SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Lekker losgaanquote:
Van de afgelopen 4 jaar de top 3 en van 2017 de top 11.quote:Op zondag 26 februari 2017 01:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
11 carnavalsplaten is 33 minuten?
Wil je ons iets vertellen, Koen?quote:
quote:
Veel alcohol is wel een pre.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2017 01:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Veel alcohol is wel een pre.![]()
Oh ja, doekje bij de hand hebben, kun je je monitor schoonmaken.
Misschien een slabbetje
vul maar aan
Ow ja, Abelquote:Op zondag 26 februari 2017 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is voor het eerst dat Abel draaglijk klinkt
`quote:
Vooral omdat het Volumia niet wasquote:Op zondag 26 februari 2017 01:10 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
`
Erger kan het in ieder geval niet zijn.
quote:Op zondag 26 februari 2017 01:11 schreef knokkels het volgende:
N'awwww![]()
Dank voor de deuntjes. En de verlenging, En de verlenging. En de verlening. En de verlenging.
truste kerelquote:Op zondag 26 februari 2017 01:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Nu ga ik echt naar bed. Oogjes vallen nu wel dicht.
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 februari 2017 01:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Nu ga ik echt naar bed. Oogjes vallen nu wel dicht.
quote:
Graag gedaan hoor.quote:Op zondag 26 februari 2017 01:11 schreef Dj_Vout het volgende:
Jullie allemaal bedankt voor het luisteren.![]()
Dit.quote:Op zondag 26 februari 2017 01:11 schreef knokkels het volgende:
N'awwww![]()
Dank voor de deuntjes. En de verlenging, En de verlenging. En de verlening. En de verlenging.
Het meisje met de preiquote:Op zondag 26 februari 2017 01:14 schreef Dj_Vout het volgende:
Oh... en mochten jullie je vervelen:
Deze ken ik ook zowat van buiten.
quote:Op zondag 26 februari 2017 01:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.
[..]
Dit.
Heel subtiel ook, die verlening....
musclememoryquote:
Trustenquote:Op zondag 26 februari 2017 01:19 schreef knokkels het volgende:
Maar goed, ik ga mijn ogen ook maar eens dicht doen![]()
dank voor de deuntjes Stien
OKquote:Op zondag 26 februari 2017 01:30 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik zie wel, dit stond toch al op.
Beter weer dan.quote:Op zondag 26 februari 2017 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
Meet Her At The Carnav.... oh nee, Love Parade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |