Man man man, je bent nog net zo een mongool als dat je vroeger was...quote:Op maandag 27 februari 2017 10:31 schreef Elan het volgende:
Tegen Sparta maar weer eens uithalen.
Spel van de laatste weken speelt stemt toch wat zorgelijk. Teveel geluksfactor. Daarbij is Ajax gisteren weer 2 doelpunten ingelopen. Die marge moet zo groot mogelijk blijven met oog op de wedstrijd in de aRENa..
Jij ook dikke.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Man man man, je bent nog net zo een mongool als dat je vroeger was...
En daar heft ie gelijk in, vind Willem een held, maar hij kreeg weinig postiefs over zijn lippen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:04 schreef WethouderHekking het volgende:
Van Hanegem was weer heerlijk op dreef bij FC Rijnmond over de situatie met Kuijt.
"We moeten ophouden met dat gepamper. We moet alles met ze bespreken, zo van gaat het wel met je jongetje?
Hou op dat dat gezanik, die gasten krijgen goed betaald en komen niet om van de honger"
Eens.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:37 schreef Haringkop het volgende:
Geweldige dag vandaag![]()
Zonde dat we ons nog zo moeilijk maken, was niet nodig geweest. Maar verder genoten, wat een power. We hebben echt een gedaanteverwisseling ondergaan in 12 maanden tijd.
Ik vraag mij overigens wel af of de discussie Kuyt - Toornstra niet vervangen moet worden door Berghuis - Kuyt. Ik vind het allemaal nog niet geweldig wat Berghuis doet en Kuijt scoort toch denk ik ff makkelijker.
Omdat Willem WEL verstand van het spelletje heeft.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:01 schreef Luni het volgende:
[..]
En daar heft ie gelijk in, vind Willem een held, maar hij kreeg weinig postiefs over zijn lippen.
Allemaal een kater van het carnival natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2017 23:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer erg overdreven, maar ik heb wel eens sfeervollere wedstrijden meegemaakt ja. Denk alleen niet dat het aan een PSV'er is om daar kritiek op te hebben, heb nog nooit zo weinig een uitvak gehoord terwijl ze wel met 2 vakken vol komen. Had dan thuis gebleven.
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Welk sfeer?
Wat een hype, het was heel de wedstrijd stil
Echt hè!quote:Op maandag 27 februari 2017 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Man man man, je bent nog net zo een mongool als dat je vroeger was...
quote:Op maandag 27 februari 2017 11:05 schreef TC03 het volgende:
Is ergens een gfije van Elia vs. Arias? Dat was smullen zeg.
twitter:MatthijsSneppie twitterde op maandag 27-02-2017 om 11:13:00De rancune van Valentijn Driessen is van een kleuterklasniveau. https://t.co/mW5q6gE9ro
reageer retweet
Zou idd ernstig zielig zijn als die daadwerkelijk door Driessen gezegd zou zijn... Alleen kan ik het zo snel nergens vinden. Iemand een linkje naar het originele Driessen bericht?quote:Op maandag 27 februari 2017 11:30 schreef Grifte het volgende:
twitter:MatthijsSneppie twitterde op maandag 27-02-2017 om 11:13:00De rancune van Valentijn Driessen is van een kleuterklasniveau. https://t.co/mW5q6gE9ro[ afbeelding ] reageer retweet
![]()
Het probleem is dat de KNVB geen knopen door wil hakken, maar alles eeuwig wil testen. Of, zo komt het iig op mij over. Het systeem schijnt al jaren in Engeland gebruikt te worden, dus zal het wel werken. Waarom dan niet gewoon Eredivisie breed invoeren?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:02 schreef WethouderHekking het volgende:
Al hebben we er nu profijt van vind ik het belachelijk dat ze met die doellijntechnologie zijn begonnen.
Het schijnt stervensduur te zijn waardoor het niet zo snel in ieder stadion aanwezig zal zijn.
Of overal of nergens, dan heb je ook geen competitievervalsing geneuzel.
Niet te vergelijken spelers. Maar ben het met je eens dat het niet raar is om hem in verband te brengen met Oranje.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:01 schreef Dejannn het volgende:
Toornstra was gisteren echt heel erg goed. Ik vind het ook zo raar dat veel mensen lacherig reageren als hij in verband wordt gebracht met Oranje. Is hij nu zoveel minder dan een Lens of Narsingh? Hij heeft absoluut andere kwaliteiten, maar ik vind hem niet minder. Als hij dit niveau vasthoud prima voor Oranje.
Competitievervalsing zal voornamelijk uit de mondjes komen van mensen die het Feyenoord eigenlijk niet gunnen. Begrijpelijk ergens, Rotterdam had ook moord en brand gegild als PSV gisteren op zo'n manier had gewonnen maar dit is het nadeel van technologie: het is net wat preciezer en exacter dan het menselijk oog. Als je daarvoor kiest moet je dit accepteren.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:02 schreef WethouderHekking het volgende:
Al hebben we er nu profijt van vind ik het belachelijk dat ze met die doellijntechnologie zijn begonnen.
Het schijnt stervensduur te zijn waardoor het niet zo snel in ieder stadion aanwezig zal zijn.
Of overal of nergens, dan heb je ook geen competitievervalsing geneuzel.
Het is erg duur zeiden ze gisteren bij Studio Voetbal. Wie betaalt de rekening?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het probleem is dat de KNVB geen knopen door wil hakken, maar alles eeuwig wil testen. Of, zo komt het iig op mij over. Het systeem schijnt al jaren in Engeland gebruikt te worden, dus zal het wel werken. Waarom dan niet gewoon Eredivisie breed invoeren?
quote:Op maandag 27 februari 2017 11:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij breekt ook bijna zn nek joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |