SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
ik had weer eens niet door dat ik slootquote:
Hello. my name is Fatlip, and this is my frriend Sammy The Salmon.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijne track, geniale videoclip
Dank voor het luisteren.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik raak inmiddels ook wel aan mijn max vbw carnaval liedjes. Ik ga nog even Netflix kijken!
Bedankt voor dit vermakelijk uurtje Vout en veel plezier nog.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik raak inmiddels ook wel aan mijn max vbw carnaval liedjes. Ik ga nog even Netflix kijken!
Fijne avond Diaanquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
Heuj!quote:
Hij lust juist geen appelvlaai. Hij heb liever abrikoosquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:42 schreef Dj_Vout het volgende:
Harry luste appelvlaai.
Originele titel voor een liedje.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hello. my name is Fatlip, and this is my frriend Sammy The Salmon.
-What it do?![]()
[ afbeelding ]
Hoorde ik hier Vieze Jack?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:45 schreef Dj_Vout het volgende:
The roof, the roof, the roof is on fire
Potdomme, vervelende vent ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij lust juist geen appelvlaai. Hij heb liever abrikoos
Straks compleet psychotisch in bed liggen. Oh wat heb ik Voutshows gemistquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:45 schreef Dj_Vout het volgende:
The roof, the roof, the roof is on fire
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Straks compleet psychotisch in bed liggen. Oh wat heb ik Voutshows gemist
Geniaal hè?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
Boney M is ook al gecarnavalliseerd...
Verberg je kinderen verberg je vrouw niets is meer veilig hierquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
Boney M is ook al gecarnavalliseerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |