in jouw teamgeschiedenis wel, maar in het klassement duurt het nog 10 minutenquote:Op zondag 26 maart 2017 10:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zijn alle punten al bijgewerkt? Nee toch?
Ah! Dat dus. * OscarMopperkont klikt op teamgeschiedenis nuquote:Op zondag 26 maart 2017 10:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in jouw teamgeschiedenis wel, maar in het klassement duurt het nog 10 minuten
Daarom Sauber en Renault.quote:Op zondag 26 maart 2017 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat Sauber het niet slechter ging doen dan Haas of Renault
Alleen Giovinazzi mist in het algemeen klassement.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Toch wel fijn om te zien dat ik nu net zoveel punten heb als de nummer 3 plek zonder race resultaten![]()
Niks zo veranderlijk als een vrouw laten we maar zeggen.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:20 schreef Meike26 het volgende:
369 punten gehaald.. nog nooit zo'n goede start gehad. Zoals wel duidelijk is, ben ik het niet eens met dat Wehrlein/Giovipasta gebeuren, heb ik gemeld dat ik mij terug zou trekken..
Maar fuck it.. ik blijf lekker
quote:Op zondag 26 maart 2017 10:20 schreef Meike26 het volgende:
369 punten gehaald.. nog nooit zo'n goede start gehad. Zoals wel duidelijk is, ben ik het niet eens met dat Wehrlein/Giovipasta gebeuren, heb ik gemeld dat ik mij terug zou trekken..
quote:Op zondag 26 maart 2017 10:20 schreef Meike26 het volgende:
Je bent wel echt een vrouw met principes hè?quote:Op zondag 26 maart 2017 10:20 schreef Meike26 het volgende:
Haha, ik sta op 484quote:Op zondag 26 maart 2017 10:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont staat op een mooie 493e plek
Al is het misschien de gedeeld 10e plek ofzo
Met hetzelfde aantal puntenquote:
Het is de gedeeld 16e plek uiteindelijk.quote:
Nee, gedeeld 450e.quote:Op zondag 26 maart 2017 10:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is de gedeeld 16e plek uiteindelijk.
Valt mee dus.
Zeker ! Ik ben daarnaast ook adjunct directeur van de RacingDiva's, opstappen was daarbij dus ook niet collegiaal naar de anderen geweestquote:Op zondag 26 maart 2017 10:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Je bent wel echt een vrouw met principes hè?
Dat zou tonen wat voor rechte rug je hebt.quote:Op zondag 26 maart 2017 11:19 schreef Meike26 het volgende:
Blijkbaar net niet goedgekeken of hersteld, 361 punten ipv 369. Goed voor de 22e plek !
[ afbeelding ]
Serieus, hoe gek moet ik zijn als ik er nu mee zou stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |