Over smaak valt niet te twisten, ik vind het niksquote:Op maandag 27 februari 2017 18:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak man man man![]()
Niks met deze dame wiens naam ik verder niet weet
quote:Op maandag 27 februari 2017 18:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, ik vind het niks
Ze hebben allemaal wat griezeligs maar dan liefst nog die met die enorme gangsterketting om haar nek (zolang haar tanden niet zichtbaar zijn).quote:Op maandag 27 februari 2017 18:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Toch niets mis mee![]()
![]()
Ik ben heel eerlijk, ik vind ze alle drie niks.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Toch niets mis mee![]()
![]()
Crazy eyes en crooked teeth!quote:Op maandag 27 februari 2017 18:16 schreef Evienne het volgende:
Ziet dan niemand de crazy eyes van Mara?
quote:Op maandag 27 februari 2017 18:16 schreef Evienne het volgende:
Hmmmquote:Op maandag 27 februari 2017 18:36 schreef Evienne het volgende:
Ik zou Herman trouwens best ontknapen
Ook nog maagd? Ik voed me met onschuld... Een soort Draculinaquote:
Eens denken. Ik ga voor: Voorhoofd, Marit, Sandra, Annekim en Fleurquote:Op maandag 27 februari 2017 19:02 schreef Postbus100 het volgende:
[ afbeelding ]
Jorien, David, Mara, Susanne
[ afbeelding ]
Claudia, Marit, Riks, Eline
[ afbeelding ]
Harriet, Alberdien, Olke, Sandra
[ afbeelding ]
Anke, Annekim, Marc, Irene
[ afbeelding ]
Anne (B), Pia, Herman, Fleur
Zo, eventueel voor in de OP.
Oelalalalalandquote:Op maandag 27 februari 2017 19:06 schreef Evienne het volgende:
[..]
Ook nog maagd? Ik voed me met onschuld... Een soort Draculina
quote:Op maandag 27 februari 2017 19:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oelalalalaland![]()
Gaat een gezellige avond worden, eerst maar speeddaten of gelijk dagdate?
Richard 2.0quote:Op maandag 27 februari 2017 19:16 schreef RedFever007 het volgende:
Eigenlijk zouden ze een Vlogger zoekt Vrouw moeten gaan maken.
Geven we Braddie op als deelnemer
Nou heb ik alleen een foto van 10 jaar terug van je (een sportcrewmeet) maar ik zie er geen Herman inquote:
Fuck daar gaat m'n kansquote:Op maandag 27 februari 2017 19:23 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nou heb ik alleen een foto van 10 jaar terug van je (een sportcrewmeet) maar ik zie er geen Herman in
Kijk eens naar de ogen van Eline.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:16 schreef Evienne het volgende:
De andere Anke bedoelde ikquote:Op maandag 27 februari 2017 17:31 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Anke Relou, vind haar op facebook en doe je ding G
Ik heb trouwens geen idee hoe het zit met het bekendmaken van achternamen. MAG DAT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |