Dan gaan er ten minste geen relaties kapot op dat Islandquote:Op zondag 26 februari 2017 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Temptation Island met Buma en Roemer
Jij niet?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er!
Ik heb gehoord dat onlogisch ook komt, om te trollen. Ik ben heel benieuwd of hij dit ook doet..
Nee, ik ben hier puur om dit debat serieus te volgen.quote:
quote:Jesse Klaver (GroenLinks) heeft net Alexander Pechtold (D66) uitgedaagd. Wie vond jij het best?
Jesse Klaver (GroenLinks)
46.74%
Alexander Pechtold (D66)
53.26%
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 26 februari 2017 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier puur om dit debat serieus te volgen.
Klaverfans zijn even blind als die van de PVV, maakt niet uit wat er gezegd wordt, die vinden Klaver bij voorbaat al de Messiasquote:
Gelukkig neemt men deze man niet serieus genoeg om hem mee te laten doen in dit debat of het carrédebatquote:
Nee, op argumenten.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:21 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Met inleunen en stemverheffen? Dacht het niet. Puntje voor Jesse
En meneer Klaver roepen. Zwak.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:21 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Met inleunen en stemverheffen? Dacht het niet. Puntje voor Jesse
Snotneus vindt men blijkbaar niet okequote:Op zondag 26 februari 2017 21:22 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
En meneer Klaver roepen. Zwak.
Ik ben geen Pechtold fan, maar ik vond hem het beste net.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klaverfans zijn even blind als die van de PVV, maakt niet uit wat er gezegd wordt, die vinden Klaver bij voorbaat al de Messias
Die staat er het beste voor op links.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:23 schreef radeloosje1987 het volgende:
Iedereen wil Klaver hebben. Wtf.
Zou niemand iets verbazenquote:Op zondag 26 februari 2017 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Roemer gaat keihard af, wedden?
Ja minder zetels voor linksquote:Op zondag 26 februari 2017 21:23 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Versnippering op rechts, altijd prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |