?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik heb er een instructable van gezien, ik wil hem makenquote:
Onze baas wil geen koelkastje met 0,0 % Radler.quote:
verstandige baas welquote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:49 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Onze baas wil geen koelkastje met 0,0 % Radler.
Beetje die 7 luisteraas teleurstellenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:52 schreef Dj_Vout het volgende:
Huishoudelijke medeling: om 0.15 stop ik echt. Er is geen, ik herhaal, er is geen verlening mogelijk! Einde mededeling!
Dank jullie.
Geen verlening mogelijk? En verlenging dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:52 schreef Dj_Vout het volgende:
Huishoudelijke medeling: om 0.15 stop ik echt. Er is geen, ik herhaal, er is geen verlening mogelijk! Einde mededeling!
Dank jullie.
Ik weet.... maar mijn ogen vallen steeds meer dicht, maar wilde nog 1 nummer draaien wat niet voor middernacht kon.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Beetje die 7 luisteraas teleurstellen
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen verlening mogelijk? En verlenging dan?
en iets langer doorgaan dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:56 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]Ook niet!
(Inmiddels aangepast.)
Je bent te laat Koen!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:58 schreef Koen66 het volgende:
Heyyyyyyy Dj Vout die nog ff door gaat
ik kom net terug van een verjaardagquote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:59 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Je bent te laat Koen!![]()
Je hebt echt een hoop fun gemist!
En daar hadden ze Radio 49 niet aan staan?quote:Op zondag 26 februari 2017 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom net terug van een verjaardag
neequote:Op zondag 26 februari 2017 00:00 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
En daar hadden ze Radio 49 niet aan staan?
quote:
wat had je zoal?quote:Op zondag 26 februari 2017 00:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Hadden ze R49 maar aan moeten zetten. Was het nog gezelliger geweest!![]()
evaluatiepuntje voor de volgende keerquote:
Ja Raf.... ik was aan het wachten tot jij kwam. Nu kan ik dus gerust stoppen.quote:
Staat de hele tijd al wel aan hoorquote:Op zondag 26 februari 2017 00:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ja Raf.... ik was aan het wachten tot jij kwam. Nu kan ik dus gerust stoppen.
Oei.... van een variant op Dominique tot een variant op Boney M tot......quote:
Oh! fijn!quote:Op zondag 26 februari 2017 00:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ja Raf.... ik was aan het wachten tot jij kwam. Nu kan ik gelukkig nog even een flinke toegift geven.
quote:Op zondag 26 februari 2017 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Staat de hele tijd al wel aan hoor
quote:
Programma van vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zondag 26 februari 2017 00:04 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Oei.... van een variant op Dominique tot een variant op Boney M tot......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |