Hebben ze ook gedaan met die griet waar Jessie bovenop sprong en Kev. Die werd ook veel eerder naar huis gestuurd. En ik meen me te herinneren nog een keer.... beide keren met het argument dat ze het al weten en die ander niet te lang in de waan willen laten.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:12 schreef snetje het volgende:
Ik vind het nog steeds niet kunnen dat Ko er al uit is ..regels zijn regels ..hij had recht om zich te bewijzen tot zondag...
Vanmiddag een gesprek gehoord hoe Rob aan Ko vroeg of hij het wel leuk vond nog ..Ko genoot en wilde graag blijven...quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:16 schreef formule het volgende:
[..]
Misschien zagen ze dat Ko de druk niet aan kon
ik vond hem lachen.. eindelijk was het weer eens leuk om te kijken.. ze pakken alles van ons afquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:17 schreef snetje het volgende:
[..]
Vanmiddag een gesprek gehoord hoe Rob aan Ko vroeg of hij het wel leuk vond nog ..Ko genoot en wilde graag blijven...
Nee volgens mij waren ze het toen van plan omdat de meerderheid al voor Boyd was en er was zelfs al voor hem besteld ..toch werd het plan afgeblazen omdat Tess haar dagen vol wilde maken ...aan haar is het wel gevraagd en bij deze ronde had Rene echt geen meerderheid qua stemmen..quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:17 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hebben ze ook gedaan met die griet waar Jessie bovenop sprong en Kev. Die werd ook veel eerder naar huis gestuurd. En ik meen me te herinneren nog een keer.... beide keren met het argument dat ze het al weten en die ander niet te lang in de waan willen laten.
Palma als je dit leest PM mij !quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat ben jij zekermet je Palma kom er is in
De rest zit gezellig in de keuken sterke verhalen te vertellen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:19 schreef Injetta het volgende:
Waarom laten ze alleen Bas zien die op een PC scherm zit te turen en Cemal in de sportschool. Waar zijn die 12 anderen? Er is toch wel meer leven dan dit?
Ach ja, met Boyd. En heeft ze toen echt haar dagen vol gemaakt?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee volgens mij waren ze het toen van plan omdat de meerderheid al voor Boyd was en er was zelfs al voor hem besteld ..toch werd het plan afgeblazen omdat Tess haar dagen vol wilde maken ...aan haar is het wel gevraagd en bij deze ronde had Rene echt geen meerderheid qua stemmen..
Is altijd toch al zoquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:16 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Sinds ze niet meer op schema lopen en er plotseling mensen vertrekken
Die verlullen zoveel dat we anders constant een SL hadden gehad...onder anderen over de stemming van vandaag...quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:19 schreef Injetta het volgende:
Waarom laten ze alleen Bas zien die op een PC scherm zit te turen en Cemal in de sportschool. Waar zijn die 12 anderen? Er is toch wel meer leven dan dit?
Rene had zijn huis opgezegd, op Instagram en FB UTO postersquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:21 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Is altijd toch al zo
Wat belachelijk is
Hup, meteen een nieuwe erin!!
15 is 15
Zondag is zondag
Genomineerd is wachten op de uitspraak
Eigenlijk ben ik behoorlijk woest
Omdat ze bij de FEBO een avondje rustig willen chillen ipv werken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:19 schreef Injetta het volgende:
Als ie een goeie dag heeft hebt zegt ie ook hmmmquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:20 schreef dakpanlos het volgende:
Erg boeiende stream weer.
Die Bas: Soms heeft ie jeuk aan zijn wang, soms komt er een denk rimpel en soms zie je hem zelfs ademhalen
Ja typisch weerquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Rene had zijn huis opgezegd, op Instagram en FB UTO posters, echt lullig voor Ko wel, daarom was die Aapman zo rustig ook, hij wist dit al
Ook op de vraag van Rene waarom er nu een stemming was kwam een vaag antwoord van Kevin ...Vic vond dat de rust weer terug moest keren ..er waren teveel spanningen geweest achter elkaar dus vandaar vandaag maar de stemming ...dan hebben ze weer 2 maanden rust...alsof dat niet nog 2 dagen kon wachten ...het rammelt van alle kanten..quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ach ja, met Boyd. En heeft ze toen echt haar dagen vol gemaakt?
En deze keer inderdaad meningen verdeeld. Vreemd.....
Ging over schaamluis en schurft.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:04 schreef kkka3 het volgende:
Ik hoor Batsy alweer op de achtergrond: ja had ik ook, had ik ook
Geen idee waarover, vast niks boeiends
Hij heeft zowaar zijn pink een beetje verschoven....quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:23 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Als ie een goeie dag heeft hebt zegt ie ook hmmm
Maar dat is het wel ja
Huis... Ik hoorde een kraakpand... Maar woonde weer bij moeder...quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Rene had zijn huis opgezegd, op Instagram en FB UTO posters, echt lullig voor Ko wel, daarom was die Aapman zo rustig ook, hij wist dit al
Ja zal voorlopig wel weer rustig blijven, de spanning van de stemming hebben ze er uit gehaald. Hoezo een programma nog meer om zeep helpenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:10 schreef Juud79 het volgende:
Wat een waardeloze streams weer.... Bas achter de computer en op de andere stream is het ´De avond van Cemal´
Hij heeft zijn moeder ook opgezegd dan gewoon allesquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:24 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Huis... Ik hoorde een kraakpand... Maar woonde weer bij moeder...
Nee je hoort ze schaterlachen krijgen wij Bas de sneaky manquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
normaal is dit niet deze streams
Als Rene niet was uitgekozen was hij op reis gegaan..quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of Cemal met zijn kutmuziek.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee je hoort ze schaterlachen krijgen wij Bas de sneaky man
Is toch leuk. Laat m wat gezellig rondhuppelkutten. Is ie ook niemand tot lastquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:24 schreef Injetta het volgende:
Ha ha, wie wil nou Kevin zien dansen? Zo' n middelmatig niveau en totaal oninteressant.
Net als Swiebertje, indertijd...quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Als Rene niet was uitgekozen was hij op reis gegaan..
Het is daar nooit - normaal-quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
normaal is dit niet deze streams
Bas moet er uitquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:26 schreef ikmoetdrieten het volgende:
je hoort ram er boven uit, maar wij hebben bas
Ik doelde op die dansavond van Kev. Betalen om iemand een groep 8 dansje te zien doen...quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:26 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Is toch leuk. Laat m wat gezellig rondhuppelkutten. Is ie ook niemand tot last
Er is nu ook actie, maar we mogen het niet zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:28 schreef Gooddeal het volgende:
Dit is gewoon streamers wegjagen toch? Om 22.00 op het nest, lampen uit, en saaie avonden wanneer iedereen kan kijken. Overdag is alle actie.
Ze deden voor komen Vicquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja wie heeft dat bedacht ineens ???
Spanddoek ik wil borrelen met Ka en Jac.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
We gaan erheen met spandoeken WAAR IS KO![]()
quote:
Of Douwe Dabbert.quote:
Bas moet uit de buurt van Vic gehouden worden...quote:
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Spanddoek ik wil borrelen met Ka en Jac.
We moeten naar de SC.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:28 schreef Gooddeal het volgende:
Dit is gewoon streamers wegjagen toch? Om 22.00 op het nest, lampen uit, en saaie avonden wanneer iedereen kan kijken. Overdag is alle actie.
Je kan toch met ze eten? Doenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Spanddoek ik wil borrelen met Ka en Jac.
Natuurlijk. Dan moet je geen betaalde live streams aan bieden.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:30 schreef Dexter1 het volgende:
Alsof ze verplicht zijn ons te vermaken
Best leukquote:
Euh ja ..daar betalen wij peepers voor...quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:30 schreef Dexter1 het volgende:
Alsof ze verplicht zijn ons te vermaken
Bas is onze streamlockquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:29 schreef snetje het volgende:
[..]
Bas moet uit de buurt van Vic gehouden worden...
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, eten durf ik daar niet aan.
Precies,dit is net een stripper die zijn kleren aanhoudt.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dan moet je geen betaalde live streams aan bieden.
1 persoon wil hem zien dansenquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:24 schreef Injetta het volgende:
Ha ha, wie wil nou Kevin zien dansen? Zo' n middelmatig niveau en totaal oninteressant.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Precies,dit is net een stripper die zijn kleren aanhoudt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:21 schreef sjampoeh het volgende:
Het is tijd voor wat beweging in Utopia!
Daarom heeft Kevin een spectaculair idee de wereld in gebracht.
Op zaterdag 18 maart is het zover.
Dan organiseren we in Utopia iets wat we nog niet eerder hebben gehad.
DANCE WITH ME!
Het swingende evenement waar alles zal draaien om dansen!
Wat kun je verwachten?
Kevin wordt op dit moment meerdere malen per week getraind door niemand minder dan danser en choreograaf Kevin Rekoert. Hij is onder andere bekend van het televisieprogramma “SYTYCD”. Samen werken ze aan verschillende choreografieën om op 18 maart een aantal mooie solo’s van onze eigen Kevin op de dansvloer te tonen!
Daarnaast zullen natuurlijk ook meerdere Utopianen losgaan en genieten van deze dansavond.
Buiten het feit dat Kevin zijn passie en talent met ons allemaal zal gaan delen, is hij ook op zoek naar externe dansers.
Het idee is namelijk dat op 18 maart ook een echte dance battle zal plaatsvinden. Je moet hier denken aan groepen die tegen elkaar battlen, maar natuurlijk kunnen er ook solo battles worden uitgevochten. Dan natuurlijk wel DANSEND!
Mocht je zelf kunnen dansen, solo of in een groep, of je kent een hele goede danser/dansgroep, stuur dan een mail naar inwoners@talpa.tv en meld je aan bij Kevin. Uit alle aanmeldingen gaat hij dan een selectie maken om voor een spectaculair programma te gaan zorgen op 18 maart!
LET OP! Het evenement is zowel voor bezoekers als deelnemers van de battle 16+ onder begeleiding van 18+.
Kun je zelf niet dansen, geen zorgen, dan ben je ook HEEL ERG WELKOM!
Dance with me draait om een gezellig samenzijn en natuurlijk heerlijk genieten van muziek en dans!
Zorg ervoor dat je erbij bent.
Koop nu uw tickets!
Datum: Zaterdag 18 Maart 2017
Tijd: 19:00 uur tot 22:00 uur
Leeftijd: 16+ (onder begeleiding van 18+)
Nee ik kook beterquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, eten durf ik daar niet aan.
Dát.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Precies,dit is net een stripper die zijn kleren aanhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |