SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
John en Linda. En Johnny.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2017 14:22 schreef knokkels het volgende:
Schotse kiltdragers zullen schuimbekken @ TT
Nu weerquote:
oke... dan was het puur die mp3. Gelukkig maar.quote:
zal het ook niet liggen aan hoe je ze bewaart?quote:Op zondag 26 februari 2017 14:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ze hadden verwacht dat CDs wel zo'n 700 jaar konden meegaan.... Na 25 jaar beginnen de eerste al te rotten
https://www.gizmodo.com.au/2017/02/cds-are-starting-to-rot/
[ afbeelding ]
die kent wel meer niet wat ik draaiquote:Op zondag 26 februari 2017 14:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze draaien
Diaan kende hem laatst niet tijdens mijn show
Uiteraard, echter een gemiddeld huishoudklimaat kunnen ze niet hebbenquote:Op zondag 26 februari 2017 14:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
zal het ook niet liggen aan hoe je ze bewaart?
quote:Op zondag 26 februari 2017 14:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Uiteraard, echter een gemiddeld huishoudklimaat kunnen ze niet hebben
In de koelkast schijnt het beste te zijn
Klopt, en in een koelkast is de luchtvochtigheid over het algemeen laagquote:Op zondag 26 februari 2017 14:27 schreef peaceman het volgende:
[..]werkelijk? ik zou denken vooral droog
bah! na dit nummer even herstarten...quote:Op zondag 26 februari 2017 14:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zit nog steeds een kraak doorheen
Dat is op zich best een leuk idee.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:32 schreef peaceman het volgende:
Hoi Spijker!
(wat vind jij van mijn idee voor een uitzending? MUZ / Radio 49 #1707 - Vout Overleven? Dat Doe Je Zo! )
op zich?quote:Op zondag 26 februari 2017 14:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben ff druk bezig met de eerste camping plannen. De door ons uitgekozen camping accepteert geen tenten voor april, omdat "climatic reasons". M.a.w. "het is te koud". Seriously though? Mensen kamperen in een tent in bergachtige gebieden overal ter wereld. Te koud, mijn reet.
Maar goed, even verder zoeken dus.
[..]
Dat is op zich best een leuk idee.
Want het is natuurlijk onmogelijk te denken dat gasten zichzelf goed inpakken en maatregelen nemen tegen de kou. Of er geen bal om geven.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben ff druk bezig met de eerste camping plannen. De door ons uitgekozen camping accepteert geen tenten voor april, omdat "climatic reasons". M.a.w. "het is te koud". Seriously though? Mensen kamperen in een tent in bergachtige gebieden overal ter wereld. Te koud, mijn reet.
Maar goed, even verder zoeken dus.
[..]
Dat is op zich best een leuk idee.
Dit idd. Het is f*cking Parijs. Half maart. Ik verwacht eigenlijk geen arctische temperaturen. Manmanman.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:42 schreef knokkels het volgende:
Want het is natuurlijk onmogelijk te denken dat gasten zichzelf goed inpakken en maatregelen nemen tegen de kou. Of er geen bal om geven.![]()
Geen slaapzak hebben die tot -20 gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |