Check.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Eye eye eye eye
Oftewel ay ay ay ay
Oftewel Cielito Lindo, misschine wel het meest bekende mariachi-liedje ooit.
Of eye in the sky van Alan parsons
Zal ik aan wat knoppen zitten als dat zo past qua andere shows (heb nog niet gegekeken)?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:50 schreef knokkels het volgende:
Wow, ik kom zeker niet uit met de eindtijd
Je gaat op de Tropische toer?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:50 schreef Fogel het volgende:
In de categorie totaal anders; Het is maar goed dat ik gescheiden ben, anders had ik nu vast ruzie gekregen. Ruik naar 6 verschillende vrouwenparfums.
En ik kan de basis van Kizomba nu (deels althans). Gister en vandaag 4 uur les gehad (8 uur totaal dus).
Zoietsquote:
Doe er maar een half uurtje bij, als niemand anders wilquote:Op zondag 26 februari 2017 16:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zal ik aan wat knoppen zitten als dat zo past qua andere shows (heb nog niet gegekeken)?
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:50 schreef Fogel het volgende:
In de categorie totaal anders; Het is maar goed dat ik gescheiden ben, anders had ik nu vast ruzie gekregen. Ruik naar 6 verschillende vrouwenparfums.
En ik kan de basis van Kizomba nu (deels althans). Gister en vandaag 4 uur les gehad (8 uur totaal dus).
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoiets
Over een paar weken begin ik met Salsa.
ik ga even een voorbeeldje zoekenquote:
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik ga even een voorbeeldje zoeken
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:50 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:59 schreef Fogel het volgende:
Het is eigenlijk gewoon droogneuken op muziek.
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:59 schreef Fogel het volgende:
FTFYquote:Op zondag 26 februari 2017 16:59 schreef Fogel het volgende:
Ja, alleen mocht ik toen niet meedansen want ik draaidequote:Op zondag 26 februari 2017 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]Wel eens Afrikaanse feestjes meegemaakt?
Let vooral op het ritme.quote:
Behoorlijk latin iigquote:Op zondag 26 februari 2017 17:02 schreef Elfletterig het volgende:
Mooie muziek. Dat ritme lijkt een beetje op reggaeton, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |