Ik ook, maar gewoon omdat hij met kop en schouders erbovenuit stak vandaag. Dat hij Gio's keuze hiermee bevestigt is bijzaak. Die gast bleef maar sleuren, heerlijk!quote:Op zondag 26 februari 2017 20:38 schreef Divje het volgende:
Op de Toorn gestemd. Die bewijst toch maar even het gelijk van de trainert.
Feyenoord, Feyenoord, wat gaan we doen vandaag? Wij krijgen de veter, alleen nog voor wie is de vraag...quote:Op zondag 26 februari 2017 21:29 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Gedeeld voor het nageslacht.
(AD)quote:En voor de zoveelste keer heeft dat 010 weer eens geluk dit seizoen. Begint erg irritant en langzamerhand wel duidelijk te worden dat 010 kampioen MOET worden. Kijk alleen al naar de column die de voorzitter van de KNVB heeft geschreven deze week. Dan is alles wel redelijk duidelijk wat de bedoelingen zijn van dit seizoen. Na zovele jaren geen kampioen te zijn geweest, eindelijk weer kampioen met de hulp van zo ongeveer.................................ehm, IEDEREEN !!!!!!
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:34 schreef De_Pel het volgende:
Heerlijk, al die pareltjes als deze:
[..]
(AD)
Social media op dit soort dagen is ultiem genottwitter:Godenzoon98 twitterde op zondag 26-02-2017 om 21:20:51Ik word helemaal kanker lijp van die tyfus propaganda. Alles is 010. Kankerzooi ik zit echt te schuimbekken. Dit kan niet waar zijn. #feypsv reageer retweet
Is dat het twitteraccount van RensAjacied?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:35 schreef Grifte het volgende:
[..]Social media op dit soort dagen is ultiem genottwitter:Godenzoon98 twitterde op zondag 26-02-2017 om 21:20:51Ik word helemaal kanker lijp van die tyfus propaganda. Alles is 010. Kankerzooi ik zit echt te schuimbekken. Dit kan niet waar zijn. #feypsv reageer retweet
Niets is mooier dan leedvermaak.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:35 schreef Grifte het volgende:
[..]Social media op dit soort dagen is ultiem genottwitter:Godenzoon98 twitterde op zondag 26-02-2017 om 21:20:51Ik word helemaal kanker lijp van die tyfus propaganda. Alles is 010. Kankerzooi ik zit echt te schuimbekken. Dit kan niet waar zijn. #feypsv reageer retweet
Dit is dus het gemiddelde niveau bij jullie. Alleen gaat het vooralsnog een x goed.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:35 schreef Grifte het volgende:
Kuyt komt geen man voorbij, dan houdt het op de buitenkant op. Kijk maar eens hoe belangrijk/gevaarlijk de buitenspelers vandaag waren, streep maar bijna de helft van de kansen die we vandaag hebben gekregen af als we met Kuyt op rechts spelen. Al was het op links allemaal wat makkelijker vandaag dankzij Arias.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:37 schreef Haringkop het volgende:
Geweldige dag vandaag![]()
Zonde dat we ons nog zo moeilijk maken, was niet nodig geweest. Maar verder genoten, wat een power. We hebben echt een gedaanteverwisseling ondergaan in 12 maanden tijd.
Ik vraag mij overigens wel af of de discussie Kuyt - Toornstra niet vervangen moet worden door Berghuis - Kuyt. Ik vind het allemaal nog niet geweldig wat Berghuis doet en Kuijt scoort toch denk ik ff makkelijker.
Uit welke inrichting komt deze harlekijn nou weer?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:35 schreef Grifte het volgende:
Ach, over en weer zijn er idioten te vinden die de knvb overal de schuld van geven.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:34 schreef De_Pel het volgende:
Heerlijk, al die pareltjes als deze:
[..]
(AD)
Je zou dan ook iets meer van positie kunnen wisselen zodat Kuyt vaker tweede spits wordt. Overigens begrijp ik de keuze vandaag heel goed, maar ik vind niet dat Berghuis het nu geweldig invult aan de rechterkant. Het is vooral Toornstra die het heel goed invult als derde middenvelder.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kuyt komt geen man voorbij, dan houdt het op de buitenkant op. Kijk maar eens hoe belangrijk/gevaarlijk de buitenspelers vandaag waren, streep maar bijna de helft van de kansen die we vandaag hebben gekregen af als we met Kuyt op rechts spelen. Al was het op links allemaal wat makkelijker vandaag dankzij Arias.
Welk sfeer?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:56 schreef IkBenNietFries het volgende:
Heerlijk genoten vandaag, erg mooie wedstrijd. Eerste keer in de kuip ook, wat een sfeer! Zowaar fijn dat het nog eventjes spannend werd, al vond ik het op den duur wel genoeg geweest. Jammer dat al die andere kansen na de 2-1 niet benut werden. Het had gemakkelijk 5-1 kunnen worden.
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Welk sfeer?
Wat een hype, het was heel de wedstrijd stil
In het PSV-vak wel degelijk ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Welk sfeer?
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Welk sfeer?
Dat is ook wel weer erg overdreven, maar ik heb wel eens sfeervollere wedstrijden meegemaakt ja. Denk alleen niet dat het aan een PSV'er is om daar kritiek op te hebben, heb nog nooit zo weinig een uitvak gehoord terwijl ze wel met 2 vakken vol komen. Had dan thuis gebleven.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Welk sfeer?
Die waren nog aan het uitbrakken van de carnavalsnacht ervoor joh.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer erg overdreven, maar ik heb wel eens sfeervollere wedstrijden meegemaakt ja. Denk alleen niet dat het aan een PSV'er is om daar kritiek op te hebben, heb nog nooit zo weinig een uitvak gehoord terwijl ze wel met 2 vakken vol komen. Had dan thuis gebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |