Bokko heeft Jeremy , heeft Jermey ook een NL connectie? Een opa uit Groningen ofzo?quote:
Eerder Mueller dan.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:56 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Bokko heeft Jeremy , heeft Jermey ook een NL connectie? Een opa uit Groningen ofzo?
quote:In augustus 2001 trouwde hij ook nog met Marianne Timmer, een huwelijk dat eindigde in 2003 nadat Mueller condooms in de reistas van Timmer had gevonden
Die 10km lijkt me ideaal voor Sablikova.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat leuk worden
Kodaira haar Engels is nauwelijks beter.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:04 schreef Remzz het volgende:
Ik ben zo bang dat Stekelenburg zo Bergsma of Kodaira nog in het Nederlands gaat interviewen. Dat is altijd zo tenenkrommend.
bij het WK Afstanden deed Bergsma toch een interview in het Nederlands?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:04 schreef Remzz het volgende:
Ik ben zo bang dat Stekelenburg zo Bergsma of Kodaira nog in het Nederlands gaat interviewen. Dat is altijd zo tenenkrommend.
ik doe tegenwoordig meteen het geluid uit......quote:Op zondag 26 februari 2017 23:04 schreef Remzz het volgende:
3000quote:
Hoeveel notes kost dit grapje?quote:
0,2 seconde van zijn PR af hoor!quote:
Da's nogal weinigquote:
Ik had wel nogal gelijk.quote:
Wat heb je tegen koffie?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:20 schreef noodgang het volgende:
Ik haat Michel Mulder rustig aan de koffie
Je moet eens wat vaker naar Wennemars luisteren. En dan het tegenovergestelde verwachten.quote:
denk dat Verbij de 1000 gaat winnenquote:
Een beetje als de voorspellingen van Johan Derksenquote:Op zondag 26 februari 2017 23:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Je moet eens wat vaker naar Wennemars luisteren. En dan het tegenovergestelde verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |