quote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:17 schreef Tommeke het volgende:
Zo rond de 30 denk ik. Ik heb geen kinderen, dus naast m'n werk zeeën van vrije tijd om leuke dingen te doen.
Niet werken zou ik wel echt kut vinden.
Dit snap ik nooit zo goed, heb je dan niet genoeg hobbies/sport/interesses om je tijd mee vol te maken?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:17 schreef Tommeke het volgende:
Zo rond de 30 denk ik. Ik heb geen kinderen, dus naast m'n werk zeeën van vrije tijd om leuke dingen te doen.
Niet werken zou ik wel echt kut vinden.
Ik werk 4 dagen per week. Daarnaast sport ik zo'n 10-15 uur per week. Sporten is voor mij ook een sociale bezigheid, met vrienden.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit snap ik nooit zo goed, heb je dan niet genoeg hobbies/sport/interesses om je tijd mee vol te maken?
Dat je met plezier naar je werk gaat is in ieder geval positief. Alleen als ik niet meer zou hoeven werken zou ik met eigen projecten beginnen in plaats van de projecten van een werkgever of opdrachtgever uit te voeren.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik werk 4 dagen per week. Daarnaast sport ik zo'n 10-15 uur per week. Sporten is voor mij ook een sociale bezigheid, met vrienden.
Er zijn genoeg leuke dingen te doen en te bedenken, maar 7 dagen per week vrij zou me een leeg gevoel geven. En ik beschouw m'n werk ook wel als een soort hobby, ga er bijna elke dag met plezier heen.
Ik heb eigenlijk grotendeels van m'n hobby m'n werk kunnen maken. En het zit niet in me om ondernemer te worden. Dus ik vind 't prima zo. De dagen vliegen voorbij met werk, sociale contacten/leuke uitjes en sport. Weinig verplichtingen verderquote:Op zondag 26 februari 2017 14:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat je met plezier naar je werk gaat is in ieder geval positief. Alleen als ik niet meer zou hoeven werken zou ik met eigen projecten beginnen in plaats van de projecten van een werkgever of opdrachtgever uit te voeren.
En de andere is op zijn 35ste al 17 jaar werkloos.quote:Op maandag 27 februari 2017 01:56 schreef Geerd het volgende:
Mwja ligt er maar net aan wat je wensen en doelen zijn, de een studeert tot zijn 35e en heeft 8K netto of meer per maand.
Ander is op zijn 18e al begonnen en heeft al de helft van zijn hypotheek betaald op zijn 35e
Precies maar dan heb je wel genoeg tijd !!quote:Op maandag 27 februari 2017 01:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
En de andere is op zijn 35ste al 17 jaar werkloos.
Kan je je hele leven fokkenquote:Op maandag 27 februari 2017 01:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Precies maar dan heb je wel genoeg tijd !!
Maar de slechte opvoeding krijg je er ook gelijk bij. En die kan je niet later nog kopen.quote:Op maandag 27 februari 2017 07:27 schreef corehype het volgende:
Tja, had je maar zoontje van Trump
(zn pa) moeten zijn dan ha je altijd geld money en energie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |