Van Beek is al ongeveer net zo groot gebouwd als Van der Heijden. Dat is gewoon een centrale verdediger.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij op die positie behoorlijk aantal wedstrijden gespeeld....
Volgens mij heeft hij op die positie ook heel veel in de jeugd gespeeld
Ik zie hem liever niet in het centrum spelen moet ik zeggen. Zie daar liever tiepes met een grotere lichaamsbouw.....zoals bottegin en van der Heyden. Van Beek heeft echt veel fouten gemaakt op die positie maar zal ook wel te maken hebben met zijn leeftijd.
ik ging even googlen, favo positie inderdaad centrale verdediger, nevenpositie rechtsbakquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Beek is al ongeveer net zo groot gebouwd als Van der Heijden. Dat is gewoon een centrale verdediger.
Klopt, erg mooie, snelle en sterke speler. Zou fijn zijn als hij echt stappen gaat maken en aanhaakt komend seizoen. Voetenwerk ziet er in elk geval mooi uit. Wel nog een beetje een jochie hoorquote:Op donderdag 2 maart 2017 21:56 schreef hhh38 het volgende:
Op linksback hebben toch ook weer een veelbelovende jeugdspeler die door lijkt te komen? Malacia?
Wel al mee geweest met het trainingskamp in de winterstop, denk dat ie komende zomer misschien wel doorstroomt naar het 1e elftal.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt, erg mooie, snelle en sterke speler. Zou fijn zijn als hij echt stappen gaat maken en aanhaakt komend seizoen. Voetenwerk ziet er in elk geval mooi uit. Wel nog een beetje een jochie hoor
Tja, Verdonk... Eigenlijk geen lb, te klein voor een cv en teveel concurrentie om er een verdedigende middenvelder van te maken. Daarnaast ook nog te dom om te poepen, dus ik zie het niet meer gebeuren eerlijk gezegd. Maar goed, hij heeft wel voetballend inzicht dus ik zie hem ondanks zijn tekortkomingen wel bij een middenmoter slagen uiteindelijk. Meer wordt het niet, niet bij ons.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel al mee geweest met het trainingskamp in de winterstop, denk dat ie komende zomer misschien wel doorstroomt naar het 1e elftal.
En dan hebben we natuurlijk Verdonk nog.
Zo jammer dat hij en Schuurman het niet lijken te gaan redden. Werden toch gepresenteerd als grote talenten en deden het volgens mij ook goed in de jeugd en in Oranje O19.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tja, Verdonk... Eigenlijk geen lb, te klein voor een cv en teveel concurrentie om er een verdedigende middenvelder van te maken. Daarnaast ook nog te dom om te poepen, dus ik zie het niet meer gebeuren eerlijk gezegd. Maar goed, hij heeft wel voetballend inzicht dus ik zie hem ondanks zijn tekortkomingen wel bij een middenmoter slagen uiteindelijk. Meer wordt het niet, niet bij ons.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:23 schreef satecl het volgende:
Karim El Ahmadi langer bij Feyenoord
Karim El Ahmadi blijft langer bij Feyenoord. De middenvelder tekent bij tot 2019.
Mwaa geroemd. Hij deed het leuk bij een matig Aston Villa. We moeten het ook niet overdrijven. Net als Schone een echte laatbloeier die op dit moment beter dan ooit is.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:46 schreef Merkie het volgende:
Heel goed. Is één van de weinige Marokkaanse voetballers die echt tot een topper is uitgegroeid. Werd ook in Engeland altijd geroemd toch? Eigenlijk te goed voor Feyenoord.
Geen idee.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:48 schreef Slobeend het volgende:
Heeft KAE eigenlijk een eigen liedje? Nee toch?
Ik bedoel eigenlijk van de supportersquote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee.
Ruben Schaken en Royston Drenthe wel.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:48 schreef Slobeend het volgende:
Heeft KAE eigenlijk een eigen liedje? Nee toch?
Karim El Ahmadi oh oohoohoohohooquote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk van de supporters.
Geelgodquote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:23 schreef satecl het volgende:
Karim El Ahmadi langer bij Feyenoord
Karim El Ahmadi blijft langer bij Feyenoord. De middenvelder tekent bij tot 2019.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |