succes met je brief.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:10 schreef Sarasi het volgende:
Ik zie een Totodile op de nearby. Maar ik ben bezig met een sollicitatiebrief, het is best ver weg en de stad zit vol met import.
Ik heb nog geen Totodile. Ik wil 'm. Wat moet ik doen?quote:
Een baan is belangrijker dan een Pokémon. Ik heb Totodile ook nog niet, zelfs nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Totodile. Ik wil 'm. Wat moet ik doen?
Ik geef dan vanaf nu jou de schuld voor mijn Totodileloosheid, om de cognitieve dissonantie op te heffen die ik nu ervaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een baan is belangrijker dan een Pokémon. Ik heb Totodile ook nog niet, zelfs nog nooit gezien.
Is goed, geef mij maar de schuld. Krijg ik toch altijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:14 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik geef dan vanaf nu jou de schuld voor mijn Totodileloosheid, om de cognitieve dissonantie op te heffen die ik nu ervaar.
Jouw schuld dat ik geen DB Dragonite hebquote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is goed, geef mij maar de schuld. Krijg ik toch altijd.
Belgiëquote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:22 schreef ChilllayD het volgende:
Dat beest is hier net onkruid. Jullie wonen verkeerd
Ik heb zelf nog niet eens überhaupt een Dragonite.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw schuld dat ik geen DB Dragonite heb
Dat valt toch wel mee? Ik heb er vandaag twee gezien.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:00 schreef DaMart het volgende:
Vanmiddag 3 kwartier in Kijkduin geweest. Zes nieuwe pokemon aan de pokedex kunnen toevoegen:
[..]
Chikorita bleek trouwens de nieuwe Lapras/Snorlax te zijn... daarvoor ging de menigte in rap tempo naar de plek waar die peer spawnde.
Brief is af, sollicitatie de deur uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is goed, geef mij maar de schuld. Krijg ik toch altijd.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Brief is af, sollicitatie de deur uit.
Vast niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 00:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nu hopen dat je wordt uitgenodigd
Haha.quote:Op zondag 26 februari 2017 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen evolutie-item bij de streakMoeilijk veel stops gedraaid maar niets gekregen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |