Welke partij?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Foppe de Haan gaat de komende weken lekker lijstduwen voor een hopeloze partij,
50+ voor Foppe.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach kan erger, hij had het ook voor de SGP kunnen doen
Te wisselvallig, al kunnen ze misschien best beter gaan spelen in een betere ploeg. Maar ze zullen niet de kar trekken bij een Ajax/PSV/Feyenoordquote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat Larsson en Zeneli nog niet klaar zijn voor een stap hogerop?
Ik pas voor beide.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die wijven of die burger? Als je moest kiezen?
Hoop jij dat Feyenoord geen kampioen wordt?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Stijn Schaars heeft donderdag een belangrijke stap gezet richting zijn rentree bij SC Heerenveen. Hij liet zich weer zien op het trainingsveld van de Friezen.
De 33-jarige Schaars werkte apart van de groep loopoefeningen af en trainde ook kort met de bal. Zijn terugkeer wordt in de loop van de volgende maand verwacht.
Nou, wedstrijdfit maken voor HEE-FEY en je maakt ons blij.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoop jij dat Feyenoord geen kampioen wordt?
Ik vond je opmerking nogal dom. Derhalve gaf ik ook een domme reactie terug.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt dit je nieuwe standaardreactie?
Jij toch ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoop jij dat Feyenoord geen kampioen wordt?
Zelfs als je dat vindt, waarom zou je dan meegaan in dit gedrag?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond je opmerking nogal dom. Derhalve gaf ik ook een domme reactie terug.
Omdat ik weet dat je nogal van slag kan raken als je geen reactie terugkijkt. Stichting Correlatie doet ook zijn werk op een druilerige zaterdagavond.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs als je dat vindt, waarom zou je dan meegaan in dit gedrag?
Ik vind dit raar.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord kampioen wordt
Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat ik weet dat je nogal van slag kan raken als je geen reactie terugkijkt
Wie niet tegenwoordig ?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat gegarandeerd vierde eindigen in haar CL-poule. Oh genot.
In een poule HJK Helsinki en Dinamo Zagrebquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax met Viergever en Sinkgraven sowieso bij de eerste 2
Viergever is dit seizoen gewoon een prima speler.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax met Viergever en Sinkgraven sowieso bij de eerste 2
Ik zat toevallig al te Mycroften, maar ik kon je wanhopige reactie niet vinden toen ik je een tijdje liep te negeren.quote:
Ik durf te beweren dat die tijden voorbij zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax eindigde vijf jaar op rij derde, PSV ging zelfs door in haar poule.
Mooi, dat was namelijk satire.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat toevallig al te Mycroften, maar ik kon je wanhopige reactie niet vinden toen ik je een tijdje liep te negeren.
Dat is wel heel erg pessimistisch.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat die tijden voorbij zijn
Volgend jaar sowieso . Dan hebben we een centrum met Botteghin en Vd Heijden in de CLquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg pessimistisch.
Als je niet in pot 3 zit, zit je sowieso met de gebakken peren.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat die tijden voorbij zijn
Eerst maar eens de voorronde doorkomenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je niet in pot 3 zit, zit je sowieso met de gebakken peren.
Ja maar om te stellen dat we vanaf nu alleen maar elk jaar 4e eindigen in de CL poule is ook wat overdreven. PSV en Ajax met een jaartje een goede selectie kunnen gewoon nog overwinteren in de CL.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgend jaar sowieso . Dan hebben we een centrum met Botteghin en Vd Heijden in de CL
Daar hebben we denk ik maar één jaar last van voorlopig (dat de kampioen de voorrondes moet spelen althans)quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst maar eens de voorronde doorkomen
Tja we gaan het zien .. lolquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar om te stellen dat we vanaf nu alleen maar elk jaar 4e eindigen in de CL poule is ook wat overdreven. PSV en Ajax met een jaartje een goede selectie kunnen gewoon nog overwinteren in de CL.
(lol)quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja we gaan het zien .. lol
Derde voorronde moet nog wel lukken voor Ajax, maar daarna zal je Sevilla/Atlético, Napoli, Sporting en Engelse ongein tegenkomen. Mission impossible. Dus lekker punten harken in de EL zoals dit jaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst maar eens de voorronde doorkomen
Neemt niet weg dat er nog een hoop te verbeteren valtquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja we gaan het zien .. lol
Dat wordt nog wel een ander verhaal in die kampioenen voorronde straks, dat scheelt dan weerquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Derde voorronde moet nog wel lukken voor Ajax, maar daarna zal je Sevilla/Atlético, Napoli, Sporting en Engelse ongein tegenkomen. Mission impossible. Dus lekker punten harken in de EL zoals dit jaar.
Met Feyenoord en al die andere kutclubs zoals AZ of een Utrechtquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Derde voorronde moet nog wel lukken voor Ajax, maar daarna zal je Sevilla/Atlético, Napoli, Sporting en Engelse ongein tegenkomen. Mission impossible. Dus lekker punten harken in de EL zoals dit jaar.
Ajax zet dit jaar gewoon een goede score neer qua coëfficient waarschijnlijk, dus zijn we weer geplaatst in die laatste voorronde. Dan zal je nooit die topploegen tegenkomen, alleen de Rostovs van deze wereld. Nou daar kan je toch niet van verliezenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Celtic kwam daar ook jarenlang doorheen, en die kunnen er pas echt niks van.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt nog wel een ander verhaal in die kampioenen voorronde straks, dat scheelt dan weer
Utrecht heeft veel te weinig geld helaas. De verdediging die er nu staat is op Troupee na een lachwekkende verschrikking.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met Feyenoord en al die andere kutclubs zoals AZ of een Utrecht
Gaat wel lukken , dat harken
Alles wat eronder staat moeten ze opheffen omdat je het niet meer kan verkopen als :''voetbal''quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht heeft veel te weinig geld helaas. De verdediging die er nu staat is op Troupee na een lachwekkende verschrikking.
In Duitsland is er wel een grote kans dat een seizoensrevelatie doorstoot naar de vCL zoals een Hoffenheim of Hertha.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax zet dit jaar gewoon een goede score neer qua coëfficient waarschijnlijk, dus zijn we weer geplaatst in die laatste voorronde. Dan zal je nooit die topploegen tegenkomen, alleen de Rostovs van deze wereld. Nou daar kan je toch niet van verliezen
''Organisatie neerzetten en dan zien we wel waar we terechtkomen gr gr''quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles wat eronder staat moeten ze opheffen omdat je het niet meer kan verkopen als :''voetbal''
Maarja dat gaat dus ook op de schop dat ploegen uit die grote landen voorrondes moeten spelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Duitsland is er wel een grote kans dat een seizoensrevelatie doorstoot naar de vCL zoals een Hoffenheim of Hertha.
Klopt.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja dat gaat dus ook op de schop dat ploegen uit die grote landen voorrondes moeten spelen.
Gehandicapten-organisaties moeten dat ook weleens , z'on organisatie neerzetten.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Organisatie neerzetten en dan zien we wel waar we terechtkomen gr gr''
Ik kijk echt niets meer dat is geïnfecteerd met die ziekte. AZ, Twente, Groningen, Willem II et cetera.
Zo'n Van den Brom die echt niet snapt waarom AZ met 7-1 afging. Zo schitterend vind ik dat.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gehandicapten-organisaties moeten dat ook weleens , z'on organisatie neerzetten.
Lekker interessant doen terwijl ze stiekem weten dat ze er geen klote van kunnen en al moeite hebben met een pass vooruit over 5 meter
Grootste fucking onzin ooit.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De helft van het deelnemersveld uit vier landen
Nou, liever niet eigenlijk maar als je erop staat keur ik het goedquote:
Dit klinkt als een dreigement.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, liever niet eigenlijk maar als je erop staat keur ik het goed
Ah wacht, dat had ik nog over het hoofd gezien en vergetenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drie voorrondes doorkomen als nummer 2Mag je half juli al gaan spelen dus.
Gelukkigquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit klinkt als een dreigement.
Ik zat al op Fox1 dus dit komt goed uit.
Sowieso hopen dat Ajax kampioen wordtquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah wacht, dat had ik nog over het hoofd gezien en vergeten.
Zeker met het WK18 in gedachten is dat bizar kut. Of hopen dat Ajax kampioen wordt of hopen dat Oranje het WK niet haalt.
Je gaat inderdaad af tegen Lyon met verdedigers die er ook niet bovenuit staken bij Willem 2 en NECquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo'n Van den Brom die echt niet snapt waarom AZ met 7-1 afging. Zo schitterend vind ik dat.
Dit vindt Stijn een domme opmerkingquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso hopen dat Ajax kampioen wordt
Ik ben ook wel gewoon voor het halen van het WK18 hoor, daar niet van.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso hopen dat Ajax kampioen wordt
Daarom. Alleen bij journalistiek NL hebben ze nog enige verwachtingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je gaat inderdaad af tegen Lyon met verdedigers die er ook niet bovenuit staken bij Willem 2 en NEC
Maakt me allemaal niet zo heel veel uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel gewoon voor het halen van het WK18 hoor, daar niet van.
Het is de perfecte etalage voor je spelers.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt me allemaal niet zo heel veel uit.
Jan-Joost noem ik niet echt een journalist . En Derksen , die nooit naar buitenlands voetbal kijktquote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom. Alleen bij journalistiek NL hebben ze nog enige verwachtingen.
Ach hoeveel spelers van Ajax zullen daar dan basis spelen in Oranje.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is de perfecte etalage voor je spelers.
Hoogstens Klaassen die een invalbeurt heeft.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hoeveel spelers van Ajax zullen daar dan basis spelen in Oranje.
En daarbij als ze goed zijn wil ik helemaal niet dat ze in de etalage staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |