Je overweegt Stroll? Heb je niks meegekregen van de tests in Barcelona of zo?quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:35 schreef danusz1986 het volgende:
Ik doe mee met GPupdate manager. Ik zit te twijfelen tussen Sainz Massa Renault en Haas of Stroll Ocon Torro Rosso en Renault. Welke achten jullie een betere keus voor de eerste GP?
Ach Palmer is degene die vannacht gefaald heeft, niet Stroll Dus ja of het een slecht idee is weet ik zo net nog niet.quote:Op donderdag 23 maart 2017 18:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Je overweegt Stroll? Heb je niks meegekregen van de tests in Barcelona of zo?
Zo willekeurig zal dat niet zijn. De kans dat je bij willekeurig aanklikken een team binnen het budget krijgt is niet heel groot.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik doe mee, al heb ik maar willekeurig wat aangeklikt.
Bedankt Hans, zo ver was ik inmiddels al.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:10 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zo willekeurig zal dat niet zijn. De kans dat je bij willekeurig aanklikken een team binnen het budget krijgt is niet heel groot.
Graag gedaan. Welk team heb je samengesteld?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedankt Hans, zo ver was ik inmiddels al.
Hulk/Grosjeanquote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:12 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Graag gedaan. Welk team heb je samengesteld?
De twijfel die ik heb is dus als Kimi derde wordt ofzo of dat nou meer scoort dan een half Renault/Haas team.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:38 schreef Sked het volgende:
Ik doe ook mee met drie keer Sauber en Kimi
Als Kimi top vijf rijdt haalt hij al zo'n 150 punten, terwijl het verschil tussen de lagere plekken niet groot is en de punten daar echt een pak minder zijn. Maar het is wel een risico en daar hou ik wel van als er toch geen geld op tafel ligt.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 17:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
De twijfel die ik heb is dus als Kimi derde wordt ofzo of dat nou meer scoort dan een half Renault/Haas team.
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 10:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach Palmer is degene die vannacht gefaald heeft, niet Stroll Dus ja of het een slecht idee is weet ik zo net nog niet.
Lijkt me juist vrij logisch dat je die punten niet krijgt. Je gekozen rijder heeft immers geen punten gehaald. Het gebeurt wel eens vaker - om wat voor reden dan ook - dat onderdelen op het laatste moment niet meedoen. Nu hebben ze toevallig een vervanger kunnen regelen, maar we hebben ook wel eens teams gezien met maar één auto aan de start.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 06:52 schreef Meike26 het volgende:
Op de situatie met Wehrlein konden we niet reageren, dus lijkt mij allerminst redelijk dat de mensen met pascal in hun manager (en dat zijn er nogal wat) gewoon punten behalen met Giovinazzi.
Als dit niet zo is, is de manager in zijn geheel al mislukt.
Iets is altijd beter dan niets.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Lijkt me juist vrij logisch dat je die punten niet krijgt. Je gekozen rijder heeft immers geen punten gehaald. Het gebeurt wel eens vaker - om wat voor reden dan ook - dat onderdelen op het laatste moment niet meedoen. Nu hebben ze toevallig een vervanger kunnen regelen, maar we hebben ook wel eens teams gezien met maar één auto aan de start.
En ach, hoeveel punten denk je dat Wehrlein nou helemaal gehaald zou hebben?
Dit ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 07:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Lijkt me juist vrij logisch dat je die punten niet krijgt. Je gekozen rijder heeft immers geen punten gehaald. Het gebeurt wel eens vaker - om wat voor reden dan ook - dat onderdelen op het laatste moment niet meedoen. Nu hebben ze toevallig een vervanger kunnen regelen, maar we hebben ook wel eens teams gezien met maar één auto aan de start.
En ach, hoeveel punten denk je dat Wehrlein nou helemaal gehaald zou hebben?
Ik kom op 154.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:17 schreef k_man het volgende:
Als ik het goed heb uitgerekend nu 155 punten. Geen idee of dat een beetje goed is, in vergelijking met anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |