Ja als je in een stad woont.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Het OV vind ik wel lekker geregeld hoor.
Kan nog veel beter.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Het OV vind ik wel lekker geregeld hoor.
Dat wordt nu MISBRUIKT door asielzoekers.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Als ze nou fatsoenlijke OV regelen
Onbetaalbaar, en niet iedereen kan iets met openbaar vervoer.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Als ze nou fatsoenlijke OV regelen
Waarom zeg je nou zoiets?quote:
Ik stem gewoon op de NVU hoor.quote:
Ja dat zei ik ook, waarom wordt dat er niet bijgezegd?quote:
Die Finse wijven zijn zo lekker man, allemaal gore wratten en moedervlekken en vaak ook scheel. Ga je mee?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
We zullen je missen hier bij Fok, oh wacht in Finland hebben ze ook internet
Je kan hem alleen nooit echt serieus nemen door dat spreekgebrek.quote:
Ik dacht dat ie 50 zei.... Dat zou wel heel erg veel zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:38 schreef Mathijz het volgende:
Hoeveel procent is geen woon werk volgens klaver?
Lekker mooi weer spelen door Barack Klaverquote:Op zondag 26 februari 2017 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook, waarom wordt dat er niet bijgezegd?
In Amsterdam heb je geen auto nodig, sinds ik daar woon heb ik ook mijn auto weggedaan. Een stad zoals Eindhoven valt ook super goed te doen en daar gebruikte ik de auto voornamelijk als ik spullen bij mij had.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Ah ja. Weet niet hoe het elders is geregeld idd.
Absoluut niet. Dat doet Nieuwsuur, en daar wil de VVD 300 miljoen weg halen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
RTL doet alles om de VVD kapot te maken deze verkiezing
Jazeker. 92 ofzo inmiddels?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Leeft kameraad Glimmerveen nog?
Nee ik ben maagd en dat blijf ik lieverquote:Op zondag 26 februari 2017 22:40 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Die Finse wijven zijn zo lekker man, allemaal gore wratten en moedervlekken en vaak ook scheel. Ga je mee?
Denk je überhaupt wel aan de toekomst? Op een gegeven moment nemen de robots ons werk over en krijg je te weinig werk en geld. We moet ons renoveren om dit probleem op te lossen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:39 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Waarom zeg je nou zoiets?
De enige partij die een basisinkomen wil is die van Klein. Het CPB heeft dat als een zeer onrealistisch plan bewezen.
Dat zeg ik tegen jou en dan kom jij met zo'n kletsverhaal over de monarchie en vluchtelingen. Die Ijn beide wel degelijk betaalbaar, slechts enkele procentpunten van de staatsbegroting.
En vervolgens noem jij mij een mongool. Wat een manieren.
Container per trein of binnenvaart. Ook veiliger op de weg zonder al die stinkende vrachtwagens.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:40 schreef xminator het volgende:
Vrachtwagens van de weg af..
Dat zijn juist mensen die op de weg moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |