STOP DE PERSEN!quote:
Definieer proper.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:13 schreef eriksd het volgende:
Gaan we allemaal stemmen mensen? Wel een propere partij gaarne.
Jazeker!quote:Op maandag 27 februari 2017 20:13 schreef eriksd het volgende:
Net dwdd gekeken?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:13 schreef eriksd het volgende:
Zevendejaarsquote:Op maandag 27 februari 2017 20:00 schreef DoubleDip het volgende:
Zo, lekker gewerkt vandaag. Best chill.
BredeBroeder als je nog vragen hebt over Leiden: ik ben bijna afgestudeerd en nu zevendejaars student, dus kan je genoeg vertellen. Ben overigens lid geweest, doe maar DM als je daar meer over wilt weten.
Artikel 69quote:Op maandag 27 februari 2017 20:13 schreef eriksd het volgende:
Nouja, vier jaar voor de studie. Denk niet dat je drie jaar in het buitenland hebt vertoeft.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben zesdejaars. Je weet niet wat iemand allemaal heeft gedaan in de tussentijd.
Dat ligt er ook maar net aan hè. Niet zo snel oordelen jij.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nouja, vier jaar voor de studie.
Wat dan?quote:
Of stagesquote:Op maandag 27 februari 2017 21:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ooit van nevenactiviteiten gehoord?
Schoolmentaliteit. Van die mensen die vragen "hoe lang moet je nog?"quote:Op maandag 27 februari 2017 21:30 schreef DoubleDip het volgende:
Sowieso denken dat iedereen de studie in vier jaar doet.
Werken kan altijd nog.
Vier keer per week bier zuipen?quote:Op maandag 27 februari 2017 21:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ooit van nevenactiviteiten gehoord?
Ja dat. Ken iemand die dat bij elk vak dat ik gehaald had aan mij vroeg.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schoolmentaliteit. Van die mensen die vragen "hoe lang moet je nog?"
Hahaha, je hebt echt geen idee he?quote:Op maandag 27 februari 2017 21:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Vier keer per week bier zuipen?
Sorry, wil niet vervelend overkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |