt niet elke week hoor..integendeel
Hoiquote:Op maandag 27 februari 2017 21:52 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht: ik luister ook even mee... Val ik direct in ABBA.![]()
Hoi iedereen.
Hallo, even de clichés binnen het thema voorbij laten komen.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:52 schreef Tchock het volgende:
Hoi iedereen.
quote:Op maandag 27 februari 2017 21:52 schreef Tchock het volgende:
Hoi iedereen.
Draai jij?quote:Op maandag 27 februari 2017 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, even de clichés binnen het thema voorbij laten komen.
Alhoewel de volgende niet echt een cliché is...
Snap ik ja.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben gestopt na 5 seizoenen... ik vond het verhaal steeds op hetzelfde neerkomen en die lopende doden begonnen me erg tegen te staan.
quote:Op maandag 27 februari 2017 21:52 schreef Tchock het volgende:
Hoi iedereen.
Ik vond het zo afstompend worden. Steeds maar erger drama en nog bloedigere dingen en nog meer traumatische gebeurtenissen tot het allemaal niet meer interessant was. De enige serie waarbij ik echt bewust ben afgehaakt ergens in seizoen 3 geloof ik.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik ja.
Wat ik echt het vreselijkste vond was die scène met dat ene semi-verstandelijk gehandicapte meisje die haar zusje vermoord had.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus, ik zal wel een watje zijn of zo, maar ik ben er dagenlang door van slag geweest. (Nu moet ik wel zeggen dat ik toen ook midden in mijn burn-out zat en ook naar een herstellingsoord ben gegaan.)
Dat was ook een zeer heftige uitzending...quote:Op maandag 27 februari 2017 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik ja.
Wat ik echt het vreselijkste vond was die scène met dat ene semi-verstandelijk gehandicapte meisje die haar zusje vermoord had.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus, ik zal wel een watje zijn of zo, maar ik ben er dagenlang door van slag geweest. (Nu moet ik wel zeggen dat ik toen ook midden in mijn burn-out zat en ook naar een herstellingsoord ben gegaan.)
Ik vond de rivaliteit tussen de groepen heel irritant. Ipv elkaar helpen en samen te leven, moorden ze elkaar alleen maar meer uit.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond het zo afstompend worden. Steeds maar erger drama en nog bloedigere dingen en nog meer traumatische gebeurtenissen tot het allemaal niet meer interessant was. De enige serie waarbij ik echt bewust ben afgehaakt ergens in seizoen 3 geloof ik.
En onder welke DJ naam mag dat dan zijn?quote:Op maandag 27 februari 2017 22:00 schreef Tchock het volgende:
Als er een roosteraar online is en het wordt op prijs gesteld wil ik wel even muziekjes draaien.
Ik draaide vroeger als DJ Tchocolate geloof ik maar dat is jááren terug.quote:Op maandag 27 februari 2017 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En onder welke DJ naam mag dat dan zijn?
Dan moet ik je helaas meedelen dat je account door de shredder is gegaan...quote:Op maandag 27 februari 2017 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik draaide vroeger als DJ Tchocolate geloof ik maar dat is jááren terug.
Dat vermoedde ik al ja, maar er is ook niemand online die inloggegevens kan verstrekken?quote:Op maandag 27 februari 2017 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet ik je helaas meedelen dat je account door de shredder is gegaan...
Op dit moment gaat dat helaas niet lukken.quote:Op maandag 27 februari 2017 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al ja, maar er is ook niemand online die inloggegevens kan verstrekken?
Snap wel dat het een beetje raar lijkt als ik zo binnen kom vallen maar had een vlaag van jeugdsentiment.
Dat met die knuppel schijnt volgens velen zo ongeveer het dieptepunt geweest te zijn.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond het zo afstompend worden. Steeds maar erger drama en nog bloedigere dingen en nog meer traumatische gebeurtenissen tot het allemaal niet meer interessant was. De enige serie waarbij ik echt bewust ben afgehaakt ergens in seizoen 3 geloof ik.
Echt wel ja.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was ook een zeer heftige uitzending...Helemaal in de situatie zoals jij toen zat. Ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Logisch maar jammer!quote:Op maandag 27 februari 2017 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op dit moment gaat dat helaas niet lukken.
Maar als je weer eens wilt draaien, dan kan je je melden bij Melting...
Bedankt weer Madquote:
Ah, heb je hele verzoeklijst gedraaid in ieder geval...quote:Op maandag 27 februari 2017 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bedankt weer Mad
* OscarMopperkont zat te werken tijdens de deuntjes
Een hele lijst zelfs...quote:Op maandag 27 februari 2017 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, heb je hele verzoeklijst gedraaid in ieder geval...
Ik was ABBA helemaal vergeten aan te vragen. Had toch wel 1 van mij moeten zijn.quote:Op maandag 27 februari 2017 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, heb je hele verzoeklijst gedraaid in ieder geval...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |