Kongolo is 23, die wil denk ik ook wel eens een stap gaan maken. Ik denk genoeg CL clubs hem willen.quote:
Zou pas dom zijn om het niet te proberen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:15 schreef hafcfan het volgende:
@scrummie
Je denkt toch niet dat die spelers zichzelf voor 5 jaar gaan vastleggen voor een paar euro meer.
Mwah, Janmaat was veel meer iemand die maar blind op neer bleef gaan. Karsdorp is het hele seizoen al zeer belangrijk in het positiespel zowel aanvallend als verdedigend.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, niks mis mee.
Alleen ging het er over of hij toe is aan een volgende stap. Janmaat vond ik destijds een betere indruk maken, en zelfs dat is amper Europese subtop geworden...
Onze grote vriend Willems heeft denk ik meer laten zien, kampioen geworden en speelt uiteindelijk ook nog gewoon bij PSV.
Voor Feyenoord is Karsdorp verder prima ofc
Nouja, als jij het zegt, laten we ze maar gewoon transfervrij gaan natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]Dan zijn ze wel erg dom. Die willen ook hogerop en dat gaat transfervrij net wat makkelijk
Caland is teringdom, maar hier heeft hij gewoon gelijk. Je bent schattig naïef.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, als jij het zegt, laten we ze maar gewoon transfervrij gaan natuurlijk.
Ik vraag me werkelijk af wie er nou dom is. Caland verwacht ik al niet meer van, maar van jou..
Ik zal het doorgeven aan Martin, want dan hoeft hij het ook niet te proberen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Caland is teringdom, maar hier heeft hij gewoon gelijk. Je bent schattig naïef.
We zijn gewoon realistischquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan Martin, want dan hoeft hij het ook niet te proberen.
Jullie zijn schattig dom.
Dat was een reactie op hafc, die mij zonder enig argument dom ging noemen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:35 schreef Typisch het volgende:
Elkaar dom noemen getuigd anders ook niet van klasse verder.
Overigens pakt El Ahmadi een stuk meer dan Kuyt.
getuigtquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:35 schreef Typisch het volgende:
Elkaar dom noemen getuigd anders ook niet van klasse verder
getuigt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:35 schreef Typisch het volgende:
Elkaar dom noemen getuigd anders ook niet van klasse verder.
Overigens pakt El Ahmadi een stuk meer dan Kuyt.
vertel me niet wat ik moet doenquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:30 schreef Divje het volgende:
Allemaal naar Scrummie luisteren. Hij heeft er kijk op.
Zoek het lekker uit dan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:38 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
vertel me niet wat ik moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |