Had gister mijn telefoon in mijn broekzak zitten en die heeft ca 5km "lopen" geregistreerd terwijl ik aan het dansen was.quote:
Hehehehe ik denk dat dat helemaal prrrrrrrrrima is!quote:Op zondag 26 februari 2017 17:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, wat ga jij nu denken als ik zeg dat het juist het Braziliaanse milieu is dat me in deze dansen betrekt?
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had gister mijn telefoon in mijn broekzak zitten en die heeft ca 5km "lopen" geregristreerd terwijl ik aan het dansen was.
geregristreerd nog wel.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had gister mijn telefoon in mijn broekzak zitten en die heeft ca 5km "lopen" geregristreerd terwijl ik aan het dansen was.
quote:
Goede lichaamsbeweging gehad..quote:Op zondag 26 februari 2017 17:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had gister mijn telefoon in mijn broekzak zitten en die heeft ca 5km "lopen" geregistreerd terwijl ik aan het dansen was.
Ik hoef alleen maar op te warmen en spaghetti te kokenquote:Op zondag 26 februari 2017 17:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga me zo maar eens bezighouden met het eten maken. Geen zin in.
Ik gooi wat aardappeltjes in de oven en ga varkenshaas bakken. Wat komkommer erbij en klaar!quote:Op zondag 26 februari 2017 17:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar op te warmen en spaghetti te koken
Muziek gewoon wat harder zetten zodat je het in de keuken kunt horen
En dan Dusty Springfield - I close my eyes?quote:Op zondag 26 februari 2017 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, ik heb als verzoekje: Sander van Doorn & Robbie Williams - Close My Eyes
Dan vertel ik zo iets over de voorgeschiedenis van dat nummer...
...."vroeger, toen ome 11 nog ome 10 was..."quote:Op zondag 26 februari 2017 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, ik heb als verzoekje: Sander van Doorn & Robbie Williams - Close My Eyes
Dan vertel ik zo iets over de voorgeschiedenis van dat nummer...
... and count to ten (helaas niet eleven). Prachtig nummer, dat zekerquote:Op zondag 26 februari 2017 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan Dusty Springfield - I close my eyes?
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
... and count to ten (helaas niet eleven). Prachtig nummer, dat zeker
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
...."vroeger, toen ome 11 nog ome 10 was..."
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toen ik 10 was, was ik nog geen oomquote:Op zondag 26 februari 2017 17:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die draai ik nooit.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, het viel op, want we kregen Spinvis er tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |